CJL Geplaatst 5 Maart, 2021 Geplaatst 5 Maart, 2021 Goede dag, Wij hebben een probleem met de Ecu of de aansturing unit. Kilometerteller en toerental meter en bezinemeter en de digitale klok komen niet in beeld! Heeft iemand hier ervaring mee? Quote
Murcielaygo Geplaatst 5 Maart, 2021 Geplaatst 5 Maart, 2021 Je zegt "komen niet in beeld". Hoe bedoel je dat? Heeft deze Picanto geen analoog dashboard met wijzers? Dan is er toch geen beeld?Als deze het allemaal niet doen zou ik eerder denken aan de stroomvoorziening van het dashboard dan de ECU.Maar als jij tot een andere conclusie komt is het misschien handig met ons te delen hoe je daar bent aangekomen... Quote
CJL Geplaatst 6 Maart, 2021 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2021 Goede dag Bedankt voor je reactie, Met beeld bedoelde ik dat de wijzer van de kilometerteller en de toerenteller niet aangeven hoe hard je rijdt met welke toerental. Ook de bezinemeter geeft niet aan hoeveel benzine er nog in de tank zit. En het digitale klokje geeft niets aan! 23 uur geleden, CJL zei: Goede dag, Wij hebben een probleem met de Ecu of de aansturing unit. Kilometerteller en toerental meter en bezinemeter en de digitale klok komen niet in beeld! Heeft iemand hier ervaring mee? 23 uur geleden, CJL zei: Goede dag, Wij hebben een probleem met de Ecu of de aansturing unit. Kilometerteller en toerental meter en bezinemeter en de digitale klok komen niet in beeld! Heeft iemand hier ervaring mee? Goede dag, Bedankt voor je reactie, met komen niet in beeld bedoelde ik dat de wijzer van de kilomkilometer teller niet de snelheid aangeeft. Ook de toerenteller geeft niets aan, ik kan niet zien hoeveel benzine er nog in de tank zit en het digitale klokje geeft de tijd niet aan. Sorry voor de verwarring 12 uur geleden, Murcielaygo zei: Je zegt "komen niet in beeld". Hoe bedoel je dat? Heeft deze Picanto geen analoog dashboard met wijzers? Dan is er toch geen beeld? Als deze het allemaal niet doen zou ik eerder denken aan de stroomvoorziening van het dashboard dan de ECU. Maar als jij tot een andere conclusie komt is het misschien handig met ons te delen hoe Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Maart, 2021 Geplaatst 6 Maart, 2021 Jouw uitleg nu versterkt mijn gevoel voor de stroomverzorging. Heb je de zekeringen al nagekeken?De ECU sluit ik uit alleen al obv het feit dat het klokje niet werkt; de klok is bijna altijd stand-alone, dus staat los van de ECU. Zeker bij een wat oudere auto. Quote
CJL Geplaatst 13 Maart, 2021 Topic Starter Geplaatst 13 Maart, 2021 Goede dag, De Kia is gemaakt, gewoon een tweede hands teller unit gehaald . Bedankt voor de info die gegeven is, Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 Maart, 2021 Geplaatst 13 Maart, 2021 Denk je er wel even aan bij een bij NAP aangesloten garage je nieuwe tellerstand met reden te laten registreren? Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 Maart, 2021 Geplaatst 13 Maart, 2021 Denk je er wel even aan bij een bij NAP aangesloten garage je nieuwe tellerstand met reden te laten registreren? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.