BartB Geplaatst 21 April, 2021 Geplaatst 21 April, 2021 Goed dan, ik ben bezig met het retrofitten van cruise in de Picanto van mijn vriendin. Voor zover ik me goed heb laten informeren zou dit een FE betreffen. (Datum toelating 20-4-2017) is dit correct? En dus geschikt om dit bij te doen. De auto is redelijk goed uitgevoerd met Bluetooth, achteruitrij camera en dergelijke dus als ik het goed heb hoeft er niet een ander kabeltje in het stuur? Het gene waar ik vooral tegen aan loop en wat ik zo niet kon vinden is hoe verwijder je de airbag zonder dat je iets moet afbreken oid. Ik ben inmiddels zover dat ik weet dat je de 2 T40 schroeven aan de achterkant dient te verwijderen. Ik kan zo ook keurig netjes los draaien maar zoals te zien is op de afbeelding krijg je ze er niet verder uit zonder de 3 palletje weg te vijlen of af te breken? Of is hier een ander trucje voor? Het verwijderen van de stuur bediening lijkt me redelijk straight forward. Alvast bedankt:) Quote
Machlo Geplaatst 21 April, 2021 Geplaatst 21 April, 2021 Er is een filmpje op YT over te vinden vlg mij, zal vanavond even zoeken! Quote
Machlo Geplaatst 21 April, 2021 Geplaatst 21 April, 2021 Is wel een Picanto JA...wellicht is dit toch anders en heb je er weinig aan ... Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 April, 2021 Geplaatst 21 April, 2021 Draai je wel de juiste bouten los? Links van de bout in de foto zie ik nog een schacht waar een schroef of bout in zit zo te zien.Die is gericht naar de bestuurder ipv haaks op de stuurkolom, dat lijkt mij logischer... Quote
BartB Geplaatst 21 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 21 April, 2021 6 uur geleden, Machlo zei: Is wel een Picanto JA...wellicht is dit toch anders en heb je er weinig aan ... Bedankt, helaas is deze bevestiging inderdaad wel anders:( Quote
BartB Geplaatst 21 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 21 April, 2021 4 uur geleden, Murcielaygo zei: Draai je wel de juiste bouten los? Links van de bout in de foto zie ik nog een schacht waar een schroef of bout in zit zo te zien. Die is gericht naar de bestuurder ipv haaks op de stuurkolom, dat lijkt mij logischer... Klopt, die heb ik inderdaad ook los gehad maar toen kwam er nergens beweging in. Dus ik vermoed dat die van de losse toetsen zijn op het stuur. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.