Richarda Geplaatst 11 Juni, 2021 Geplaatst 11 Juni, 2021 laast vroeg ik hier of mijn venga uit 2011 antenne gps-ontvanger? dat is dus zo waasrom ik dit vraag heeft dit invloet op de ontvangst van de radio? laaste tijd heb ik heel slecht ontvangst zender valt weg of stoort heel erg. nu zit ik zelf te denken om eerst een nieuwe spriet te kopen maar heeft dat zin?? en zo ja wat voor spriet moet ik kopen is het speciaal met GPS ontvangst., Of staat dit los van de antenne voet want daar zou de GPS ontvanger inzitten? Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 Juni, 2021 Geplaatst 11 Juni, 2021 Is de voeding van een eventuele antenneversterker nog wel in orde? Dat zou ik eerst nakijken.In principe zouden antennes elkaar NIET moeten beïnvloeden, aangezien beide ontvangen en niet zenden. Quote
Richarda Geplaatst 11 Juni, 2021 Topic Starter Geplaatst 11 Juni, 2021 9 minuten geleden, Murcielaygo zei: Is de voeding van een eventuele antenneversterker nog wel in orde? Dat zou ik eerst nakijken. In principe zouden antennes elkaar NIET moeten beïnvloeden, aangezien beide ontvangen en niet zenden. moet ik zeker van alles wat loshalen,Of kan ik dat door laten meten? Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Juni, 2021 Geplaatst 12 Juni, 2021 Als je twijfelt of je dit zelf kunt nagaan, kun je dan wel zelf een nieuwe spriet ergebs plaatsen?Misschien kun je dit toch beter LATEN doen doper een professional... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.