Danielschr86 Geplaatst 30 Juli, 2021 Geplaatst 30 Juli, 2021 Misschien een hele stomme vraag en sommige zullen me voor gek verklaren maar zijn er opties om het geluid wat zachter te krijgen van de uitlaat... Hartstikke leuk zo sport uitlaat maar soms vind ik hem wel iets ..te als die niet in sport stand staat... Beetje te schel/blikkerig Quote
Rickvi1 Geplaatst 30 Juli, 2021 Geplaatst 30 Juli, 2021 Is het echt de uitlaat? of de sound generator die onder het voorraam zit? Deze zou je "uit" moeten kunnen zetten. Quote
Danielschr86 Geplaatst 30 Juli, 2021 Topic Starter Geplaatst 30 Juli, 2021 Vooral het geluid als je buiten staat. Je hoort hem buiten zeker als die start en koud is... Snelweg etc hoor je hem nauwelijks tenzij je lekker terug schakels maar das normaal... Maar als je hem s ochtends start hahaha ... Quote
Danielschr86 Geplaatst 9 Augustus, 2021 Topic Starter Geplaatst 9 Augustus, 2021 Stomme vraag misschien ... Maar kan de uitlaat van de GT Line er gewoon niet onder ? Quote
Ledie416 Geplaatst 17 September, 2021 Geplaatst 17 September, 2021 Op 30-7-2021 om 16:13, Danielschr86 zei: Misschien een hele stomme vraag en sommige zullen me voor gek verklaren maar zijn er opties om het geluid wat zachter te krijgen van de uitlaat... Hartstikke leuk zo sport uitlaat maar soms vind ik hem wel iets ..te als die niet in sport stand staat... Beetje te schel/blikkerig extra demper erbij die in te schakelen is met een klepje ertussen en kleine omleiding, moet te doen zijn Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.