Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Misschien een hele stomme vraag en sommige zullen me voor gek verklaren maar zijn er opties om het geluid wat zachter te krijgen van de uitlaat... Hartstikke leuk zo sport uitlaat maar soms vind ik hem wel iets ..te als die niet in sport stand staat... Beetje te schel/blikkerig

Geplaatst

Vooral het geluid als je buiten staat. Je hoort hem buiten zeker als die start en koud is... Snelweg etc hoor je hem nauwelijks tenzij je lekker terug schakels maar das normaal...  Maar als je hem s ochtends start hahaha ...

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst
Op 30-7-2021 om 16:13, Danielschr86 zei:

Misschien een hele stomme vraag en sommige zullen me voor gek verklaren maar zijn er opties om het geluid wat zachter te krijgen van de uitlaat... Hartstikke leuk zo sport uitlaat maar soms vind ik hem wel iets ..te als die niet in sport stand staat... Beetje te schel/blikkerig

extra demper erbij die in te schakelen is met een klepje ertussen en kleine omleiding, moet te doen zijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...