Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een vraagje over de Kia picanto verlichting. Is het mogelijk om bij een picanto uit 2013 met de normale koplampen deze te verwisselen met de led versie. En is dit ook mogelijk met de achterlampen.

Alvast bedankt

Geplaatst

In dit draadje een over halogeen vervangen door LED. Ik heb het ook gedaan, H4 lampen van type van TS. Heb wel een Picanto 2017, maar de aansluiting is vermoedelijk hetzelfde.

Heb het lichtbeeld nog laten checken bij een garage, was prima. Officieel mag dit nog niet op de weg volgens de wet…..

Geplaatst

Ik neem aan dat White niet de lichtbronnen, maar de complete armaturen bedoelt.
In dat geval is het antwoord dat de koplampen niet zomaar uitwisselbaar zijn. De stekkers zijn anders en de manier van aansturen ook; bij grootlicht/dimlicht wordt ipv te wisselen van gloeidraad blijft de gloeidraad onder spanning en wordt er een klep geopend; dat is dus al anders IN de auto aan de hendel en je ziet ook de controlelichtjes op het dashboard anders reageren.
Nauwelijks te doen, IMHO iig niet de moeite waard.

De achterlichten durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar die zijn WAARSCHIJNLIJK wel uitwisselbaar; hier is geen aansturing met drivers ofzo van toepassing.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...