Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedendag allemaal,

Aangezien ik weinig technische kennis heb, ik er met YouTube ook niet uitkom en ik er zeer gefrustreerd van wordt zou ik willen vragen of er iemand is die mijn achteruitrijcamera (zie afbeelding) op de bedrading zou willen aansluiten (tegen betaling)

Als ik dit hier niet mag vragen begrijp ik als mijn bericht wordt verwijderd.

B933210E-FDF9-43C5-B9F8-A8FA9B1B2CF2.jpeg

Geplaatst

Op welke bedrading wil je deze aangesloten hebben dan? En wat moet het beeld gaan weergeven? Want zonder scherm heb je niks aan een camera en ik durf niet te zeggen of je een generieke camera kunt aansluiten op een standaard radio; ik meen me te herinneren dat Kia NTSC gebruikt, terwijl de meeste camera's PAL zijn...

Geplaatst

Ik heb een Chinese unit. Hij moet aangesloten worden op de achteruitrij draad en op een paar draden van de unit.

Geplaatst

Ik heb geen ervaring met de Rio en momenteel ook geen tijd, maar het aansluiten stelt niets voor. Het trekken van de kabels, DAT is het lastigste.
Als je aangeeft waar je woont (niet iedereen kan profielen zien) kunnen mensen gerichter reageren.

Misschien kan@xtra40 je helpen? Hij heeft er als "Pimpmaster" wel ervaring mee...

Geplaatst

Het trekken van de draad was in mijn geval vrij simpel. Maar het probleem is opgelost en het werkt nu prima

20210912_164158.jpg

• Like 1
  • 1 jaar later...
Geplaatst

Ik wil ook een achteruitrijcamera in mijn Picanto 2012 installeren.

Nu weet ik al dat achter de modder klep van het achterwiel de achteruitverlichting zit.

Maar wie weet hoe ik de draden in de auto moet trekken? Ik neem aan met een nylon trekveer, maar waar komen de draden van de camera de auto binnen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...