Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

KIa kan mij niet helpen met de gebrekkige navigatie, hebben meer mensen hier problemen mee?

KIA kent geen keuze opties snelste of kortste routes. Er is alleen de keus snelwegen mijden wel/ niet. Hierdoor krijg je vaak een omweg aangeboden via snelwegen of toeristische routes via binnenwegen. Combinatie snelweg binnenweg wordt vaak niet gegeven. KIa zegt dat de navigatie is zoal die is, verbeterde software zou Kia moeten kopen. Ik hoop dst meer mensen hun ongenoegen laten weten bij KIa. TomTom nu op het voorraam, werkt perfect en GoogleMaps kan via Airplay masr ik vind dat de Kia software moet werken. 

Geplaatst

KIA navigatie is m.i. alleen handig voor hoofdwegen etc. Binnenwegen e.d. zijn vaak niet eens up to date. Heb al diverse keren meegemaakt dat ik op een nieuwe weg of rotonde zit die niet op de kaart staat. Of via een omweg gestuurd wordt omdat de nieuwe weg niet in het systeem staat. Ik gebruik voor binnenwegen of meer 'gecompliceerde' routes dus nog altijd Waze die via Android auto de Navigatie display overneemt.

Geplaatst

Ik kan me prima redden met (de laatste versie van) de Kia navigatie. Bij het ingeven van de bestemming krijg je 2 keuzes, snel of kort. Met de nieuwste kaart staan ook alle nieuwe binnenwegen in de buurt die ik zo ken er weer op. Soms krijg je inderdaad een route die handiger zou kunnen maar dat gebeurt met ander apps ook. De Kia navigatie geeft bij problemen op de route keurig een melding of ik een alternatief wil. Ik heb een aantal apps via AirPlay geprobeerd maar die geven niet de info die de Kia nav me wel geeft.

• Like 1
Geplaatst

Er zijn altijd punten die beter kunnen, maar ik moet je helaas de illusie ontnemen dat Kia ooit iets zal aanpassen omdat erover geklaagd wordt. Dat is in het begin van dit e-Niro-forum al vaker gebleken.
We nemen hier in NL mss heel wat EVs af, maar dat is helemaal nix op het totaal dat Kia produceert. We hebben dus geen vinger in de pap.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...