Leon van Haren Posted May 21, 2022 Posted May 21, 2022 As donderdag vlieg ik vanaf vliegveld Düsseldorf. Is voor mij 120km. Parkeer de auto daar en kom dan zondag weer terug om weer 120km te rijden naar huis. Red ik dit allemaal op een volle accu en 120km/h op de snelweg? De auto staat ergens waar niet geladen kan worden. Laad het liefste thuis bij terugkomst. Heb de auto net 3 dagen dus nog echt bekend met rijbereik/verbruik Quote
Robke BoZ Posted May 21, 2022 Posted May 21, 2022 Makkelijk, ik heb 155km naar vliegveld en weer terug gereden. Auto Week stlgestaan daar. Dus 310 km en had nog 85 km over. Je moet natuurlijk geen 150 rijden op de duitse autobahn.Gr RobVerstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk 1 Quote
Leon van Haren Posted May 21, 2022 Author Posted May 21, 2022 1 uur geleden, zei Robke BoZ: Makkelijk, ik heb 155km naar vliegveld en weer terug gereden. Auto Week stlgestaan daar. Dus 310 km en had nog 85 km over. Je moet natuurlijk geen 150 rijden op de duitse autobahn. Gr Rob Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk Bedankt voor je reactie!! Quote
pinguins Posted May 22, 2022 Posted May 22, 2022 14 hours ago, Leon van Haren said: As donderdag vlieg ik vanaf vliegveld Düsseldorf. Is voor mij 120km. Parkeer de auto daar en kom dan zondag weer terug om weer 120km te rijden naar huis. Red ik dit allemaal op een volle accu en 120km/h op de snelweg? De auto staat ergens waar niet geladen kan worden. Laad het liefste thuis bij terugkomst. Heb de auto net 3 dagen dus nog echt bekend met rijbereik/verbruik Ik rijd nooit lang sneller dan 100km/u Met een volle accu kom ik bij de huidige temperaturen dan meer dan 400km ver (maar dan is ie wel bijna leeg). Bij 120km/u is het verbruik een stuk hoger maar dan nog 240 km moet ie makkelijk halen. En mocht het tegenzitten kun je op de terugweg altijd nog 100 gaan rijden, kom je maar 12 minuten later aan. 1 Quote
Chiel Broerse Posted May 23, 2022 Posted May 23, 2022 Dat zou je makkelijk moeten kunnen halen, maar als je helemaal gerust wil zijn, dan zoek je toch gewoon even op waar je onderweg kunt snelladen? Binnen een kwartier heb je dan meer dan genoeg prik om de reis af te maken. 2 Quote
Steeck03 Posted May 24, 2022 Posted May 24, 2022 Op 21-5-2022 om 19:27, zei Leon van Haren: As donderdag vlieg ik vanaf vliegveld Düsseldorf. Is voor mij 120km. Parkeer de auto daar en kom dan zondag weer terug om weer 120km te rijden naar huis. Red ik dit allemaal op een volle accu en 120km/h op de snelweg? De auto staat ergens waar niet geladen kan worden. Laad het liefste thuis bij terugkomst. Heb de auto net 3 dagen dus nog echt bekend met rijbereik/verbruik Misschien gekke vraag. Welke versie (accu) heb je. Met de 64kWh accu is het geen enkel probleem. Met de kleinere variant weet ik het niet Quote
Leon van Haren Posted May 24, 2022 Author Posted May 24, 2022 Misschien gekke vraag. Welke versie (accu) heb je. Met de 64kWh accu is het geen enkel probleem. Met de kleinere variant weet ik het nietDe 64kwh inderdaad. Gaat helemaal goed komen. TnxVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Recommended Posts