Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Flatron7000,

Leuke serie foto's, vond vooral de platen van de productielijn interessant om te zien.

Groet,

GreyGriffin

Geplaatst
Maar, omdat mijn Smart sinds een aantal weken is overleden, wil dat nog niet zeggen dat ik geen postzegel kan bekostigen.:wink:

je hoeft geen postzegel te betalen hoor, als je gewoon 3x wil tekenen en die a4tjes even terug wil sturen dmv de retourenvelop vind ik het best ;)

Geplaatst (aangepast)
je hoeft geen postzegel te betalen hoor, als je gewoon 3x wil tekenen en die a4tjes even terug wil sturen dmv de retourenvelop vind ik het best ;)

Oh, als dat alles is! Ik zou zeggen DOEN!!

Maar toen werd ik wakker..............:mrgreen:

By the way! Flatron7000 is ook goed bezig met al die foto's. Laat ik er ook maar weer eens een paar plaatsen.........!!

venga6.jpg

804775_p1200021.jpg

804750_p1200002.jpg

venga9.jpg

804755_p1200009.jpg

290649143.jpg

660098174.jpg

701804863.jpg

venga05.jpg

venga07.jpg

_03_4ab10e5c88fdb.jpg

006.jpg

13vengabig.jpg

_04_4ab10e5cc7b34.jpg

_06_4ab10e5d1ba6b.jpg

11vengabig.jpg

12vengabig.jpg

aangepast door Smart
Geplaatst

By the way! Flatron7000 is ook goed bezig met al die foto's. Laat ik er ook maar weer eens een paar plaatsen.........!!

804755_p1200009.jpg

Welke idioot parkeert zijn auto nou aan het einde van een oprit naar de autobahn, stapt uit en maakt een foto vanaf de achterbank ??

Of denken ze dat een photoshop niet opvalt als er niemand op de bestuurderssoel zit, het portier open staat en de auto 0 kmh gaat ? ;)

mvg,

dave

Geplaatst

Dat is niet de Deutsche Autobahn, maar een snelweg in Hongarije. Ik ben het met je eens dat je zo je auto niet hoort te parkeren voor een foto, maar blijkbaar gelden daar weer hele andere normen in het verkeer;)

Geplaatst

Het model spreekt mij steeds meer aan.........:wink:

KIA_Venga_1_5.jpg

KIA_Venga_1_4.jpg

001.jpg

002.jpg

004.jpg

3tk.jpg

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Smart,

Je houdt toch wel de blik strak gericht op de auto's?

GreyGriffin

Geplaatst
Hallo Smart,

Je houdt toch wel de blik strak gericht op de auto's?

GreyGriffin

Wat voor het blik staat is strak gericht........:nono: uhhhhhh, verdorie ik moet mij even concentreren..........!!

Zo, ik ben er weer! Is dit toevallig een spyshot van de nieuwe Hyundai i20 MPV, het zusje/broertje van de Kia Venga? Ik heb de foto al wat langer en kwam hem toevallig weer tegen.

Hyundaii20MPV.jpg

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Gaat de Hyundai i20 MPV nou als twee druppels water lijken op de Venga of niet? Als je de Autoweek-redactie mag geloven is er wel degelijk sprake van een griezelige gelijkenis. Afgaande op Smarts spy-shot zou dat best eens zo kunnen wezen. Maar tot nu toe wisten Kia en Hyundai hun modellen uiterlijk altijd toch net een andere draai te geven, dus het blijft een beetje gissen. De tijd zal het leren...

GreyGriffin

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Heb intussen nog een spyshot gevonden van de Hyundai i20 MPV. Ook op basis van deze foto zou je zeggen dat er veel overeenkomst is met de Venga!

2010-hyundai-i20-mpv-spy-shots.jpg

GreyGriffin

Geplaatst

Hey Peterrrrr,

Ik heb vandaag het boekje inderdaad ontvangen. Bedankt voor de service!

Geplaatst

ik kijk nu een paar weken mee, en zie toch wel hele leuke en mooie foto's van de Venga komen.

Wat ik begrijp is dat de auto aan het einde van de maand in de showroom staat, maar weet iemand al wanneer de prijzen bekend gemaakt worden?

Ik zit zelf te twijfelen tussen Hyundai en Kia.

ik begrijp alleen niet waarom het ene merk max 5 jaar garantie heeft en het andere merk 7 jaar garantie heeft.

Kan iemand (misschien peterrrr) uitleggen waarom dit is?

Beide merken komen toch uit de zelfde fabriek?

Wel een mooie auto die Venga, ik ga zeker een proefrit maken.

Geplaatst (aangepast)

Hallo Venga1 (heel toepasselijke naam!),

Ik denk dat het merk Kia wat anders neergezet wordt t.o.v. de Hyundai. Wat meer nog dan Hyundai een duwtje in de rug zullen we maar zeggen. Alleen vraag ik mij af of dat nog wel nodig is, gezien de verkoopaantallen wereldwijd. Tot nu toe was ik meer fan van Hyundai dan van Kia (Oeps! wat zeg ik nu)! Ik vond de Hyundai Tucson nl. mooier dan de Kia Sportage (jawel!). Ben op dit moment echter zeer enthousiast over de Venga, maar dat had je inmiddels wel gelezen.:mrgreen: De vele optiemogelijkheden zijn opvallend voor een auto in deze klasse. Maar een proefrit is het meest belangrijk. Als de auto niet prettig rijdt, is de rest natuurlijk ook niet meer belangrijk. Afwachten maar tot hij in de showroom staat en dan voelen, ruiken en proefrijden........:wink:

Hieronder zie je een foto van de Kia Venga samen met een Hyundai (ik meen) i30 in dezelfde fabriek in Nosovice, Tsjechi

aangepast door Smart
Geplaatst (aangepast)
Mooie foto die laatste, jammer van dat hok op de achtergrond ;)

De sleutels krijg je pas als ik die handtekeningen heb hahahah

Een beetje hebberig type die Peterrrrr (5 'ren), of ik ben heel erg populair m.b.t. die handtekeningen. Het woord 'hok' is volgens mij een hot begrip in jouw vocabulair. Alles wat buiten de categorie Kia (Nissan?) valt, is een hok..........hahahahaha:rolleyes:

BTW, de Kia Venga wordt ook leverbaar met een klapsleutel a la VW en consorten of niet? Op de duurdere versies uiteraard.

aangepast door Smart
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Venga1,

Welkom op dit forum! Nu je ons gebabbel over de Venga al een paar weken blijkt te hebben gevolgd, kan het je niet zijn ontgaan dat er enkele zware enthousiastelingen voor dit nieuwe model rondspoken. Ben heel benieuwd of je zelf ook tot deze auto zult gaan besluiten. Over het vraagstuk Kia of Hyundai doe ik zelf nooit zo ingewikkeld: zelfde bakkerij, verschillende broodjes, gelijke kwaliteit. Al is dat op dit forum mogelijk een beetje een gewaagde uitspraak... Hou ons op de hoogte van je vorderingen bij het zoeken naar een nieuwe auto.

Met vriendelijke groet,

GreyGriffin

Geplaatst (aangepast)

ik rij op dit moment een Toyota Yaris verso,dus een Venga past heel mooi als opvolger.

Volgens mij zit je in de Venga ook wat hoger als een gemiddeld model,dat bevalt mij prima.

Ik zat naar de I30 of de Ceed te kijken, maar toen ik hoorde dat de Venga uit zou komen heb ik alles in de wacht gezet.

Dus ja, mij lijkt de Venga ook een hele mooie auto.

Ik vind de kofferbak ook in het voordeel tov de Ceed, dit tenminste als de specs kloppen.

Maar het allerbelangrijkste is voor mij toch wel: Wat kost de Venga, en wat krijg ik voor de Toyota terug.

Nog even afwachten dus

aangepast door Venga1
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Venga1,

Nu begrijp ik nog wat beter waarom je een oogje op de Venga hebt laten vallen: Toyota heeft niet echt een opvolger voor je Yaris Verso. Dat de prijs van de Venga en de mogelijke inruilprijs voor de Yaris een hoofdrol spelen in het verhaal lijkt me volstrekt helder. Ben er van overtuigd dat Peterrrrr de Venga-prijzen op dit forum gaat onthullen zodra ze bekend zijn. Kan nooit meer dan een paar weken duren. Laat ons weten hoe het zoeken verder gaat!

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Ga ik doen, ben benieuwd naar al jullie informatie.

Er zitten inderdaad een paar Diehards hier, dus ik blijf elke dag even meekijken.

Groet

Venga1

Geplaatst

Ben er van overtuigd dat Peterrrrr de Venga-prijzen op dit forum gaat onthullen zodra ze bekend zijn.

Groet van

GreyGriffin

Zou het ?

Zodra ik iets weet komt dat best goed !

@ Smart: ik vind wel meer auto's mooi dan alleen Nissan en Kia's.

Vind aan de andere kant beide merken wel h

Geplaatst
Ik vind wel meer auto's mooi dan alleen Nissan en Kia's.

Vind aan de andere kant beide merken wel h

Geplaatst

Zo, ik heb gisteren voor de eerste keer kennisgemaakt met de nieuwe Venga.

Het beviel me zeer erg, vanbinne is hij ruim voor zijn buiten afmetingen en zeer makkelijk om in te stappen.

Ik als grote mens ( 1.98 m ) heb er nog plaats genoeg in, nu niet super comfortabel, maar ik zou ermee kunnen leven.

Vanbinnen lijkt hij op de nieuwe modellen van kia, bv een paar puntjes van de nieuwe Cee'd en sorento komen boven.

Mss vragen jullie jezelf af, hoe komt dat hij hem in het echt heeft gezien?

Wel, gisteren was het een vergadering van Kia dealers belgi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...