bigwade Geplaatst 4 November, 2009 Geplaatst 4 November, 2009 Gaap........ (nee hoor, het blijft een kek ding ) Quote
NonkelSimon Geplaatst 4 November, 2009 Geplaatst 4 November, 2009 Zo, ik heb gisteren voor de eerste keer kennisgemaakt met de nieuwe Venga. Het beviel me zeer erg, vanbinne is hij ruim voor zijn buiten afmetingen en zeer makkelijk om in te stappen. Ik als grote mens ( 1.98 m ) heb er nog plaats genoeg in, nu niet super comfortabel, maar ik zou ermee kunnen leven. Vanbinnen lijkt hij op de nieuwe modellen van kia, bv een paar puntjes van de nieuwe Cee'd en sorento komen boven. Mss vragen jullie jezelf af, hoe komt dat hij hem in het echt heeft gezien? Wel, gisteren was het een vergadering van Kia dealers belgi Quote
bigwade Geplaatst 4 November, 2009 Geplaatst 4 November, 2009 (aangepast) btw back on topic.. Kia (VENGA)site vernieuwd ? Vul je Venga! En win een splinternieuwe Kia Venga ?????? En.. 7jr garantie....... 4 November, 2009 aangepast door bigwade Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2009 btw back on topic..Kia (VENGA)site vernieuwd ? Vul je Venga! En win een splinternieuwe Kia Venga ?????? En.. 7jr garantie....... Jij loopt een beetje achter, maar dat komt om dat je lag te slapen (gaap!). Quote
Flatron7000 Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 Kia venga in Q&A! http://kia-buzz.com/?p=3204 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 Hallo Flatron7000, Heb net de vragen en antwoorden over de Venga op het buzz-blog zitten lezen. Het meest verbaasde me het slot: het ecodynamics-pakket is verkrijgbaar op de diesel- en benzinemodellen, maar alleen in de handgeschakelde versies. Nu blijkt de Venga al twee minpuntjes te hebben voor automaatrijders. Ten eerste de niet bepaald hypermoderne viertraps-automaat en ook de afwezigheid van ecodynamics. Misschien wordt dat allemaal goed gemaakt als in 2011 de dual-clutch-bak zijn intrede zal doen, maar da's wel een beetje laat... Groet van GreyGriffin Quote
Flatron7000 Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 (aangepast) Hallo Flatron7000,Heb net de vragen en antwoorden over de Venga op het buzz-blog zitten lezen. Het meest verbaasde me het slot: het ecodynamics-pakket is verkrijgbaar op de diesel- en benzinemodellen, maar alleen in de handgeschakelde versies. Nu blijkt de Venga al twee minpuntjes te hebben voor automaatrijders. Ten eerste de niet bepaald hypermoderne viertraps-automaat en ook de afwezigheid van ecodynamics. Misschien wordt dat allemaal goed gemaakt als in 2011 de dual-clutch-bak zijn intrede zal doen, maar da's wel een beetje laat... Groet van GreyGriffin Volledig gelijk zonde van die (niet meer van deze tijd) automaat. Ecodynamics in combinatie met een automaat is juist ideaal! Maar het zal tijd vragen. Ik heb bij die Q&A gevraagd wanneer de prijzen komen . (de vraag moet nog gemodereerd worden) 5 November, 2009 aangepast door Flatron7000 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 (aangepast) Prijzen... Hele goeie vraag! Zal nog wel even onbeantwoord blijven. Ik heb de twee 'kwesties' over de bejaarde automaat en de afwezigheid van ecodynamics op het blog ingediend. Ben benieuwd naar de antwoorden. GreyGriffin 5 November, 2009 aangepast door GreyGriffin Quote
Peterrrrr Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 Even onbeantwoord ? Net mail gehad van KIA: Vanaf.......... (hoor ik daar tromgeroffel?)..................................... € 14.995 Als het kenteken van de auto in december aangevraagd wordt. Per januari komt er € 900,- bij ! 1.4 X-ecutive: € 18.295, 1.6 X-tra € 17.295, 1.6 X-executive: € 19.795 !!! Ik ga weer werken Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 Hallo Peterrrrr, Dank je voor het bekend maken van de prijzen. Daar zat een aantal mensen behoorlijk op te wachten! Had al zo'n flauw vermoeden dat er per 1 januari wat bij zou komen... Werk ze, GreyGriffin Quote
Smart Geplaatst 6 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 6 November, 2009 (aangepast) En een full map touchscreen navi, panoramadak, dakdragers, afneembare trekhaak, keyless entry, 17 inch velgen/banden, (half)lederen bekleding, achteruitrijcamera in binnenspiegel.................... 6 November, 2009 aangepast door Smart Quote
bigwade Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 Kijk maar eens naar de afleverkosten van een Soul: Kosten rijklaarmaken 490 afleverpakket 100 Waxoilbeurt 195 Brandstof 50 Verwijderingsbijdrage 15 Legeskosten voertuigbewijs 37 Legeskosten tenaamstelling 9 Tel het maar op....... Quote
Smart Geplaatst 6 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 6 November, 2009 Kijk maar eens naar de afleverkosten van een Soul:Kosten rijklaarmaken 490 afleverpakket 100 Waxoilbeurt 195 Brandstof 50 Verwijderingsbijdrage 15 Legeskosten voertuigbewijs 37 Legeskosten tenaamstelling 9 Tel het maar op....... Binnenkort komt daar ook nog een schoonmaakpakket voor vliegroest bij. Zit je ruim boven de € 1.000,00. Quote
Peterrrrr Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 Graag gedaan wbt de prijzen, navigatie en het dak zit standaard op de nieuwe demo's. Kon nog geen prijzen ontdekken. Er komt g Quote
Flatron7000 Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 Zijn dat prijzen van een Benzine? peter5 Quote
Peterrrrr Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 Yep, heb ff snel wat op het forum gezet. Had er eigenlijk geen tijd voor ! Wil je specifiek prijzen weten kan je weer mailen, mail adres staat een paar pages terug ! Quote
Flatron7000 Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 (aangepast) Dat is vriendelijk maar ik "moet" Belgische prijzen hebben. En daar zit meestal toch nog wat verschil op. 6 November, 2009 aangepast door Flatron7000 Quote
Peterrrrr Geplaatst 6 November, 2009 Geplaatst 6 November, 2009 Basis: Xpect (zonder airco) - X-Tra (met airco) + € 800 en daarboven komt de X-executive Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.