Smart Geplaatst 16 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2009 Duh! Volgens mij waren wij langs elkaar aan het praten. Jij bedoelt de lakkleur van de auto en ik bedoel de kleur van de dashboardrand. Mijn excuses, was blijkbaar niet geheel wakker. En ja, thundergray/metalgray is ook een lakkleur die ik mooi vind. Dat zal de kleur ook wel gaan worden, maar dan moet ik wel de andere 5 lakkleuren nog zien. Oh, de dobbelstenen heb ik besteld hoor! Het zijn witte geworden met zwarte stippen (geen thundergray overigens). Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Hallo Peterrrrr, Jou hoef ik natuurlijk niet uit te leggen dat ik dan weliswaar de catalogusprijs van 2010 heb gekregen, maar dat ik dat op de inruilprijs van mijn 'oude' voertuig heb moeten bezuren. Hoe het ook ligt, het bij te betalen bedrag ging niet boven de totale som geld uit die ik mij als maximum in het hoofd had gezet. Dus is er uiteindelijk een handtekening onder een contract gezet.... Hallo Smart, Heb even het voortgaande debat over de kleuren zitten lezen. Altijd even gaan kijken hoe ze er in werkelijkheid op de auto uitzien, is mijn devies. Maar dat ga jij vast ook doen. Enneeeeh, nu je al dobbelstenen hebt in de uitvoering wit met zwarte stippen, heb ik nog wel een domino-setje voor je in dezelfde kleurstelling. Of een rijst-met-krenten-hond.... Groet, GreyGriffin Quote
Flatron7000 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Win een venga!: http://www.kia.nl/forms/venga.aspx Quote
Smart Geplaatst 16 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2009 (aangepast) @Flatron7000: Win een venga!: http://www.kia.nl/forms/venga.aspx Ach, meedoen kan geen kwaad, ik heb mij in ieder geval opgegeven. Dat kan mijn smart m.b.t. mijn Smart misschien weer gladtrekken........ En ik heb jullie om de Venga te vullen (zie actie Venga importeur). @GreyGriffin: Ik krijg al de kriebels als ik zulke mensen tegenkom die van al die frutsels in de auto hebben hangen. Nee, strak en subtiel is mijn motto, zonder al die poespas. Maaruh, dobbelstenen in het wit met zwarte stippen bestaan m.i. al heel lang hoor.........! Bij de Motorshow in Essen (Dld) zag ik dat er weer van die closetrolhouders en hondjes met beweegbare kop in een modern jasje worden verkocht. Dat daar een markt voor is, het moet toch niet gekker worden. 16 Oktober, 2009 aangepast door Smart Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Hallo Jheroen, Dank je voor het aan de Venga toekennen van een eigen plekje op dit forum! Hallo Smart, Helemaal eens. Ook voor mij in de auto geen dobbelstenen, hondjes van pluche, zwaaipoppetjes of gelukshangertjes. Strak, is het devies. Groet, GreyGriffin Quote
Smart Geplaatst 16 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2009 (aangepast) Hallo Jheroen,Dank je voor het aan de Venga toekennen van een eigen plekje op dit forum! Groet, GreyGriffin Ook ik ben zeer in mijn nopjes dat er voor de Venga een plekje is ingeruimd op dit forum. GreyGriffin heeft daarin als eerste het initiatief genomen. Bedankt Jheroen 16 Oktober, 2009 aangepast door Smart Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Hallo Flatron7000, Prima filmpje. Voor het eerst zag ik een presentator die achterin ging zitten, zodat je een heel goed beeld krijgt van de ruimte daar. Die viel me dan ook heel erg mee! En de kleur van de gepresenteerde Venga (lichtbruinig metallic) spreekt me ook aan. Als toetje nog even een paar shotjes van de vernieuwde Cee'd. Groet, GreyGriffin Quote
bigwade Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Ook ik ben zeer in mijn nopjes dat er voor de Venga een plekje is ingeruimd op dit forum. GreyGriffin heeft daarin als eerste het initiatief genomen. Bedankt Jheroen Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 (aangepast) Hallo Bigwade, Bij mij ook geen Venga op de homepage (net als jij Mac en Safari). Maar ben wel blij met de eigen plek voor de nieuweling. Heb ook de combinatie Mac met Firefox even geprobeerd, maar het resultaat is eender. Groet, GreyGriffin 16 Oktober, 2009 aangepast door GreyGriffin Quote
bigwade Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Is natuurlijk ook een manier om Smart stil te krijgen....... Quote
Smart Geplaatst 16 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2009 Uh, uh, wordt mijn naam hier ijdel gebruikt:?: Ik zit momenteel niet thuis, maar ben voor een lang weekend in een overbekend park met het gezinnetje. Met mijn netbook en een dongle kan ik toch zien wat er over mij geschreven wordt......! Ik zie en hoor alles!! Ach, ik ben zo blij dat er eindelijk erkenning is. Er is een plekje ingeruimd voor de Venga. Er zijn eerst wat dozen aan de kant geschoven. En daar vanuit het niets kwam een plekje vrij......een ereplekje voor de VENGA. Quote
bigwade Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 (aangepast) Ach, ik ben zo blij dat er eindelijk erkenning is. Er is een plekje ingeruimd voor de Venga. Er zijn eerst wat dozen aan de kant geschoven. En daar vanuit het niets kwam een plekje vrij......een ereplekje voor de VENGA. Voorlopig nog alleen in de kelder, je komt er de etalage (homepage) nog niet mee in ) 16 Oktober, 2009 aangepast door bigwade Quote
Smart Geplaatst 16 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2009 Voorlopig nog alleen de kelder, je komt er de etalage (homepage) nog niet mee in ) Niet zo denigrerend h Quote
bigwade Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Je begrijpt toch wel dat je nu niet meer terug kunt, h Quote
Smart Geplaatst 17 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 17 Oktober, 2009 Je begrijpt toch wel dat je nu niet meer terug kunt, h Quote
bigwade Geplaatst 17 Oktober, 2009 Geplaatst 17 Oktober, 2009 virtuele vierkante meters, hahahaha! vvm dan maar ? Quote
Smart Geplaatst 17 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 17 Oktober, 2009 virtuele vierkante meters, hahahaha!vvm dan maar ? Ahum, het mag wat kosten aan vierkante cm's, deze discussie......... Quote
Flatron7000 Geplaatst 21 Oktober, 2009 Geplaatst 21 Oktober, 2009 Klein detail: op de promo clip van de kia venga staan op een bepaald moment de wielen stil (0:24)?!? Quote
brouwer2001 Geplaatst 21 Oktober, 2009 Geplaatst 21 Oktober, 2009 hahahaha, je moet er maar op letten. gr ronald Quote
Smart Geplaatst 21 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 21 Oktober, 2009 Klein detail: op de promo clip van de kia venga staan op een bepaald moment de wielen stil (0:24)?!? Het is een serieus probleem waar wel melding van gemaakt moet worden! Ik vermoed dat de auto op een plek is neergezet en dat er met de computer later een achtergrondanimatie in het filmpje is verwerkt. Het is inderdaad een dom gezicht om te zien. Quote
bigwade Geplaatst 21 Oktober, 2009 Geplaatst 21 Oktober, 2009 Hey, je bent zichtbaar op de home-page..... Jheroen, bedankt. Veni Vidi Venga...... Zit je weer begane grond Smart. Quote
Smart Geplaatst 21 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 21 Oktober, 2009 Hey, je bent zichtbaar op de home-page.....Jheroen, bedankt. Veni Vidi Venga...... Zit je weer begane grond Smart. Hey Frank, Bedankt voor de bemiddeling. We are back in town.........!! Quote
Flatron7000 Geplaatst 25 Oktober, 2009 Geplaatst 25 Oktober, 2009 Ik was vandaag bij onze Kia dealer. Hij had al met een Venga gereden (1.4 CRDi). En hij zou al in december leverbaar zijn. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.