Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik was vandaag bij onze Kia dealer. Hij had al met een Venga gereden (1.4 CRDi). En hij zou al in december leverbaar zijn.

Dat is voor jou sowieso een goed bericht, aangezien jij de auto met enige spoed (deadline) zou willen bestellen als ik het goed heb. In NL wordt de auto volgens de dealer begin december in de showroom verwacht. De exacte levertijd is echter (nog) niet bekend.

• Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Flatron7000,

Half februari was jouw deadline, als ik het goed heb onthouden. Ga je het mogelijk met je dealer op een akkoordje gooien over een Venga uit de 'voorserie'? Ben heel benieuwd of het je gaat lukken!

Groet van

GreyGriffin

Geplaatst (aangepast)

Hij gaat me contacteren als hij meer info heeft. Hij vond de 1.4 CRDi best meevallen. Hij wist niet hoeveel PK het was. Ik heb trouwens gisteren voor de eerste keer met een Kia gereden. Een Soul.

Hij heeft ook naar de koffer gekeken van de Venga en 440 Liter lijkt hem toch wat veel.

aangepast door Flatron7000
Geplaatst
Klein detail: op de promo clip van de kia venga staan op een bepaald moment de wielen stil (0:24)?!?

Jeetje dat is niet eens een klein detail, je zou eerder kunnen zeggen dat het een grove fout is... maar verder wel een mooie auto.

Geplaatst
Hij gaat me contacteren als hij meer info heeft. Hij vond de 1.4 CRDi best meevallen. Hij wist niet hoeveel PK het was. Ik heb trouwens gisteren voor de eerste keer met een Kia gereden. Een Soul.

Hij heeft ook naar de koffer gekeken van de Venga en 440 Liter lijkt hem toch wat veel.

Het aantal pk's ziet er als volgt uit:

1.4 CRDi - 90 PK (75 PK low-power version)

1.6 CRDi - 128 PK (115 PK low-power version)

Het aantal van 440 liter is de standaard bagageruimte in liters van de Venga, uit te breiden naar 570 liter met de achterstoelen rechtop, en 1253 liter met de achterstoelen weggeklapt. Dit staat in het offici

Geplaatst
Het aantal pk's ziet er als volgt uit:

1.4 CRDi - 90 PK (75 PK low-power version)

1.6 CRDi - 128 PK (115 PK low-power version)

Het aantal van 440 liter is de standaard bagageruimte in liters van de Venga, uit te breiden naar 570 liter met de achterstoelen rechtop, en 1253 liter met de achterstoelen weggeklapt. Dit staat in het offici

Geplaatst
Waar KAN het nou nog tegenvallen, zou je zeggen :-)

Nou, hier.............een heel er groot ongeluk!!!:shock:

bier.jpg

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hey Flatron7000,

Mooie foto's van de Venga! Waar heb je die gescoord?

Groet,

GreyGriffin

Geplaatst (aangepast)

Hallo Flatron7000,

Mooie foto's joh. Ik was zelf een beetje uitgedroogd met het vinden van nieuw materiaal. Hartstikke goed, een welkome aanvulling. Alleen jammer dat ze op

aangepast door Smart
Geplaatst

Niks meer aan doen,

mooie kar !

Zou wel voor een zwarte dash gaan ivm met reflecties in de voorruit.

Erg hinderlijk richting zuiden (Frankrijk??) overdag anders.

Geplaatst
Niks meer aan doen,

mooie kar !

Zou wel voor een zwarte dash gaan ivm met reflecties in de voorruit.

Erg hinderlijk richting zuiden (Frankrijk??) overdag anders.

Bemoeial!:mrgreen:

Geplaatst

Ik heb een 21" monitor maar ik moet ook van links naar rechts scrollen, even aanpassen als je wil ?

Venga wordt in Nederland eind November geleverd. M.a.w. nog 4 weekjes wachten ;)

Geplaatst

Misschien kun je daarvoor een kleine Kia Club forum preview in Vianen regelen.

Scheelt mensen een hoop km CO2 en tijd

Heb je die rauwe gasten ook niet om 16.55 op zaterdag in je showroom om je bier leeg te trekken (kun je wel meenemen trouwens)

Geplaatst
Ik heb een 21" monitor maar ik moet ook van links naar rechts scrollen, even aanpassen als je wil ?

Venga wordt in Nederland eind November geleverd. M.a.w. nog 4 weekjes wachten ;)

Huh, dat is snel. Dat is een goed bericht Peterrrrr. By the way! Wordt het navigatiesysteem v.a. fabriek erin gebouwd of gebeurt dat later? Is het een touchscreen scherm?

Geplaatst
Ooit gehoord van TomTom e/o inbraak Dutchdragon......:-)

Ik heb de discussie uitvoerig bekeken en tegen de tijd dat ik de Kia koop heb ik de uitgeteste versie van het alarmsysteem van Relena ingebouwd;)

Geplaatst

Ik heb heel toevallig vandaag naar de navigatie gevraagd in de nieuwe Cee'd, deze zal per januari leverbaar zijn. Ik heb het idee dat de Venga nog niet meteen het nieuwe navigatiesysteem heeft maar dat is even gissen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...