Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Laatste laadpunt voor eindbestemming, vlak voor Orange. Ook hier genoeg ruimte. 7 laadpunten, 3 bezet.
b4728852dcc6cb6b29bea96b4f6d61f9.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst (aangepast)

Hee, jij gaat naar het Zuiden van Frankrijk! Mooi! En fijn dat het goed gaat met laden!

Welke route heb je gekozen en merk je nog iets van laadpaalwoestijnen of heb je daar rekening mee gehouden?

Ik ga in september naar Portugal en probeer daar nu een beeld van te krijgen (zie apart draadje daarover).

aangepast door Hippe lip
Geplaatst
1 uur geleden, zei Hippe lip:

Hee, jij gaat naar het Zuiden van Frankrijk! Mooi! En fijn dat het goed gaat met laden!

Welke route heb je gekozen en merk je nog iets van laadpaalwoestijnen of heb je daar rekening mee gehouden?

Ik ga in september naar Portugal en probeer daar nu een beeld van te krijgen (zie apart draadje daarover).

We zijn nu net op plaats van bestemming. Ik zal snel een verslag maken van de reis. Er zijn zeker zaken waar je rekening mee moet houden maar het is goed te doen als je je goed voorbereid.

• Like 1
Geplaatst

Wij hebben dus de route du soleil genomen:
Maastricht/ Luxemburg/ Metz/Nancy/Dyon/Lyon tot aan Orange.

• Like 1
Geplaatst
19 minuten geleden, zei Adrie Koorn:

Wij hebben dus de route du soleil genomen:
Maastricht/ Luxemburg/ Metz/Nancy/Dyon/Lyon tot aan Orange.

En onderweg geen bijzonderheden tegengekomen, zoals locatie met uitsluitend defecte laadpalen of (te) grote afstanden tussen twee snelladers?

Geplaatst
En onderweg geen bijzonderheden tegengekomen, zoals locatie met uitsluitend defecte laadpalen of (te) grote afstanden tussen twee snelladers?

Ik heb een apart verslag gepost in deze groep.

Maar geen vreemde dingen meegemaakt. Ben wel bang dat het in de vakantietijd erg druk kan worden bij sommige snelladers.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...