Adrie Koorn Geplaatst 5 Juni, 2022 Geplaatst 5 Juni, 2022 50 km voor Lyon op de route du soleil. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Adrie Koorn Geplaatst 5 Juni, 2022 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2022 Laatste laadpunt voor eindbestemming, vlak voor Orange. Ook hier genoeg ruimte. 7 laadpunten, 3 bezet.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Hippe lip Geplaatst 5 Juni, 2022 Geplaatst 5 Juni, 2022 (aangepast) Hee, jij gaat naar het Zuiden van Frankrijk! Mooi! En fijn dat het goed gaat met laden! Welke route heb je gekozen en merk je nog iets van laadpaalwoestijnen of heb je daar rekening mee gehouden? Ik ga in september naar Portugal en probeer daar nu een beeld van te krijgen (zie apart draadje daarover). 5 Juni, 2022 aangepast door Hippe lip Quote
Adrie Koorn Geplaatst 5 Juni, 2022 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2022 1 uur geleden, zei Hippe lip: Hee, jij gaat naar het Zuiden van Frankrijk! Mooi! En fijn dat het goed gaat met laden! Welke route heb je gekozen en merk je nog iets van laadpaalwoestijnen of heb je daar rekening mee gehouden? Ik ga in september naar Portugal en probeer daar nu een beeld van te krijgen (zie apart draadje daarover). We zijn nu net op plaats van bestemming. Ik zal snel een verslag maken van de reis. Er zijn zeker zaken waar je rekening mee moet houden maar het is goed te doen als je je goed voorbereid. 1 Quote
Adrie Koorn Geplaatst 8 Juni, 2022 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2022 Hee, jij gaat naar het Zuiden van Frankrijk! Mooi! En fijn dat het goed gaat met laden! Welke route heb je gekozen en merk je nog iets van laadpaalwoestijnen of heb je daar rekening mee gehouden? Ik ga in september naar Portugal en probeer daar nu een beeld van te krijgen (zie apart draadje daarover).Wij hebben dus de route du soleil genomen:Maastricht/ Luxemburg/ Metz/Nancy/Dyon/Lyon tot aan Orange. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Hippe lip Geplaatst 8 Juni, 2022 Geplaatst 8 Juni, 2022 19 minuten geleden, zei Adrie Koorn: Wij hebben dus de route du soleil genomen: Maastricht/ Luxemburg/ Metz/Nancy/Dyon/Lyon tot aan Orange. En onderweg geen bijzonderheden tegengekomen, zoals locatie met uitsluitend defecte laadpalen of (te) grote afstanden tussen twee snelladers? Quote
Adrie Koorn Geplaatst 8 Juni, 2022 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2022 En onderweg geen bijzonderheden tegengekomen, zoals locatie met uitsluitend defecte laadpalen of (te) grote afstanden tussen twee snelladers?Ik heb een apart verslag gepost in deze groep. Maar geen vreemde dingen meegemaakt. Ben wel bang dat het in de vakantietijd erg druk kan worden bij sommige snelladers.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.