Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Vul koelvloeistof spanningsregelaar!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee, nog nooit gezien, maar 't is een oranje waarschuwing, dus je kunt er (niet te lang!) mee doorrijden tot je tijd hebt om naar de dealer te gaan.

Als je de waarschuwing zag bij vertrek (vriezend weer!) zal de waarschuwing bij opwarmen van de accu en overige componenten vermoedelijk verdwijnen.

Beetje laten bijvullen.

• Like 1
Geplaatst

Heb inmiddels contact gehad met Kia dealer, bij grote beurt is de verkeerde koelvloeistof vervangen. Er zijn 30 Kia e Niro wachtende voor mij bij de dealer! Nu is de juiste met een bepaalde hulpstof uitverkocht! Het wordt hoogstwaarschijnlijk een soort van terug roep actie! Over 2 weken terug bellen voor huidige voorraad status ! Ik heb wel even gevraagd ik rij gemiddeld 300 tot 400 km per dag met die auto! Geen probleem u kunt er gewoon mee door rijden! 🤨

• Sad 1
  • 3 maanden later...
Geplaatst (aangepast)

Ben hier terecht gekomen omdat ik dezelfde melding krijg na het DC laden.Wat mij opviel is dat de volledige laadstroom niet gehaald werd, bleef hangen op 55 Kw, na tien minuten zakte deze zelfs naar 45, melding bleef erin staan en gewoon verder gereden, thuis de auto aan de AC verder opgeladen.

Volgende ochtend auto gestart en geen melding meer.

De garage gebeld en deze gaf aan dat een terugroep actie opzat, wel vreemd gezien ik in jan 2023 ben geweest voor de 45000 beurt.

Dus zolang de klant zich niet meld geen actie, toch vragen als ik geweest ben wie me verlof uren betaald.

Mijn devies is, ook al krijg je deze melding niet en je auto laad bij een lage baterijstand te lang op de 50KW (normaal loopt het laden ook bij koud weer snel op naar de 74 KW, zou ik toch eens vragen stellen bij de garage. eenieder die zich niet meld scheelt weer in de kosten.

aangepast door Rbe
fout in tekst
  • Thanks 1
  • 3 weken later...
Geplaatst
On 11/20/2022 at 7:49 PM, E-Niro2020Michiel said:

Vul koelvloeistof spanningsregelaar!

Kent iemand deze melding?

44D8F388-8CB0-4E57-851A-C85F14402302.jpeg

Heb vandaag dezelfde melding gehad op mijn Sorento 32200 km. Ben naar Kia geweest en blijkbaar is het een gekende melding op de nieuwe Kia's. De huidige koelvloeistof moet volledig eruit en

vervangd worden door een nieuwe type koelvloeistof. Niks aan de hand maar ik moet wel leven met dit melding tot de 29/03, de dag van de afspraak voor die job van 1.5 uur.

• 5 maanden later...
Geplaatst

hallo,  net mijn nieuwe( 2e hands)  hyundai tucson 2021 opgehaald met 40.000 km.  Bij thuiskomst foutmelding bijvullen koelvloeistof spanningsregelaar. 

Op internet opgezocht en bij een youtube item kwam naar voren dat reservoir voor vloeistof niet goed afgesloten was.Dop moet andersom dichtgedraaid worden en dit was niet goed gebeurd, dus niet volledig dichtgedraaid! 

Goed aangedraaid en tot nu toe geen melding meer gehad. 

• 7 maanden later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

Heb je het schriftelijk gemeld en heeft de garage je schriftelijk gezegd dat ze er niet naar willen kijken? Dan ben je tenminste ingedekt, mocht er iets misgaan…

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...