Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wel of geen alarm installeren?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Nieuw afwasmiddel of leuke heupfles ?

Duh, hebben wij onze bril, lenzen, leesloep of vergrootglas weer eens vergeten......?vergrootglas.gif

Geplaatst (aangepast)

Ah joh, met een beetje print kun je alles interessant maken.

Heb nog bakken vol van die troep van de kinderen.....

OT again..

www.zmc.com.sg

een gescande manual als pdf geeft niet echt vertrouwen.

Doe dan die hond van Dutchdragon maar, heb je ook elke keer recht op een vers interieur van de verzekering......:-)

aangepast door bigwade
Geplaatst (aangepast)
Ah joh, met een beetje print kun je alles interessant maken.

Heb nog bakken vol van die troep van de kinderen.....

Een gescande manual als pdf geeft niet echt vertrouwen.

1. Wel alarmerend hoor! :mrgreen:

2. Ja, dat is niet echt vertrouwenwekkend.....

aangepast door Smart
Geplaatst

Ik zal proberen om iets wat best wel moeilijk is zo uit te leggen dat het een beetje doorkomt. Kijk het probleem voor ons was dat als je een opname van iemand maakt

je dat eigenlijk doet zonder instemming van de dader. Dit is ook het geval voor mensen die gewoon met hun neus tegen de ruit aan zitten. Je hebt een beeld va hun. Nu hebben wij dat ook alleen het is niet zichtbaar het zijn beelden die opgeslagen zijn als een latent voltage beeld. Pas waneer jezelf of de politie of rechter dat wil worden ze zichtbaar door deeltjes die hierdoor aangetrokken worden.

Omdat het opgebouwd is uit voltages kan men dit proces blijven herhalen met nieuwe beelden.

Groetjes,

Relena

Geplaatst
Ik zal proberen om iets wat best wel moeilijk is zo uit te leggen dat het een beetje doorkomt. Kijk het probleem voor ons was dat als je een opname van iemand maakt

je dat eigenlijk doet zonder instemming van de dader. Dit is ook het geval voor mensen die gewoon met hun neus tegen de ruit aan zitten. Je hebt een beeld va hun. Nu hebben wij dat ook alleen het is niet zichtbaar het zijn beelden die opgeslagen zijn als een latent voltage beeld. Pas waneer jezelf of de politie of rechter dat wil worden ze zichtbaar door deeltjes die hierdoor aangetrokken worden.

Omdat het opgebouwd is uit voltages kan men dit proces blijven herhalen met nieuwe beelden.

Groetjes,

Relena

Ik wil niet vervelend overkomen, maar blijkbaar heb ik in de hele discussie over een autoalarm het

Geplaatst

Hahaha,

Zat ik er toch het dichtste bij met mijn idee :idea: ...

Relena:

rdlanenga:
Je zou de binnenkant van je auto op 10.000V moeten kunnen aansluiten. :devil:

Welke prijs heb ik nu gewonnen? :?:

Geplaatst

Volgens mij gaat het om twee verschillende voltages. Het ene zorgt ervoor dat iemand geroosterd wordt (hoogvoltage) en het andere dat er d.m.v. laagvoltage een image (beeld) wordt opgebouwd. Bij die laatste vallen gelukkig geen dodelijke slachtoffers.:roll:

De accu blijft bij laagvoltage ook iets langer in conditie:lol:

Geplaatst

Groetjes,

Relena

Gevalletje HD recording dus, niks ingewikkelds aan hoor.

Hangt ook bij de juwelier.

Voor een Kia vind ik het wat overdreven.......

Vooral gezien de stats van de afdeling voertuigen criminaliteit.

Suc6 ermee !

grtz

Frank

Geplaatst

Heerlijk we hebben een zeer creatief forum.

Trouwens 90% van dit alarm heeft al een SMC certificaat alleen dat weten ze nog niet. Trouwens Kia wil niks prijsgeven om het mogelijk te maken een SMC certificaat te krijgen. Als men een alarm klasse 2 of 3 laat inbouwen waarvan het in en uitschakelen met de eigen autosleutel kan gaat dat niet. Ongelofelijk dit kan nu alleen met een aparte codesleutel die 45 euro extra kost dat wil toch niemand.

Als je het alarm toch aanschaft is dat zonder SMC certificaat.

Groetjes,

Relena

Geplaatst
Heerlijk we hebben een zeer creatief forum.

Trouwens 90% van dit alarm heeft al een SMC certificaat alleen dat weten ze nog niet. Trouwens Kia wil niks prijsgeven om het mogelijk te maken een SMC certificaat te krijgen. Als men een alarm klasse 2 of 3 laat inbouwen waarvan het in en uitschakelen met de eigen autosleutel kan gaat dat niet. Ongelofelijk dit kan nu alleen met een aparte codesleutel die 45 euro extra kost dat wil toch niemand.

Als je het alarm toch aanschaft is dat zonder SMC certificaat.

Groetjes,

Relena

Hey Relena,

Toch wil ik je vragen wat explicieter te zijn in je verhaal. Je praat een beetje in raadsels. Ben je betrokken bij de ontwikkeling van een nieuw autoalarm voor een Kia? Of werk je voor een bedrijf dat er iets mee te maken heeft? Verklaar je nader! Je hoeft niet in details te treden m.b.t. het principe van het alarm, maar meer nog jouw betrokkenheid.

Geplaatst

Ben het eigenlijk wel eens met Smart.

Je begint een topic met vragen, je krijgt braaf antwoord en daarna wordt het allemaal heel vaag en kom je ineens met een soort "wij en groeps oplossing"

Hier hebben "wij" als gemiddelde Kia rijder geen reet aan en de vage berichten beginnen mij eigenlijk een beetje te irriteren.

Het zal voor jou vast leuk zijn "mistery postings" te doen, hier, bij mij althans, valt dat wat anders.

Doe er wat aan:-)

grtz

Frank

Geplaatst

Oke Frank en Smart,

Wij, mijn vrienden en ik gaan gewoon een aanvulling maken op een klasse 3 alarm.

Dit doen we puur en alleen voor de hobby nooit voor het geld. We doen wel vaker iets verzinnen, maakt in principe niet uit wat. Zolang als het maar iets te maken heeft met techniek. Wij zijn geen van alle TV kijkers vinden we zonde van de tijd daardoor houden we tijd over voor onze hobby. Heel af en toe helpen we ook bedrijven met problemen. Maar zoals gezegd niet voor het geld. We zijn hierin wel zeer gedreven en met een zeer goeie technische en theoretische achtergrond. We geven allemaal onderricht aan techneuten in Europa.

Hoop dat dit voorlopig genoeg is.

Zou trouwens best wel eens een keertje met jullie in contact willen komen.

Weet zeker ondanks dat we misschien van mekaar verschillen we toch dingen gemeenschappelijk hebben.

Frank de directe.

Smart de aanwezige.

Relena de misteryeuse irritante vreemdeling.

Groetjes,

Relena

Geplaatst (aangepast)
Oke Frank en Smart,

Wij, mijn vrienden en ik gaan gewoon een aanvulling maken op een klasse 3 alarm.

Dit doen we puur en alleen voor de hobby nooit voor het geld. We doen wel vaker iets verzinnen, maakt in principe niet uit wat. Zolang als het maar iets te maken heeft met techniek. Wij zijn geen van alle TV kijkers vinden we zonde van de tijd daardoor houden we tijd over voor onze hobby. Heel af en toe helpen we ook bedrijven met problemen. Maar zoals gezegd niet voor het geld. We zijn hierin wel zeer gedreven en met een zeer goeie technische en theoretische achtergrond. We geven allemaal onderricht aan techneuten in Europa.

Hoop dat dit voorlopig genoeg is.

Zou trouwens best wel eens een keertje met jullie in contact willen komen.

Weet zeker ondanks dat we misschien van mekaar verschillen we toch dingen gemeenschappelijk hebben.

Frank de directe.

Smart de aanwezige.

Relena de misteryeuse irritante vreemdeling.

Groetjes,

Relena

Hey Relena,

Leuk dat je even bericht over hetgeen jou bezighoudt met dat autoalarm. Ben in de toekomst zeker benieuwd wat jullie bijdrage is geweest.

Ik waardeer het zoals je ons en jezelf hebt neergezet. We verschillen, maar hebben wel iets gemeenschappelijks over ons.

aangepast door Smart
Geplaatst
Hey Relena,

Leuk dat je even bericht over hetgeen jou bezighoudt met dat autoalarm. Ben in de toekomst zeker benieuwd wat jullie bijdrage is geweest.

Ik waardeer het zoals ons en jezelf hebt neergezet. We verschillen, maar hebben wel iets gemeenschappelijks over ons.

Tjeetje die vind ik wel heel diplomatiek hoor..... :-)

Vind het verhaal nog steeds erg/te vaag.

Mind you Smart/Relena we hebben hier ook NIET-Kia geregistreerde lezertjes en die willen gewoon domme info, en terecht :-)

Geplaatst

Mind you Smart/Relena we hebben hier ook NIET-Kia geregistreerde lezertjes en die willen gewoon domme info, en terecht :-)

Och dat weten we alle drie maar al tegoed.

Groetjes,

Relena

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...