Gast GreyGriffin Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Hallo Relena, Ja, die stomme nepknippers voor op je dashboard waren vroeger wel te koop. Sterker nog, ik heb er wel eens eentje gehad! Uiteraard heel lang geleden, toen ik nog jong en onbezonnen was. Groet, GreyGriffin Quote
rdlanenga Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Je zou de binnenkant van je auto op 10.000V moeten kunnen aansluiten. (uiteraard wel uitgeschakeld als je de deur met de offici Quote
Dutchdragon Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 (aangepast) Bestaat er ook zo iets als een nep klasse alarm?Bijvoorbeeld een knipperend led lichtje, die de verzekering ook meetelt in hun overweging. Groetjes, Relena Om kort antwoord te geven op je vraag : Nee. Het gaat er tegenwoordig om dat je overal Certificaten bij hebt, heb je dit niet dan krijg je weinig tot niks vergoed. Om verder in te gaan op het criminele gedrag en rechtssysteem Hier in nederland kan je beter iemand doodschieten dan belastingfraude plegen. Moord dan sta je wel weer buiten met 4 jaar brommen, en voor belastinfraude mag je langer brommen. Beetje krom het rechtssysteem. Las daarstraks over een amerikaan die bij z'n ex d'r goudvis heeft doodgestoken en die kreeg 2 jaar voorwaardelijk, moet naar een psycho en een boete betalen. Kijk daar hebben we wat aan. Maar kan me ook voorstellen dat als ik degene in m'n auto zou aantreffen voor de navi eruit te slopen, mwah zeg maar dat ie er niet leuk uit zal komen. Rechtssysteem of niet trap hem helemaal aan bonken. hmmmm misschien Noodweerexces een optie hij viel mij toch aan toen ik hem betrapte met een schroevendraaien, dan mag ie je toch verdedigen ( noodweer ) ligt ie neer dan klap ie hem nog een paar keer ( noodweerexces )? Groet, Usin 15 Oktober, 2009 aangepast door Dutchdragon Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Hallo Dutchdragon en rdlanenga, Ik begrijp dat jullie even stoom willen afblazen, maar nu terug naar de kern van de discussie. De vraag was: moet je je iets aantrekken van het vernielzuchtige tuig, door dan maar geen elektronica aan boord te schroeven en geen leuke pimp-dingetjes aan de buitenkant van je auto aan te brengen? Of ben je dan aan het capituleren? Ik weet het, het is een lastig probleem. Maar ik hoor graag de meningen op dit forum. Groet, GreyGriffin Quote
Dutchdragon Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 (aangepast) Hallo Dutchdragon en rdlanenga,Ik begrijp dat jullie even stoom willen afblazen, maar nu terug naar de kern van de discussie. De vraag was: moet je je iets aantrekken van het vernielzuchtige tuig, door dan maar geen elektronica aan boord te schroeven en geen leuke pimp-dingetjes aan de buitenkant van je auto aan te brengen? Of ben je dan aan het capituleren? Ik weet het, het is een lastig probleem. Maar ik hoor graag de meningen op dit forum. Groet, GreyGriffin Ik dacht dat de discussie ging over : Wel of geen alarm installeren? Misschien zit je in een verkeerd topic. Om dan maar antwoord te geven op Relena, Ja ik zou als ik jou was wel een alarm op de auto zetten. Al is dit alleen voor verzekerings-technische reden nodig. op elke uitgebouwde/getunde auto die ik heb gehad zat een alarm. Reden je stopt er geld in en het uiterlijk van de auto wil je behouden. Let wel dat je een Klasse 3 alarm neemt met Certificaat. Wat je hierna ook kunt doen aangezien de auto aangepast is ( waarschijnlijk toch meerwaarde ) als je volledig klaar bent met de auto deze te laten taxeren en aangeven bij je verzekering. Een maat van me heeft een Honda Civic waarde 1500 euro gekocht en deze is helemaal aangepast, zeg maar gestript en echt alles maar dan ook alles aangepast. waarde ligt nu rond de 38.000 + Alarm wat hij gebruikt is een Clifford Avantguard en werkt perfect. Moet wel bekennen dat de auto een showauto is en op de beurzen staat en voor de rest in de tuningsshop. ( mss jij als tunings liefhebber heb je hem al gezien, knal gele kanarie civic staat ook in automaxx van geloof 2 maanden geleden ). Greetz, Ursin 15 Oktober, 2009 aangepast door Dutchdragon Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 In grotten stoppen, electrokuteren bij 10.000 volt, excessief geweld, opvoedingskampen, in elkaar bonken, noodweerexces (belangrijk begrip in de rechtspraak!), nepknippers, spreekgaten, enz., enz. RUSTIG ADEMHALEN!!!! DENK AAN IETS LEUKS (je auto poetsen, je auto opleuken, o.i.d.) Ik probeer de Zen (zin!?) er weer in te krijgen op dit forum. Laten we niet vergeten dat het grootste gros van ons er nooit mee te maken zal krijgen. De essentie van het verhaal is: 1. dat een alarm de gemiddelde autodief kan afschrikken, maar de professioneel c.q. echte die-hards kan het niet tegenhouden; 2. Diverse verzekeringsmaatschappijen alleen een alarmklasse III met certificaat accepteren; 3. je nooit het recht in eigen hand mag nemen, tenzij het om je vierwieler of je vrouw/vriendin/gezin gaat!! En we gaan weer over tot de orde van de dag.................of niet! Quote
Relena Geplaatst 15 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2009 Helemaal te gek Smart. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Ik ben, net als Bibendum, even in de meditatiehouding gaan zitten. Dank je voor deze gemoedsrust-bevorderende tip, Smart. Uiteraard geheel vredig en kalm geworden. Ga daarom maar niet meer zitten tobben wat er allemaal met mijn nieuwe Pica zou kunnen gebeuren. Misschien wel helemaal niks! GreyGriffin Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Ik heb gisteren de Picanto van mijn vrouw mee gehad voor mijn werk. Vergeten gisteravond af te sluiten. Belde mijn vrouw net dat de auto de hele avond/nacht/vandaag niet afgesloten heeft gestaan. Ja, hoe redt je hier nu uit, dacht ik mijzelf? Ik zei dus: "Oh, maar een Picanto jatten ze niet hoor!" Ik geloof dat ik dat beter niet had kunnen zeggen....... Ik denk dat de koffer al klaar staat op de oprit. Nou, ik fiets nu niet echt fijn naar huis toe...... WEG ZEN!! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 O jee, dat was nou niet zo'n snuggere opmerking... Je hebt denk ik wat goed te maken. GreyGriffin Quote
Alex VB Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 Ja, Die opmerking was niet zo Smart, smart.. Eventjes weer terug naar de thema's. Ondanks het feit dat je het gevoel hebt dat een alarm niets meer uithaalt lijkt het mij verstandig toch 1 te hebben. Er hoeft maar 1 keer iemand te reageren op je alarm. Het kan het "leven" redden van je auto. En het andere thema... Tja.... We kunnen deze mensen/gepopel ook inzetten als trainingsvoer voor bijvoorbeeld een lekkere Taekwondo training of Jin Jung Kwan Training. De kans dat je medesporters geblesseerd raken is minder en die gasten kunnen dan " genieten" van het feit dat ze gebruikt worden als test-dummie. Quote
Smart Geplaatst 15 Oktober, 2009 Geplaatst 15 Oktober, 2009 (aangepast) En het andere thema... Tja.... We kunnen deze mensen/gepopel ook inzetten als trainingsvoer voor bijvoorbeeld een lekkere Taekwondo training of Jin Jung Kwan Training. De kans dat je medesporters geblesseerd raken is minder en die gasten kunnen dan " genieten" van het feit dat ze gebruikt worden als test-dummie. Zo agressief h 16 Oktober, 2009 aangepast door Smart Quote
Relena Geplaatst 16 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2009 De beslissing komt steeds dichterbij ik gooi de handdoek nog niet in de ring. Mijn vrouw kijkt me aan ik kijk haar aan ik denk dat we het wel weten. Het gaat worden ............................. wat denken jullie? Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Hallo Relena, Ik waag de gok: ik denk dat jullie toch een klasse-3-alarm gaan aanschaffen. Wanneer volgt de onthulling? Groet, GreyGriffin Quote
bigwade Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 De beslissing komt steeds dichterbij ik gooi de handdoek nog niet in de ring.Mijn vrouw kijkt me aan ik kijk haar aan ik denk dat we het wel weten. Het gaat worden ............................. wat denken jullie? Het is toch 959,- euri, voor wat ? Schade aan de auto wordt vergoed door je AR verzekering, ook bij molest (heb dat zelf gehad met stoeptegel tegen mijn vorige auto) Diefstal ? lijkt me met een opzichtige auto niet handig, als dief dan. Inhoud ? Vaak stukje eigen risico etc. Als je geen opzichtige dingen als megascreen navi in je auto hebt/laat zitten lijken me die 959,- een leuk bedrag voor een midweekje Barcelona oid, veel leuker..... In de afgelopen 20 jaar heb ik 2x inbraak in auto gehad en dat was 1x pech, 1x spullen vergeten, en 1x vergeten af te sluiten, eigen schuld. Met 4 auto's zou dat grofweg 3-4000 euro aan alarmen zijn geweest en er was voor hooguit 800 oude hollandsche florijnen weg. Noordkant, net buiten centrum Utrecht. Stukje kansberekening dus Quote
rdlanenga Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Als je geen opzichtige dingen als megascreen navi in je auto hebt/laat zitten lijken me die959,- een leuk bedrag voor een midweekje Barcelona oid, veel leuker..... Toch knullig als in Barcelona je aparatuur eruit gejat wordt... Quote
bigwade Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Toch knullig als in Barcelona je aparatuur eruit gejat wordt... midweekje doe je zo toch ???? Flughafen - Airport Weeze - Kurze Wege - Entspannt starten - Quote
bigwade Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 In de afgelopen 20 jaar heb ik 2x inbraak in auto gehad en dat was 1x pech, 1x spullen vergeten, en 1x vergeten af te sluiten, eigen schuld. Met 4 auto's zou dat grofweg 3-4000 euro aan alarmen zijn geweest en er was voor hooguit 800 oude hollandsche florijnen weg. Noordkant, net buiten centrum Utrecht. Stukje kansberekening dus De cijfertjes van het Landelijk Informatiecentrum Voertuigcriminaliteit : http://www.stavc.nl/pdfdb/incijfersnew/halfjaarcijfers2009.pdf Geen zorgen dus en al helemaal niet rondom Roermond Quote
Smart Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 (aangepast) Ik denk dat Relena voor een klasse III alarm gaat, of hij kijkt zijn vrouw aan en gaat voor het alternatief: een romantische city-trip Barcelona, Parijs of Londen. En houdt nog geld over voor een candle by night diner. 16 Oktober, 2009 aangepast door Smart Quote
bigwade Geplaatst 16 Oktober, 2009 Geplaatst 16 Oktober, 2009 Ik denk dat Relena voor een klasse III alarm gaat, of hij kijkt zijn vrouw aan en gaat voor het alternatief: een romantische city-trip Barcelona, Parijs of Londen. En houdt nog geld over voor een candle by night diner. Voor dat geld hou je in Barcelona ook nog geld over voor een leuke shopping voucher voor mevrouw relena Londen wordt dan terug roeien (duur) en Parijs tja, daar wordt nou net die Soul gesloopt.. Quote
Smart Geplaatst 20 Oktober, 2009 Geplaatst 20 Oktober, 2009 (aangepast) De beslissing komt steeds dichterbij ik gooi de handdoek nog niet in de ring.Mijn vrouw kijkt me aan ik kijk haar aan ik denk dat we het wel weten. Het gaat worden ............................. wat denken jullie? Wat heeft Relena nu toch besloten? Is het een autoalarm geworden? Of toch dat romantische diner met z'n vrouw? LAAT ONS NIET LANGER IN SPANNING WACHTEN!! 20 Oktober, 2009 aangepast door Smart Quote
Relena Geplaatst 20 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 20 Oktober, 2009 Het is een alarm van de extra klasse geworden. De combinatie is er nog nooit geweest we zijn in onze groep bijna zo ver. De dieven komen altijd 72 nanoseconden te kort. En wij vinden ze met of zonder politie. Word de groep dieven ons teveel dan doen we graag een beroep op jullie. Groetjes, Relena Quote
bigwade Geplaatst 20 Oktober, 2009 Geplaatst 20 Oktober, 2009 Begrijp ik nou goed dat je mevrouw Relena (de extra klasse) in de auto achterlaat ? Groep ? heeft mevrouw Relena vergelijkbare zussen ? 72 nanosec ? wel goed getraind btw )))) grtz Frank Quote
Smart Geplaatst 20 Oktober, 2009 Geplaatst 20 Oktober, 2009 Begrijp ik nou goed dat je mevrouw Relena (de extra klasse) in de auto achterlaat ?Groep ? heeft mevrouw Relena vergelijkbare zussen ? 72 nanosec ? wel goed getraind btw )))) grtz Frank Hahahahahaha, ja ik moet Frank gelijk geven, want nou snap ik het ook niet meer hoor! @Relena: Alarm extra klasse......, de combinatie is er nog nooit geweest......., we zijn in onze groep bijna zo ver......, 72 nanoseconde......waar gaat dit over:?: Verklaar je nader, want je spreekt in nanotaal......:!: EXTRA KLASSE? LIJKT HET HIER OP? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.