KiaNiroRijder Geplaatst 26 Februari, 2023 Geplaatst 26 Februari, 2023 Goedemorgen, na een update van de navigatie in de garage kan ik het toutchsreen van mijn Niro 2018 niet meer gebruiken. De dealer heeft het apparaat opgestuurd naar een extern bedrijf die het screen kan maken. Deze heeft het echter terug gestuurd en zegt het het in de centrale unit ligt en het niet aan het screen. De dealer zegt dat dat dus niet aan het updaten kan liggen. Ik moet nu een nieuwe kopen (€875 ex BTW). Die ligt nu al een paar weken in de bestelling. Toch vraag ik mij af waar de oorzaak kan liggen en hoe de verantwoordelijkheden liggen. Herkend iemand deze situatie en hoe is die eventueel opgelost? vast bedankt voor uw antwoorden Quote
Flying_Dutchman Geplaatst 26 Februari, 2023 Geplaatst 26 Februari, 2023 (aangepast) 2018 + 6 jaar = 2024 einde garantie. Dus je zou gewoon een nieuwe moeten krijgen, onder garantie. Daarnaast heeft de dealer de update uitgevoerd waarna het apparaat stuk ging: gevalletje "hun schuld". 26 Februari, 2023 aangepast door Flying_Dutchman Quote
Sometimes Geplaatst 26 Februari, 2023 Geplaatst 26 Februari, 2023 38 minuten geleden, zei Flying_Dutchman: 2018 + 6 jaar = 2024 einde garantie. Dus je zou gewoon een nieuwe moeten krijgen, onder garantie. Daarnaast heeft de dealer de update uitgevoerd waarna het apparaat stuk ging: gevalletje "hun schuld". Ik dacht dat er specifiek 3 jaar garantie op het multimediasysteem was, dat die buiten de 7 jaar fabrieksgarantie valt. Quote
SmurfenB Geplaatst 27 Februari, 2023 Geplaatst 27 Februari, 2023 15 uur geleden, zei Sometimes: Ik dacht dat er specifiek 3 jaar garantie op het multimediasysteem was, dat die buiten de 7 jaar fabrieksgarantie valt. Klopt als je de pagina bekijkt: https://www.kia.com/nl/service/garantie-en-zekerheden/7-jaar-garantie/ Quote
chippie777 Geplaatst 5 Maart, 2023 Geplaatst 5 Maart, 2023 Die 3 jaar wordt inderdaad aangegeven, maar je moet bijna alles van de Niro instellen met dat zelfde scherm. Dus is het dan wel terecht dat ze over het navigatiesysteem praten? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.