Edwin de Bruijn Geplaatst 18 Maart, 2023 Geplaatst 18 Maart, 2023 Apple CarPlay werkt ongeveer een kwartier en schakelt dan automatisch uit. Media uit verschijnt er in het display. iPhone is verbonden met een nieuw originele usb kabel. Instellingen gereset en zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen geeft helaas geen verbetering. Iemand een idee? Quote
ronnydewit Geplaatst 18 Maart, 2023 Geplaatst 18 Maart, 2023 Apple CarPlay werkt ongeveer een kwartier en schakelt dan automatisch uit. Media uit verschijnt er in het display. iPhone is verbonden met een nieuw originele usb kabel. Instellingen gereset en zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen geeft helaas geen verbetering. Iemand een idee?Stof in de Lightning Port van je iPhone? Ff met een (houten) sateprikker er doorheen… Quote
Edwin de Bruijn Geplaatst 18 Maart, 2023 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2023 Nee dat is het niet bij 3 iPhones hetzelfde probleem zelfs bij een nieuwe Quote
Hippe lip Geplaatst 20 Maart, 2023 Geplaatst 20 Maart, 2023 Nee, geen idee eerlijk gezegd. Bij mijn MY19 werkt Carplay al jaren naar behoren. Erg blij mee! Quote
EricEV Geplaatst 21 Maart, 2023 Geplaatst 21 Maart, 2023 Ik zou er mee naar de garage gaan. Ik heb hier meerdere verhalen over gelezen, het schijnt vaker voor te komen en bij sommigen is een stukje hardware vervangen. Maar alleen de dealer kan dit verder onderzoeken. Quote
The Dude Geplaatst 8 Mei, 2023 Geplaatst 8 Mei, 2023 Nee, geen idee eerlijk gezegd. Bij mijn MY19 werkt Carplay al jaren naar behoren. Erg blij mee!Heb ik bedraad zelden. Met de losse wireless module soms elke 15’ vaak niet. Heb idee dat het een buffer ding is met bepaalde muziek apps. Spotify of Apple muziek is lastig om een uur aan te hebben. Quote
Kassie Geplaatst 9 Mei, 2023 Geplaatst 9 Mei, 2023 (aangepast) Ik heb hier in de nieuwe Niro EV geen enkele last van. Niet met iPhone en niet met een Android telefoon. Allebei bedraad. Ook in andere auto's nooit last van gehad. 9 Mei, 2023 aangepast door Kassie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.