Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Apple CarPlay werkt ongeveer een kwartier en schakelt dan automatisch uit. Media uit verschijnt er in het display. iPhone is verbonden met een nieuw originele usb kabel. Instellingen gereset en zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen geeft helaas geen verbetering. Iemand een idee?

Geplaatst
Apple CarPlay werkt ongeveer een kwartier en schakelt dan automatisch uit. Media uit verschijnt er in het display. iPhone is verbonden met een nieuw originele usb kabel. Instellingen gereset en zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen geeft helaas geen verbetering. Iemand een idee?

Stof in de Lightning Port van je iPhone? Ff met een (houten) sateprikker er doorheen…
Geplaatst

Ik zou er mee naar de garage gaan. Ik heb hier meerdere verhalen over gelezen, het schijnt vaker voor te komen en bij sommigen is een stukje hardware vervangen. Maar alleen de dealer kan dit verder onderzoeken.

• 1 maand later...
Geplaatst
Nee, geen idee eerlijk gezegd. Bij mijn MY19 werkt Carplay al jaren naar behoren. Erg blij mee!

Heb ik bedraad zelden. Met de losse wireless module soms elke 15’ vaak niet. Heb idee dat het een buffer ding is met bepaalde muziek apps. Spotify of Apple muziek is lastig om een uur aan te hebben.
Geplaatst (aangepast)

Ik heb hier in de nieuwe Niro EV geen enkele last van. Niet met iPhone en niet met een Android telefoon. Allebei bedraad. Ook in andere auto's nooit last van gehad.

aangepast door Kassie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...