Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik was benieuwd hoe de BPM tarieven in 2010 gaan uitpakken.

Is er iemand die dit al inzichtelijk heeft? Ik heb gekeken maar kan wel wat vinden.

Met name voor de Picanto en C"eed ben ik benieuwd na

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Roderik,

De 2010-prijzen voor de Kia Picanto kun je vinden op de site van Kia Nederland. En als je je dealer vriendelijk aankijkt, wil hij die prijzen ook nu al rekenen. Althans, de mijne deed er niet al te moeilijk over.

Groet,

GreyGriffin

Posted
Hallo Roderik,

De 2010-prijzen voor de Kia Picanto kun je vinden op de site van Kia Nederland. En als je je dealer vriendelijk aankijkt, wil hij die prijzen ook nu al rekenen. Althans, de mijne deed er niet al te moeilijk over.

Groet,

GreyGriffin

Als ik mijn dealer vriendelijk aankijk weet ik zeker dat ik meer moet betalen:-(

Posted
Hallo Roderik,

Groet,

GreyGriffin

Ik ben eigelijk meer benieuwd wat de C'eed moet gaan kosten vanaf 1 januari 2010. Meestal was het voordeliger even te wachtten omdat je auto dan pas in het volgend jaar op kenteken staat maar nu lijkt dat een keer niet zo.

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Smart,

Je kunt het beste je dealer niet alleen vriendelijk aankijken, maar tevens het mes van zijn keel halen. Je zult versteld staan van de reactie die dat oplevert :-P !

Groet,

GreyGriffin

Posted
Hallo Smart,

Je kunt het beste je dealer niet alleen vriendelijk aankijken, maar tevens het mes van zijn keel halen. Je zult versteld staan van de reactie die dat oplevert :-P !

Groet,

GreyGriffin

Oh, is dat een nieuwste tactiek? Ik zal het binnenkort eens proberen.

Posted

Zoals ik het heb kunnen zien (maar dat was een document van Nissan) dat de Cee'd +/- €600,- duurder wordt. De pest is dat dit alles pas na 15 november bekend wordt !

Posted

Ja dan weet je alleen wat er met de BPM gebeurt.

Kia kan zelf ook nog wat aan de prijs veranderen, hoger lager.

Lager lijkt me sterk, je blijft een x bedrag aan productiekosten benodigd. Dus die optie lijkt me niet ree

• 2 weeks later...
Posted
Weet iemand of er al meer bekend is of kabinet de BPM prijzen al heeft afgetikt.

Oftewel zijn de tarieven definitief?

Hey Roderik,

Ik kan geen BPM-tarieven vinden o.i.d., maar het is gisteren iig afgetikt. Zie volgende link: http://tinyurl.com/yd4s4o2

Posted

Ja dat is wel krom van de regering, zogenaamd besparen op het mileu. Brandstof verbruik verminderen, dus minder accijns binnen halen om vervolgens dit weer te compenseren via de BPM heffing, en wellicht in de toekomst door de km-heffing.