Roderik Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Ik was benieuwd hoe de BPM tarieven in 2010 gaan uitpakken. Is er iemand die dit al inzichtelijk heeft? Ik heb gekeken maar kan wel wat vinden. Met name voor de Picanto en C"eed ben ik benieuwd na Quote
Roderik Posted October 24, 2009 Author Posted October 24, 2009 Mijn berekening is nu dat een Picanto circa 700 euro goedkoper word en een C'eed 700 tot 800 euro duurder. Quote
Guest GreyGriffin Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Hallo Roderik, De 2010-prijzen voor de Kia Picanto kun je vinden op de site van Kia Nederland. En als je je dealer vriendelijk aankijkt, wil hij die prijzen ook nu al rekenen. Althans, de mijne deed er niet al te moeilijk over. Groet, GreyGriffin Quote
Smart Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Hallo Roderik,De 2010-prijzen voor de Kia Picanto kun je vinden op de site van Kia Nederland. En als je je dealer vriendelijk aankijkt, wil hij die prijzen ook nu al rekenen. Althans, de mijne deed er niet al te moeilijk over. Groet, GreyGriffin Als ik mijn dealer vriendelijk aankijk weet ik zeker dat ik meer moet betalen:-( Quote
Roderik Posted October 25, 2009 Author Posted October 25, 2009 Hallo Roderik,De 2010-prijzen voor de Kia Picanto kun je vinden op de site van Kia Nederland. En als je je dealer vriendelijk aankijkt, wil hij die prijzen ook nu al rekenen. Althans, de mijne deed er niet al te moeilijk over. Groet, GreyGriffin Ik ben eigelijk meer benieuwd wat de C'eed moet gaan kosten vanaf 1 januari 2010. Meestal was het voordeliger even te wachtten omdat je auto dan pas in het volgend jaar op kenteken staat maar nu lijkt dat een keer niet zo. Quote
Guest GreyGriffin Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Hallo Smart, Je kunt het beste je dealer niet alleen vriendelijk aankijken, maar tevens het mes van zijn keel halen. Je zult versteld staan van de reactie die dat oplevert ! Groet, GreyGriffin Quote
Smart Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Hallo Smart,Je kunt het beste je dealer niet alleen vriendelijk aankijken, maar tevens het mes van zijn keel halen. Je zult versteld staan van de reactie die dat oplevert ! Groet, GreyGriffin Oh, is dat een nieuwste tactiek? Ik zal het binnenkort eens proberen. Quote
Roderik Posted October 25, 2009 Author Posted October 25, 2009 Kunnen we nu weer Ontopic verder? Wat is de verwachting van de prijs KIA C'eed vanaf 1 januari? Quote
Peterrrrr Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Zoals ik het heb kunnen zien (maar dat was een document van Nissan) dat de Cee'd +/- €600,- duurder wordt. De pest is dat dit alles pas na 15 november bekend wordt ! Quote
Leon Posted November 1, 2009 Posted November 1, 2009 @Alex: op papier maakt het idd niet zo veel verschil, maar ik heb hier in Belgi Quote
Peterrrrr Posted November 4, 2009 Posted November 4, 2009 De cee'd wordt zo'n € 700,- duurder. De Picanto €600 en €700 goedkoper Quote
Roderik Posted November 5, 2009 Author Posted November 5, 2009 @Peterrrrr, staat dit al ergens beschreven. Of van horen en zeggen tot nu toe. Ik heb namelijk ook al 900 euro voorbij horen komen Quote
Peterrrrr Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 Dit komt uit een document van KIA. Echter is het pas na 15 november duidelijk wat er gaat gebeuren ! Quote
willem1 Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 't Is even puzzelen: www.nieuweautoprijzen.nl Succes! Quote
Relena Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 't Is even puzzelen: www.nieuweautoprijzen.nlSucces! Kijk daar kunnen we wat mee,......... bedankt Willem1. Quote
Roderik Posted November 8, 2009 Author Posted November 8, 2009 Ja dan weet je alleen wat er met de BPM gebeurt. Kia kan zelf ook nog wat aan de prijs veranderen, hoger lager. Lager lijkt me sterk, je blijft een x bedrag aan productiekosten benodigd. Dus die optie lijkt me niet ree Quote
Roderik Posted November 20, 2009 Author Posted November 20, 2009 Weet iemand of er al meer bekend is of kabinet de BPM prijzen al heeft afgetikt. Oftewel zijn de tarieven definitief? Quote
Smart Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 Weet iemand of er al meer bekend is of kabinet de BPM prijzen al heeft afgetikt.Oftewel zijn de tarieven definitief? Hey Roderik, Ik kan geen BPM-tarieven vinden o.i.d., maar het is gisteren iig afgetikt. Zie volgende link: http://tinyurl.com/yd4s4o2 Quote
Roderik Posted November 20, 2009 Author Posted November 20, 2009 Die BPM tarieven % ed. noemde het rijk al eerder. Oftwel... alle A label auto's worden fors duurder in 2010 Quote
Giovanny Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 Ja dat is wel krom van de regering, zogenaamd besparen op het mileu. Brandstof verbruik verminderen, dus minder accijns binnen halen om vervolgens dit weer te compenseren via de BPM heffing, en wellicht in de toekomst door de km-heffing. Quote
Recommended Posts