Maarten69 Geplaatst 12 Juni, 2023 Geplaatst 12 Juni, 2023 Ik ben bezit van een Kia Nero Executive line 2021 en ik heb de volgende vraag Is het mogelijk de navigatie zo in te stellen dat het geluid van de radio uit of zachter gaat zodra er een verkeersmededeling of informatie wordt gegeven ? Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Juni, 2023 Geplaatst 12 Juni, 2023 Ik ben niet bekend met jouw systeem, maar in de recente Picanto die ik laatst te leen had was dit volgens mij in te stellen als "prioriteit navigatie" of iets vergelijkbaars. Quote
olympus Geplaatst 12 Juni, 2023 Geplaatst 12 Juni, 2023 Het kan alleen andersom, dus een radio bericht gaat harder als dat er is. Quote
Gast Geplaatst 12 Juni, 2023 Geplaatst 12 Juni, 2023 Kan wel, wat Murcielaygo zegt. Onder audio Quote
Maarten69 Geplaatst 14 Juni, 2023 Topic Starter Geplaatst 14 Juni, 2023 Bedankt voor de tips, maar vanmorgen alles geprobeerd, maar ik kan niets vinden om de navigatie zo in te stellen dat de radio zachter gaat als navigatie begint met spreken, Hopelijk heeft iemand de tip en misschien is het niet mogelijk Quote
olympus Geplaatst 14 Juni, 2023 Geplaatst 14 Juni, 2023 Wat je kunt proberen is, als je navigatie aanstaat, en ze gaan praten, het volume van de radio harder zetten. Dan gaat het volume omhoog van de navigatie en de radio zachter. Quote
Gast Geplaatst 14 Juni, 2023 Geplaatst 14 Juni, 2023 Als ik het goed begrijp wil je dat de radio zachter gaat, als de navigatie instructies geeft. Ik heb een executive hev 2021 met de update van juni 2023 en daar stel je het in zoals op de afbeelding. Kies setup, daarna audio Ook voor de update al trouwens. Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Juni, 2023 Geplaatst 14 Juni, 2023 Oeh, van dat "worden verlaagT" krijg ik wel de kriebels... Quote
HenkM Geplaatst 14 Juni, 2023 Geplaatst 14 Juni, 2023 Moet toch met een T volgens het kofsgip? 2 Quote
Gast Geplaatst 14 Juni, 2023 Geplaatst 14 Juni, 2023 26 minuten geleden, zei Murcielaygo: Oeh, van dat "worden verlaagT" krijg ik wel de kriebels... Viel me ook op Quote
Maarten69 Geplaatst 17 Juni, 2023 Topic Starter Geplaatst 17 Juni, 2023 Hartelijk dan voor te incl foto's , bij stond het al ingesteld als per foto, dus bij werkt het niet goed, hoe werkt de update naar 2023, mijn auto is net naar de garage geweest voor service en ik heb de laatste update meegehad maar durf hem niet te instaleren, vanwege de vele negatieve verhalenNavi.docx Navi.pdf Quote
Gast Geplaatst 17 Juni, 2023 Geplaatst 17 Juni, 2023 Weet niet wat je huidige versie is, maar verschil van juni 2023 versie met nov 2022 is minimaal. Werkt prima en updaten is eitje. Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 Juni, 2023 Geplaatst 18 Juni, 2023 Hartelijk dan voor te incl foto's , bij stond het al ingesteld als per foto, dus bij werkt het niet goedWat anderen volgens mij ook al eens gezegd hebben; probeer het volume eens te verhogen TIJDENS een instructie. Het zou zomaar kunnen dat het navi-volume te laag staat en dus geen prio krijgt. Quote
Maarten69 Geplaatst 20 Juni, 2023 Topic Starter Geplaatst 20 Juni, 2023 Vanmorgen bij de dealer langs geweest en het systeem getest tijdens een proefrit, alles staat goed ingesteld, doch als het navigatie systeem informatie geeft , gaat alleen de geluidsbox in de deur van de bestuurder iets zachter, rest van de boxen blijven op gelijke volume, dealer kan mij niet verder helpen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.