Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Radio uit bij navigatie informatie

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben bezit van een Kia Nero Executive line 2021 en ik heb de volgende vraag 

Is het mogelijk de navigatie  zo in te stellen dat het geluid van de radio uit of zachter gaat zodra er een verkeersmededeling of informatie wordt gegeven ?

Geplaatst

Ik ben niet bekend met jouw systeem, maar in de recente Picanto die ik laatst te leen had was dit volgens mij in te stellen als "prioriteit navigatie" of iets vergelijkbaars.

Geplaatst

Bedankt voor de tips, maar vanmorgen alles geprobeerd, maar ik kan niets vinden om de navigatie zo in te stellen dat de radio zachter gaat  als navigatie begint met spreken, 

Hopelijk heeft iemand de tip en misschien is het niet mogelijk 

Geplaatst

Wat je kunt proberen is, als je navigatie aanstaat, en ze gaan praten, het volume van de radio harder zetten.

Dan gaat het volume omhoog van de navigatie en de radio zachter.

Geplaatst

Als ik het goed begrijp wil je dat de radio zachter gaat, als de navigatie instructies geeft. Ik heb een executive hev 2021 met de update van juni 2023 en daar stel je het in zoals op de afbeelding. Kies setup, daarna audio 20230614_183159.thumb.jpg.89a7e9151499e1d4d611dc4e80398937.jpgOok voor de update al trouwens.

20230614_183210.jpg

Geplaatst
26 minuten geleden, zei Murcielaygo:

Oeh, van dat "worden verlaagT" krijg ik wel de kriebels...

Viel me ook op

Geplaatst

Hartelijk dan voor te incl foto's , bij stond het al ingesteld als per foto, dus bij werkt het niet goed, hoe werkt de update naar 2023, mijn auto is net naar de garage geweest voor service 

en ik heb de laatste update meegehad maar durf hem niet te instaleren, vanwege de vele negatieve verhalenNavi.docx

Navi.pdfimage.thumb.jpeg.6d2b0f9f34468eeb4f9bcb88cf902364.jpegimage.thumb.jpeg.c3a653de39aa74bf5d94f1d9617abb0b.jpeg

Geplaatst

Weet niet wat je huidige versie is, maar verschil van juni 2023 versie met nov 2022 is minimaal. Werkt prima en updaten is eitje. 

Geplaatst
Hartelijk dan voor te incl foto's , bij stond het al ingesteld als per foto, dus bij werkt het niet goed

Wat anderen volgens mij ook al eens gezegd hebben; probeer het volume eens te verhogen TIJDENS een instructie. Het zou zomaar kunnen dat het navi-volume te laag staat en dus geen prio krijgt.
Geplaatst

Vanmorgen bij de dealer langs geweest en het systeem getest tijdens een proefrit, alles staat goed ingesteld, doch als het navigatie systeem informatie geeft , gaat alleen de geluidsbox 

in de deur van de bestuurder iets zachter, rest van de boxen blijven op gelijke volume, dealer kan mij niet verder helpen 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...