Gsm Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 We gaan emigreren naar Zweden en overwegen de Niro mee te nemen. Ik heb nu Michelin winterbanden maat 205 x 60 - 16" en Michelin zomerbanden maat 225 x 45 - 18" Ik overweeg alle banden te laten verwijderen en over te gaan op All Season en spijkerbanden Wat is jullie mening en welke banden bevelen jullie aan ? Quote
Murcielaygo Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Maar mijn weten zijn spijkerbanden in Nederland illegaal, dus daar zal weinig ervaring mee zijn.Qua All-Seasons heb ik zelf goede ervaringen met Vredestein Quatrac 5, maar dan wel op een Picanto TA. Quote
MarcelE Posted November 1, 2023 Posted November 1, 2023 Ik heb in Finland een paar dagen een huurauto gehad en een paar keer tussen Helsinki en Turku gereden voor werk. Spijkerbanden hebben wel goede grip maar maken ook erg veel herrie, vind ik. Qua all seasons. Ik heb ze er nu ook onder gekregen van de leasemij, maar ga in de winter toch voor een set echte winterbanden. Die all seasons zijn een leuke oplossing voor Nederland, maar goed beschouwd heb je geen hele goede zomerband en geen hele goede winterband. Het blijft een compromis. Quote
Derksen Posted November 1, 2023 Posted November 1, 2023 Ik zou daar een Niro kopen, met carter verwarming. 1 Quote
Gsm Posted November 1, 2023 Author Posted November 1, 2023 Ik heb in Zweden ook met een huurauto met spijkerbanden gereden maar geluid viel me wel mee, misschien een beetje doof haha Hier verkopen en daar een Niro kopen hangt helemaal af van de opbrengst en de 9e gaat die voor een service beurt en zal ik het eens vragen wat die opbrengt Quote
Bastiaan75 Posted November 3, 2023 Posted November 3, 2023 Als je wil verkopen is de ANWB verkoopservice een aanrader wat mij betreft. Die geven een goede prijs, in mijn ervaring vaak (een stuk) hoger dan de dealer. Quote
Recommended Posts