Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Picanto van tazteam in autoweek

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag autoweek binnen gekregen met onze kia club lid Philip er in. Beter bekend als tazteam. Een mooie reportage over zijn picanto.

@ Philip: een zeer mooie en leuke reportage die ik gelijk met veel plezier gelezen hebt. Alles verdeeld over 2 pagina's.

Proficiaat met deze reportage.

Gr. Ronald

Gast GreyGriffin
Geplaatst (aangepast)

Hallo allemaal,

Een hele leuke reportage, mijn complimenten tazteam! Voor wie geen Autoweek bij de hand heeft hier vast een voorproefje:

Tazteam02.jpg

Groet van

GreyGriffin

aangepast door GreyGriffin
Geplaatst

Kampioentje......wordt je niet zomaar!

Gefeliciteerd Tazteam, je hebt het verdiend met zoveel modificaties en dan nog veel zelf gemaakt! Heel terecht een vermelding in Autoweek.:punk:

Geplaatst

Wij hebben hem nog niet in huis:-(:-(:-(

Kregen net pas een mailtje van de reporter dat hij geplaatst was.

Morgen gauw halen...................................

Wij zijn er erg trots op.

Geplaatst

Ik heb de AW inmiddels ook in huis. Dubbele oplage!!

Leuk interview. Jammer dat bij mij de video maar tot 1 minuut afspeelt, terwijl er 4.37 min. is opgenomen. Ik had wat meer over de achterlichten willen weten. Naar mijn weten heeft Tazteam (Philip) die ook zelf ontworpen en gemaakt.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Smart,

De video wilde bij mij aanvankelijk ook niet soepel lopen, tot ik een andere browser probeerde. Philip vertelt inderdaad iets over de achterlichten!

Groet,

GreyGriffin

Geplaatst
Hallo Smart,

De video wilde bij mij aanvankelijk ook niet soepel lopen, tot ik een andere browser probeerde. Philip vertelt inderdaad iets over de achterlichten!

Groet,

GreyGriffin

Oh, ik ben dus inderdaad niet de enige die daar last van heeft. Ik installeer alleen geen andere browser, dat is mij iets teveel van het goede.:shock:

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Mensen met een Apple hebben altijd een tweede browser paraat, omdat in Safari nou eenmaal niet alles vlekkeloos loopt. Maar Mozilla Firefox downloaden duurt toch maar een minuutje?

GreyGriffin

Geplaatst
Mensen met een Apple hebben altijd een tweede browser paraat, omdat in Safari nou eenmaal niet alles vlekkeloos loopt. Maar Mozilla Firefox downloaden duurt toch maar een minuutje?

GreyGriffin

Firefox downloaden en installeren is geen probleem. Ik weet alleen niet te switchen tussen de browsers.:-(

Geplaatst
Firefox downloaden en installeren is geen probleem. Ik weet alleen niet te switchen tussen de browsers.:-(

Dat is toch niet zo ingewikkeld ?

2 vensters met elk een browser openzetten en klaar.

Maar eh...... dat is niet het probleem.

Ik heb wel vaker dat filmpjes op AW er halverwege mee ophouden, dat is een server probleem van AW.

Geen paniek dus en probeer het later gewoon nog eens.

grtz

Frank

Geplaatst
Ik heb de AW inmiddels ook in huis. Dubbele oplage!!

Leuk interview. Jammer dat bij mij de video maar tot 1 minuut afspeelt, terwijl er 4.37 min. is opgenomen. Ik had wat meer over de achterlichten willen weten. Naar mijn weten heeft Tazteam (Philip) die ook zelf ontworpen en gemaakt.

Als ik mij niet vergis staat dit vrij uitgebreid in zijn dagboek beschreven.

Ik ga er vanuit dat hij dit niet verwijderd heeft ;)

mvg,

dave

Geplaatst
Als ik mij niet vergis staat dit vrij uitgebreid in zijn dagboek beschreven.

Ik ga er vanuit dat hij dit niet verwijderd heeft ;)

mvg,

dave

Dat klopt Dave, maar het is leuker om het ook live nog eens te zien.

Geplaatst

Het filmpje is veel te kort. Phillip en Agnes kennende delen ze graag hun liefde voor hun Pica en stoppen ze normaal gesproken niet met praten (Niet negatief bedoeld). Kijk maae eens inderdaad naar hun dagboek. Als hij dat allemaal moest vertellen in een filmpje van amper 5 minuten verstond je er geen "flikker" van ;)

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Van mij had het filmpje ook best veel langer mogen duren. Zag op de video wel allerlei details die op de foto's in het blad niet zo erg uit de verf kwamen. Zoals de blauwe glitters van de striping op de zijkanten. Ik hoop die Tazteam-Pica ooit 'in het wild' te kunnen bekijken!

GreyGriffin

Geplaatst

Geweldig oog voor details en gebruik van reeds bestaande componenten.

De mix is een streling voor elke liefhebber van de andere auto.

Ik doe een diepe buiging voor jullie talent en doorzettingsvermogen....Tazteam.

Groetjes,

Relena

Gast Jaap van Deursen
Geplaatst

Gisteren het filmpje gezien op Autoweek.nl.

Mijn mond viel open van verbazing....

Wat een ontzettend professioneel getunede auto. Werkelijk verbazingwekkend wat een vakmanschap. Ik vind niet alles even mooi (kwestie van smaak nietwaar?) maar het is wel ongelooflijk knap gemaakt. Hoeveel uren en geld zijn hier in gegaan?

Trouwens hun vakmanschap en kennis kon je al zien op dit forum. Hun adviezen en tips waren erg waardevol.

Hulde aan het "Tazteam"!!

Geplaatst

Hartelijk dank voor alle mooie woorden.

Dat het niet iedereen zijn smaak is, is heel begrijpelijk.

Maar idd hebben we heel veel tijd en geld gestoken in onze Picanto.

Maar nu wordt er weer veel geinvesteerd in de Pica, want immers het tuningseizoen is voorbij en moet weer stralen in het nieuwe seizoen.

Daarom: houdt mijn dagboek in de gaten.

Grtz

Philip

Geplaatst
Ik vind sommige reacties onder het filmpje op AW ronduit K en beledigend.

En dat is jammer.

Deze reacties zeggen meer over diegene die ze hebben geplaatst.

Ik zie het meer als jaloezie en afgunst.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...