Tazteam Geplaatst 7 November, 2009 Geplaatst 7 November, 2009 Ik prijs je dikke huid, maar heb er toch maar even een berichtje onder gezet. Bedankt:wink: Quote
Rio-man Geplaatst 7 November, 2009 Geplaatst 7 November, 2009 Sjezus.. wat een shitreacties kunnen sommige mensen geven zeg...niet te zuinig... Maar voorlopig sta jij daar wel met een one-of-a-kind auto, en hebben zij helemaal niets.. Quote
Smart Geplaatst 7 November, 2009 Geplaatst 7 November, 2009 Ik prijs je dikke huid, maar heb er toch maar even een berichtje onder gezet. Ik ben geschokt over de primitieve en ongenuanceerde reacties op Autoweek.nl. Ik schaam mij om lid te zijn van dit (Autoweek)forum. Ik weet dat het niveau soms behoorlijk grenst aan het IQ van een garnaal, maar dit gaat mij te ver. Ook ik heb een reactie geplaatst. Ik wist alleen niet dat Bigwade ook al reactie had geplaatst. Respect is een groot goed, laat het niet verloren gaan! Gelukkig zijn er nog genoeg mensen op dat forum die wel respecteren wat jullie, Tazteam, gemaakt hebben. De rest is bullshit............... Quote
bigwade Geplaatst 7 November, 2009 Geplaatst 7 November, 2009 (aangepast) @smart en rio man, prima reacties ! op het AW forum http://www.autoweek.nl/video/1573/Tuning-Kia-Picanto . 8 November, 2009 aangepast door bigwade link Quote
Rick Horst Geplaatst 7 November, 2009 Geplaatst 7 November, 2009 de meeste mensen op het aw forum kunnen alleen prijzende worden zeggen als het om een duiste auto gaat. zodra er ook maar een ander embleem op de auto zit gaan ze het direct afkraken. erg jammer is dit. dat niet iedereen het mooi vindt is te begrijpen maar om dan ongenuanceerd je mening door te drukken gaat te ver. hulde voor het tazteam voor het vele werk wat ze in deze auto hebben gestoken Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 8 November, 2009 Geplaatst 8 November, 2009 Jammer dat er op het Autoweek-forum van die ongenuanceerde kreten staan. Kleinzielige types die niet kunnen waarderen hoeveel tijd, aandacht en vakmanschap mensen in hun hobby steken. Als je iets niet mooi vindt, kun je dat toch ook wat beschaafder onder woorden brengen? Gelukkig prijkt er op deze site een hoop 'tegengas' van mensen die allemaal vol lof zijn over de prestaties van het Tazteam. En ik hoor duidelijk bij die laatste categorie! Groet van GreyGriffin Quote
Ton K Geplaatst 8 November, 2009 Geplaatst 8 November, 2009 WOOOOOW!!!! Tazteam, wat een geweldig filmpje van AW . Nou ben ik zelf niet zo technisch wat auto's betreft , maar hier ben ik heel eg van onder de indruk , en je hebt gelijk wat je zegt in het filmpje dat het niets met leeftijd te maken heeft. Ik zou zeggen , ga zo door en we lezen er onheroepelijk veel meer van. Met grote bewondering, en Groetjes, Ton8-) Quote
Relena Geplaatst 8 November, 2009 Geplaatst 8 November, 2009 Ik vind sommige reacties onder het filmpje op AW ronduit K en beledigend.En dat is jammer. Het grootste goed van de mens is zijn eenmaligheid. Als je dit lang genoeg volhoud komt de waardering vanzelf. Gemaakte grijze mensen ontaarden in wezenloze meelopende gedrochten. Die meeschreeuwen omdat ze niet beter weten. Het blijft bij hun alleen maar bij praten,schreeuwen, schrijven en haten. Ze zullen nooit zichzelf zover ontstijgen dat ze ondernemend worden. Dus werkelijk ook iets gaan doen. Laat ze schreeuwen dan word hun put alleen maar dieper en hun schreeuwen steeds minder hoorbaar. Automatisch komt de eenmaligheid vanzelf weer naar boven. Groetjes, Relena Quote
willem1 Geplaatst 8 November, 2009 Geplaatst 8 November, 2009 Wie belooft en niet zal doen is een mager hoen wat wel kakelt op de stok maar geen ei legt in 't hok zou m'n schoonmoeder (80 jr) naar oud Zeeuwse volkswijsheid zeggen..... Maw. er is een steekje los aan al die mensen die de Pica van Philip op zich niet weten te apprecieren hoe je ook over 't eindresultaat mag denken, kift? Van mij geen reacties meer, de bolide spreekt voor zich (anders had het Tazteam niet keer op keer dergelijke geweldige prijzen gewonnen!) Van harte Philip&Agnes! Quote
Centurion Geplaatst 8 November, 2009 Geplaatst 8 November, 2009 Nou Philips en Agnes, wij zijn welliswaar geen Picanto rijder en fan maar toch hebben jullie dit leuk voor elkaar. Is toch iets om trots op te zijn. Onze felicitaties hiervoor. En voor de Apple gebruikers onder ons.... Op onze Mac is het filmpje in Safari gewoon helemaal te zien. Er is dus niet een 2e browser nodig. Mogelijk heb je een plugin er niet op hebt staan. Jos, Sheila en Benz Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 8 November, 2009 Geplaatst 8 November, 2009 Hallo Centurion, Die mopperende Apple-gebruiker was ik. In Safari liep het Autoweek-filmpje bij mij niet en in Firefox wel. Heb inmiddels begrepen dat het niet lag aan mijn Mac, maar aan de server van Autoweek, die wel vaker de hik schijnt te hebben. Groet van GreyGriffin Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 8 November, 2009 Geplaatst 8 November, 2009 @ Philip & Agnes: Complimenten! Mooie reportage, zowel in het blad, als het filmpje. Heb wel het gevoel dat het filmpje halverwege een verhaal afgekapt is, maar goed. Het geheel is z Quote
Gast Jantje Geplaatst 10 November, 2009 Geplaatst 10 November, 2009 lol, ze lopen daar op de AW allemaal massaal een auto af te kraken, die meer prijzen heeft gewonnen dan waar zij in hun hele leven kans op gaan maken. Diep respect voor de auto en vooral voor het feit dat jullie bijna alles zelf gemaakt hebben! Quote
Gast Daiz Geplaatst 16 November, 2009 Geplaatst 16 November, 2009 Eeeeej mooi artikel en filmpje Ben het helemaal met de mensen eens hier: Iedereen die negatief is moet maar z'n mond houden erover...ze moeten het nog maar eens zelf gaan doen Weet hoe moeilijk het is ook de pica te tunen dus !! IK VIND HET TOP!!!!! Veel plezier met het artikel!! RECPECT VOOR DE PICA!! Gr Daiz Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.