Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo,

Eventjes een nieuw topic gestart met als thema wat jouwn ultieme tijders top 10 is. Dus op welke songs heb jij het ultieme rijdersgevoel. Welke plaat zorgt ervoor dat jij je net eventjes beter voelt in de wagen dan anders.

Mijn bedoeling is om tot een KIA Forum top 40 te komen en van deze songs misschien een cd te maken voor de leden. Misschien tegen een kleine vergoeding om zo de clubkas te spekken bijvoorbeeld.

Genre maakt absoluut niets uit. Het mag van alle markten zij, Pop, Klassiek, Heavy Metal, Trance, indie etc.

Dit is mijn top 10:

1 - Metallica - Eter Sandman

2 - Sniff

Edited by Alex VB
Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Alex VB,

Dit vind ik nou een leuke topic, die kan uitgroeien tot iets moois. Maar aan mij persoonlijk heb je niks. Ik moet iets opbiechten: ik luister in de auto altijd en eeuwig naar Radio 1. Voor de Vlamingen onder ons: dat is de nationale nieuwszender van de Nederlandse publieke omroep. Ik ben namelijk een nieuwsjunkie. Denk dus niet dat ik uit onwil niet meedoe, maar ik kan gewoon geen lijstje maken. Ben waarschijnlijk ook de enige automobilist in de gehele Benelux zonder

Posted (edited)

Daar mag dan volgens mij ook absoluut het volgende niet aan ontbreken

1. Dire Straits - Private investigations - Your Latest Trick of Brothers in arms.

2. Jon and Vangelis - i'll find my way home

3. Alan Parsons Project - Eye in the sky - Pipeline of Old And Wise

4. Pink Floyd - Another brick in the wall - Time of shine on you crazy diamond

het is nog geen top tien, ik vul het nog wel aan

Succes met samenstellen

Met vriendelijke groet

Venga1

Edited by Venga1
Posted (edited)

Alex, inderdaad een leuke topic.

Hieronder mijn lijstje. Wat is dat moeilijk zeg, om een lijstje met 10 nummers aan te leveren. Ik heb een dwarsdoorsnede gegeven van mijn favoriete nummers voor in de auto. Mijn muzieksmaak beperkt zich niet tot deze artiesten. Ook Ben Liebrand, DJ Ti

Edited by Smart
Posted

1: dizzy rascal - bonkers

2: run dmc - the way it is

3: blood hound gang - fire, water, burn

4: aerosmith - crying

5: vrijwel alle liedjes van lily allen

vul hem later nog wel aan ;D

Posted
Hallo Alex VB,

Dit vind ik nou een leuke topic, die kan uitgroeien tot iets moois. Maar aan mij persoonlijk heb je niks. Ik moet iets opbiechten: ik luister in de auto altijd en eeuwig naar Radio 1. Voor de Vlamingen onder ons: dat is de nationale nieuwszender van de Nederlandse publieke omroep. Ik ben namelijk een nieuwsjunkie. Denk dus niet dat ik uit onwil niet meedoe, maar ik kan gewoon geen lijstje maken. Ben waarschijnlijk ook de enige automobilist in de gehele Benelux zonder

Posted

Wat ik opzich wel lekker vind om naar te luisteren tijdens het rijden, is Katie Melua, lekker rustig. En als ik haast heb, of gewoon, staat meestal Radio Decibel op, en sporadisch 538, als er op Decibel niks leuks is.

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Jantje,

Nee, ik vind Radio 1 veel beter te verteren dan BNR, minder commercieel en journalistiek wat beter doortimmerd. Ieder zijn smaak...

Groet van

GreyGriffin

Posted

Het begint al wat te worden, Maar ik ben nog niet tevreden... Dit forum heeft meer dan 300 leden, Er moeten toch wel mensen zijn die een echte rijders top 10 hebben? Of is dat maar mijn fanta -sie?

Posted

Dit is een leuk idee, bepaalde muziek geeft mij ook altijd een happy gevoel.

Even goed hard draaien.

1. Dire straits - Brothers in arms.

2. Led zeppelin - Stairway to heaven.

3. U2 - New year's day.

4. Toto - Only the children.

5. Creedence clearwater revival - I put a spell on you.

6. Simple minds - Don't you (forget about me).

7. Phil Collins - In the air tonight.

8. The Shadows - Atlantis.

9. Joe Cocker - Let the healing begin.

10. Supertramp - Breakfast in america.

En als toegift R.E.M - The great beyond.

Posted (edited)

Ik ben al sinds de basisschool een groot Queen fan en daar ook een beetje in blijven hangen. Mijn lijstje zal dus een beetje eenzijdig zijn.

1. Don't stop me now - Queen

2. Since you've been gone - Rainbow

3. Allright know - Free

4. Breakthru - Queen

5. Bat out of hell - Meatloaf

6. All the way to Memphis - Mott the hoople (of Brian May live)

7. Tie your mother down - Queen

8. It's late - Queen

9. Honky tonk woman - Roling Stones

10.Radar love - Golden Earing

Ook leuk, maar niet voor in de auto. I'm in love with my car van Queen.

Edited by Fonzy
2 x link
Posted (edited)

Fonzy, we hebben een overeenkomst! Friends will be friends.......:walkman:

Als rechtgeaard Queen-fan heb ik deze keer maar eens de hits van Queen weggelaten. Ik waardeer het echter ten zeerste, wanneer anderen dat uiteraard wel doen. Ik had het nog overwogen, maar bedacht dat er ook nog zoveel andere mooie muziek is.

Ik word sowieso vrolijk van hetgeen al is aangedragen aan muziek. Dat kan niet meer stuk, die geplande autorit samen met de 'Kiaclub Forumhits CD' in de CD-speler van de auto.

Going back in time for the sound of the nation, is the flashback......!!

Edited by Smart
Posted

@Smart, Leuk een mede Queen enthousiast.

Als het zo door gaat wordt het inderdaad een leuke CD, ik hou wel van de wat oudere rock muziek.

Posted

@Fonzy

Ach, je moet toch wat in het leven. Het nummer 'I'm in love with my car' is ook geschreven (en uiteraard gezongen) door Roger Taylor. Alleen jammer, ik vind Queen niet meer, zoals het ooit geweest is. Hoe goed Paul Rodgers ook kan zingen, het benaderd niet de stem van Freddie.

BTW, who wants to live forever........?

oldfriends.jpg

Queen.jpg

Posted

Hoi Smart, Queen zal inderdaad nooit meer hetzelfde zijn zonder Freddie. Zelf heb ik heb helaas nooit een optreden van Queen in de originele bezetting gezien maar ik ben wel 4x bij Queen met Paul Rodgers geweest en ook dat was helemaal te gek :-P. Paul Rodgers probeert ook geen Freddie te imiteren maar geeft er gewoon zijn eigen draai aan.

I'm in love with my car stond nooit in mijn favouriete Queen top 10 maar het live optreden in Antwerpen 2005 heeft daar wel verandering gebracht. Een prachtige drumsolo gevolgd door I'm in love with my car was echt ontzettend indrukwekkend.

post-1300-1297852857,08_thumb.jpg

post-1300-1297852857,57_thumb.jpg

post-1300-1297852858,15_thumb.jpg

post-1300-1297852858,6_thumb.jpg

post-1300-1297852859,43_thumb.jpg

Posted

Hier is ie dan mijn top 10:

1) Push it - Salt n Pepa

2) Oooops Up - Snap

3) Droppin' Em - LL Cool J

4) For Crying out Loud - Meat Loaf

5) Samba Pa Ti - Carlos Santana

6) Cocaine in my brain - Dillinger

7) Musix Box - Mariah Carey

- ) Raiders on the Storm - The Doors

9) Welcome to the pleasuredome - Frankie goes to Hollywood

10) Europa - Carlos Santana

Posted

I need more, more, more!!!

Mensen kom op met jullie rijders top 10.. Ik kan me niet voorstellen dat jullie ALLEMAAL geen muziek luisteren in jullie auto's...

Posted

Mijn top 10

1 Beautiful Day- U2

2 The road ahead - City to City

3 Billy Jeans - Michael Jacksons

4 Whoomp there it is-Tag Team

5 Ode to my Family - The Cranberries

6 Lenny Kravitz – Are you gonna my way

7 Still Dre- Dr Dre

8 Sunday bloody sunday-U2

9 Eye of the tiger- Surviver

10 Philidelphia - Bruce Springsteen

Posted
2 The road ahead - City to City
Met mijn achterneef als zanger..

Zoek maar op bij Google naar Sander van Breemen..;)

Is inderdaad een leuke plaat.. Alleen gebuikt als lied bij het "verkeerde" merk...;)

Kom op mensen nog meer top 10's aub.. WE hebben nu net een top 20 ongeveer...

Posted

01 Volbeat; Rock the Rebel-Metal the Devil; Sad Man's Tongue

02 Snow Patrol; Eyes Open; Chasing Cars

03 Razorlight; Slipway Fires; Hostage of Love

04 R.E.M; Accelerate; Accelerate

05 Muse; The Resistance; Uprising

06 Moke; The Long & Dangerous; Switch

07 Kings of Leon;Only by the Night; Notion

08 Green Day; 21st Century Breakdown; Know Your Enemy

09 Editors; An End Has a Start; The Racing Rats

10 Coldplay; Prospekt's March; Life in Technicolor II

Niet in de goede volgorde, maar ze horen er wel allemaal in. Ik heb op een 8gb usb-stick ruim 55 cd staan die ik allemaal laat afspelen in shuffle.

ik moet zeggen dat Volbeat heerlijk rijd als je een beetje haast hebt, je trapt spontaan het gas in.

Posted

Ja het ik vind het nog steeds een goed nummer, fijn om te weten dat de zanger van city to city een achterneef van je is. Wat bedoel je dat het lied bij de verkeerde merk wordt gebruikt?

Posted
Ja het ik vind het nog steeds een goed nummer, fijn om te weten dat de zanger van city to city een achterneef van je is. Wat bedoel je dat het lied bij de verkeerde merk wordt gebruikt?

Deze plaat is gebruikt bij een reclame van de Mitsubisi Space star.... Ik heb deze wagen altijd een "foute" auto gevonden...

Ondanks dat is wereldwijd deze single toch een redelijk succes geweest toen..