Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Leuk!

Ik (of ja, eigenlijk mijn Picanto) sta ik de Autoweek (week 16/2024) in de rubriek Klokje Rond! Zelfs een verwijzing op de voorpagina!

Een paar weken geleden een leuke ochtend in Soesterberg geweest voor interview, keuring, foto's en video.

Binnenkort ook op YouTube, maar die video zijn ze nog aan het editen...

Eigenlijk geen echte verassingen en wat werk nodig heeftvwordt binnenkort gedaan; de auto staat nu bij de garage voor inspectie en offerte...

6bac55b348d6a8440b6db8a177e461c8.jpg

a4cd5075444e818ffc4a9b33bbc1207b.jpg

a9f24eb69e6f9af0482f418bb81ce6a8.jpg

738a1c007f51cec27e4529f492a30093.jpg

e8f267dda648a663f5d9667f70af882f.jpg

• Like 1
Geplaatst

Inmiddels de offerte ontvangen en enigszins geschrokken. Misschien toch een andere auto overwegen, maar waarschijnlijk slikken en doorgaan, want de aanstaande reparatie drukt flink op een eventuele inruilprijs

Geplaatst
23 minuten geleden, zei Murcielaygo:

Inmiddels de offerte ontvangen en enigszins geschrokken. Misschien toch een andere auto overwegen, maar waarschijnlijk slikken en doorgaan, want de aanstaande reparatie drukt flink op een eventuele inruilprijs emoji22.png

Ik vind het allemaal erg meevallen wat er aan mankeert alleen de koppeling zal wat kosten om te laten doen 

wel een erg leuk stuk 👍

Geplaatst

De video is vanmiddag online gegaan!

Ik vind het allemaal erg meevallen wat er aan mankeert alleen de koppeling zal wat kosten om te laten doen 

Het valt me ook mee, maar de kosten niet echt.
Totale reparatie gaat de 2k voorbij. Waarvan de helft voor enkel de koppeling. En dat is sinds januari flink duurder geworden; in januari was de offerte enkel voor de koppeling nog €850

De draagarmrubber is wel een ding; beide zijn nog geen 20.000km geleden vervangen. Weliswaar geen OEM Kia, maar dan nog vind ik dat veel te snel.

De stofhoezen/bumpstops zijn duur door de uren die er in gaan zitten, dus dat is dan wel weer jammer dat ze dat niet meteen vervangen hebben die de schokdempers gedaan zijn, dan had het slechts tientjes meer gekost, ipv nu krap €400 aan arbeidsloon.

Afspraak voor reparatie staat zsm. Wat eind juni is geworden :-( Maar ik laat het wel maken allemaal, want iets anders binnen budget is nooit van dit kaliber.
Geplaatst
22 uur geleden, zei Murcielaygo:

De video is vanmiddag online gegaan!

Het valt me ook mee, maar de kosten niet echt.
Totale reparatie gaat de 2k voorbij. Waarvan de helft voor enkel de koppeling. En dat is sinds januari flink duurder geworden; in januari was de offerte enkel voor de koppeling nog €850

De draagarmrubber is wel een ding; beide zijn nog geen 20.000km geleden vervangen. Weliswaar geen OEM Kia, maar dan nog vind ik dat veel te snel.

De stofhoezen/bumpstops zijn duur door de uren die er in gaan zitten, dus dat is dan wel weer jammer dat ze dat niet meteen vervangen hebben die de schokdempers gedaan zijn, dan had het slechts tientjes meer gekost, ipv nu krap €400 aan arbeidsloon.

Afspraak voor reparatie staat zsm. Wat eind juni is geworden :-( Maar ik laat het wel maken allemaal, want iets anders binnen budget is nooit van dit kaliber.

ja het vervelende is dat ik alleen materiaal reken en geen arbeidsloon omdat ik het zelf doe dat vergeet ik nog wel eens 🫣

• Like 1
Geplaatst

Het is je vergeven

De uurtarieven zijn ook wel pittig ook.
Ik kan eind juni pas terecht, dus ik heb nog wat voelers uitstaan bij andere garages (niet-KIA), maar het is maar de vraag of die dit willen/kunnen en wat het dan zou kosten...

Geplaatst

Die Alfa op de voorpagina ziet er ook niet verkeerd uit.

Ik heb zelf vanaf 1981 tot 2004 alleen maar Alfa's gehad en van 2004 tot nu Kia's.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...