Johan de Jager Geplaatst 28 April, 2024 Geplaatst 28 April, 2024 Goedemiddag, Heb sinds kort een mooie Kia Niro Hybrid 2019 executive. Bij gebruik van de systeem navigatie en radio, is het geluid van flitsmeister en eventueel Google maps op mijn telefoon uit! De telefoon is gekoppeld en wordt weergegeven op het scherm. Ik wil graag flitsmeister horen via mijn telefoon en de radio van de Niro. Dit werkt echter niet, wat doe ik verkeerd? Gr J de Jager D de Quote
Oplossing Murcielaygo Geplaatst 29 April, 2024 Oplossing Geplaatst 29 April, 2024 Geen eigen ervaring, maar in het geval van Flitsmeister moet je volgens mij in de instellingen bij Bluetooth het HFP profiel gebruiken ipv A2DP.Dan denkt de radio dat het een telefoontje is en krijgt het geluid voorrang. Quote
Johan de Jager Geplaatst 30 April, 2024 Topic Starter Geplaatst 30 April, 2024 Bedankt! Ik ga het proberen! Vrgr. J de Jager Quote
Hippe lip Geplaatst 30 April, 2024 Geplaatst 30 April, 2024 5 uur geleden, zei Johan de Jager: Bedankt! Ik ga het proberen! Vrgr. J de Jager En laat je het resultaat hier daarna horen? Dan hebben anderen er ook wat aan! Thnx. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.