Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ola allen,

Ben wel iets later als normaal maar ja kan er niks aan doen.

Op 17 November om 22:07 is onze dochter Kayleigh Jade geboren, ze weegt 3940 gram en is 51 cm groot. Dochter maakt het uitstekend en moeders wat minder.

Tijdens de bevalling heeft de arts geholpen met een vaciumpomp en daarbij is bij mijn vrouw het deel van de rectum naar de endeldarm beschadigd, resultaat was dat mijn vrouw gelijk door kon naar de OK voor een operatie :cry:.

Gister heb ik beide dames op mogen halen en heeft de kleine ook haar eerste ritje in de Sportage meegemaakt en ze vond het heerlijk, ondanks haar lichte hersenschudding.

Zodra ik de foto's op de pc heb gezet zal ik er een paar plaatsen van onze trots.

Groeten,

Ursin, Lisette en Kayleigh Jade

Edited by Dutchdragon
Posted

Van harte gefeliciteerd. Geniet er lekker van zolang de kraamzorg er nog is..., want dat zal je missen als die weg is...

Sterkte voor de moeder!

En je weet wat ze zeggen...: Echte mannen krijgen dochters! (ik heb 4 dochters)

Groet, Richard

Posted

Ook van harte van mij, mijn vrouw en dochter.. Beterschap voor je vrouw.. Je leven zal niet meer hetzelfde zijn, maar het is een genot en een verrijking..

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Dutchdragon,

Van harte gelukgewenst met je dochter! Er rust nu de komende 18 jaar een verantwoordelijke taak op je schouders: er een prima wereldburger van te maken. Ben erg benieuwd naar de foto's.

Groet van

GreyGriffin

Posted

Hey Dutchdragon,

Van harte proficiat kersverse vader