Jump to content

Ventilatie-openingen middenconsole Proceed

Recommended Posts

Posted

Nog een puntje:

Ik krijg de indruk dat de ventilatie-openingen bovenop de middenconsole niets doen. Warme en koude lucht komt overal vandaan, maar niet uit de de openingen links en rechts bovenaan de middenconsole.

Iemand anders dit wel eens opgevallen?

Posted

Nee bij mij komt er redelijk wat lucht uit. En ik denk dat de opening van de proceed dezelfde is als de SW. Merendeels van de tijd gebruik ik wel de climate control functie, misschien dat het daaraan ligt.

Posted

Ja ik ben er inmiddels ook achter dat als je de handmatige instellingen gebruikt er wel lucht uit de middenconsole komt.

In Climate Control hebben ze het kennelijk zo ingesteld dat dit niet gebeurt.

Posted

Gelukkig maar Jantje, voor de rest doet de Climate control het heel goed. Ik vrees alleen dat ik in de winter last ga krijgen van het feit dat hij niet snel genoeg warm wordt om de bevroren ruiten te ontdooien. Ach ja tot nu toe valt het wel mee met het weer.

Posted

Het niet goed kunnen ontwasemen en ontdooien van de voorruit is helaas een klein euvel van de 1ste generatie cee'd. Als het goed is is dat opgelost bij de 2e generatie/facelift uitvoering. Toch?

Posted
Het niet goed kunnen ontwasemen en ontdooien van de voorruit is helaas een klein euvel van de 1ste generatie cee'd. Als het goed is is dat opgelost bij de 2e generatie/facelift uitvoering. Toch?

Tot nutoe lijkt het van wel, bij buiten temperaturen boven nul, maar als het gaat vriezen... vrees ik van niet, omdat hij niet zo snel warm lijkt te worden. We moeten nog afwachten tot dat het ookd aadwerkelijk gaat vriezen. Tot nu toe is het vrij zacht geweest voor de tijd van het jaar.

Posted

van wanneer tot wanneer is het de eerste generatie cee'd??

wanneer is het de 2e.

de facelift is er natuurlijk pas net ( een maandje)of is dit de 2e facelift??

Posted
van wanneer tot wanneer is het de eerste generatie cee'd??

wanneer is het de 2e.

de facelift is er natuurlijk pas net ( een maandje)of is dit de 2e facelift??

Inderdaad de facelift-versie is de 2de generatie,althans daar ga ik van uit.