RoaldE Geplaatst 4 Augustus, 2024 Geplaatst 4 Augustus, 2024 Graag advies of heeft iemand ervaring met het chiptuning voor de Niro PHEV? mij mis net iets vermogen als de accu leeg is (caravan). Heeft het echt voordelen en hoe zit het met de garantie? Quote
Bastiaan75 Geplaatst 5 Augustus, 2024 Geplaatst 5 Augustus, 2024 Het heeft heel weinig zin om tuning toe te passen op een motor zonder turbo. Daar is maar heel weinig verbetering te verwachten. Als het echt te weinig vermogen is kunt u beter uitzien naar een andere auto. Bijvoorbeeld een Sportage met turbo motor. Quote
Murcielaygo Geplaatst 5 Augustus, 2024 Geplaatst 5 Augustus, 2024 En garantie vervalt als Kia er achter komt.Wat -aangezien ze hier meelezen- niet ondenkbaar is. Quote
SMITHEN69 Geplaatst 6 Augustus, 2024 Geplaatst 6 Augustus, 2024 HENK HEEFT SINS 2JULI EEN NIEUWE KIA NIRO WAAR OM WIL JE HEM HAR DE LATEN RIJDEN IK VIND HONDERT ZESTIG HART ZAT Quote
MarcelE Geplaatst 6 Augustus, 2024 Geplaatst 6 Augustus, 2024 Waarom moet Henk zo SCHREEUWEN???? Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Augustus, 2024 Geplaatst 6 Augustus, 2024 Waarom moet Henk zo SCHREEUWEN????Kijk maar eens naar Henks geschiedenis, dan weet je genoeg. Quote
MarcelE Geplaatst 8 Augustus, 2024 Geplaatst 8 Augustus, 2024 Op 6-8-2024 om 19:23, zei Murcielaygo: Kijk maar eens naar Henks geschiedenis, dan weet je genoeg. Nu begrijp ik het inderdaad 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.