Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Proefritten Kia Pride

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Rio-man: volgens wil hij het niet zo doen zoals door jou geopperd. Hij wil alleen maar tape of grote stickers plakken over de roest heen. Daarom reageerde ik ook op zijn bericht.

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee dat zie ik inderdaad, maar ik geef advies waarop het er gewoon normaal blijft uitzien. Die teflon-laag is denk ik even duur als de lak di eje gebruikt om de roest te herstellen.

Geplaatst

Heren, ik was wel van plan de roest weg te halen en dan van grondverf te voorzien, maar spuiten kan ik niet. Ik zou dat dan met een verfroller doen. Maar dat is natuurlijk minder fraai. Daarom dacht ik aan folie of sticker. En dan zou een matzwarte folie of carbon-look minder lelijk staan als lak. Ik ben niet van plan om een carwrap te doen, alleen de kap en misschien onderkant deuren. Hoewel dat laatste best met een verfroller te doen is.Als de roest verwijderd is!

Geplaatst

Spuiten is niet zo moeilijk hoor. Plak hetgeen dat niet gespoten moet worden goed af, en spuit op afstand van 30 centimeter. Spuit in dunne laagjes. Een laagje of 5 is wel genoeg. Kleine puntjes daar schuur je de roest weg en tip je bij met de lakstift.

Geplaatst

okee, en zelf een spuitbus hanteren is denk ik goedkoper dan zo`n lap folie kopen. En voor de mooiigheid, ach , laat ik mezelf niet in de maling nemen want zo`n schoonheid is mijn kia niet na al die jaren van steenslag en verweer. Mooier kan ik het niet maken. Wel minder lelijk;-)

Geplaatst

Zou je nou niet eens een serietje foto's plaatsen hoe erg het is ?

Kunnen we meegenieten en tips geven.

Daarnaast zijn voor en na foto's altijd leuk, haha!

Suc6

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...