Gast Jantje Geplaatst 10 April, 2010 Geplaatst 10 April, 2010 Ik heb 2 mobiele telefoons waarmee ik kan bellen en gebeld worden in de auto, en dit is natuurlijk het belangrijkste.Maar het synchroniseren van de contactpersonen krijg ik niet voor elkaar. Is er iemand bij wie dit wel gelukt is met onderstaande toestellen? Nokia N73 Samsung SGH-U600 Als het iemand gelukt is dan ben ik erg benieuwd hoe. Bij KIA wordt het probleem in elk geval ontkent, ik heb via de mail het antwoord gekregen dat dit in de instellingen van het toestel zit. Dus ik denk niet dat dit straks in de update wordt opgelost..... Veldmuis ja de eerste telefoon zegt al genoeg he No Kia nee het kan wel in de instellingen van de telefoon zitten, eventueel eens bij een KPN zakelijk puntje langs rijden of van welke telefoon maatschappij je dan ook lid bent. De mensen die daar werken weten zo of het in je telefoon of je auto zit. Quote
Ton K Geplaatst 10 April, 2010 Geplaatst 10 April, 2010 Volgens mij is er wel verschil tussen de bluetooth bij een Nav en bluetooth met de standaard radio en bv het comfortpakket.Ik heb het laatste en kan alleen gebeld worden en bellen naar het laatst gekozen nummer van de te pairen GSM. Telefoonboeken/contactpersonen worden niet overgenomen. Gister ging het allemaal goed. Samsung gepaired en bellen met een Nokia. Vannacht is mijn samsung uitgegaan en vandaag na het opnieuw opladen, kon ik niet meer bellen en gebeld worden. Met veel pijn en moeite toch eindelijk geconnect, maar geen verbinding met bellen. Heel veel gekraag op de gebelde telefoon. Vreemd. Toch maar ff terug naar de dealer. Hallo snackey, Ik ben zelf niet zo technisch wat mobiele telefoons aangaat , maar ik heb zelf ook de comfort pack , dus zonder de nav., maar mijn dealer heeft mij laten weten dat er deze maand nog een upgrade komt om het telefoonboek ook met de autoradio te pairen , hij zou mij bellen zodra het in orde was. Als ik wat weet zal ik het melden. Gr. Ton Quote
snackey Geplaatst 11 April, 2010 Geplaatst 11 April, 2010 Hallo snackey, Ik ben zelf niet zo technisch wat mobiele telefoons aangaat , maar ik heb zelf ook de comfort pack , dus zonder de nav., maar mijn dealer heeft mij laten weten dat er deze maand nog een upgrade komt om het telefoonboek ook met de autoradio te pairen , hij zou mij bellen zodra het in orde was. Als ik wat weet zal ik het melden. Gr. Ton Heel graag Ton, want zo is het niets. Ik ga in ieder geval as maandag even langs de dealer. Heb toch een middagje vrijgenomen. Welke dealer heb jij??? Ik ben bij de Braber in Ede. Quote
Ton K Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 Heel graag Ton, want zo is het niets. Ik ga in ieder geval as maandag even langs de dealer. Heb toch een middagje vrijgenomen.Welke dealer heb jij??? Ik ben bij de Braber in Ede. Ik heb Kia Nootenboom in Nootdorp ,goede dealer , alleen geen bloemetje of flesje wijn bij het afleveren ! staat toch altijd iets leuker. Gr. Ton Quote
snackey Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 heb wel een flesje ontvangen. Maar heb toch liever dat mijn samsung D900 werkt in de KIA. Quote
koolmees Geplaatst 15 April, 2010 Geplaatst 15 April, 2010 Ik heb de Cee'd Seven en gebruik Bluetooth met Nokia 6303. Dat type staat niet op de lijstjes van de importeur, maar het doet het. Maar met vreemde gebreken. Zo synchroniseerde mijn telefoonboek niet. Dat deed die pas nadat ik mijn telefoonboek had leeggehaald en alles handmatig had ingebracht. Kost even tijd, maar vooruit. Dan komt het volgende rare verschijnsel. Als iemand "anoniem" belt, dan verschijnt de eerste naam uit mijn lijst in beeld. Ik heb het nu ondervangen door de naam Anoniem met een paar nullen in te voeren en als er nu iemand anoniem belt, dan pakt die de bovenste en dat is dus de Anoniem. Dan komt het volgende probleem. Als iemand belt uit mijn adressenlijst, dan staat wel het nummer in beeld, maar bij de naam staat "unknown". Ik weet niet waar ik dat moet zoeken. Steeds ga ik een stapje vooruit en dit zal ook wel op te lossen zijn, maar nu weet ik het even niet. Heeft iemand dit zelfde probleem gehad en het ook opgelost? Zoja, hoe? Overigens staat in de laatste twee gevallen de naam wel gewoon goed in de Nokia zelf. Quote
rednAS77 Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Dan komt het volgende rare verschijnsel. Als iemand "anoniem" belt, dan verschijnt de eerste naam uit mijn lijst in beeld. Ik heb het nu ondervangen door de naam Anoniem met een paar nullen in te voeren en als er nu iemand anoniem belt, dan pakt die de bovenste en dat is dus de Anoniem. Dan komt het volgende probleem. Als iemand belt uit mijn adressenlijst, dan staat wel het nummer in beeld, maar bij de naam staat "unknown". Ik weet niet waar ik dat moet zoeken. Steeds ga ik een stapje vooruit en dit zal ook wel op te lossen zijn, maar nu weet ik het even niet. Heeft iemand dit zelfde probleem gehad en het ook opgelost? Zoja, hoe? Overigens staat in de laatste twee gevallen de naam wel gewoon goed in de Nokia zelf. Het probleem met gebeld worden door prive-nummers heb ik ook. Pakt dan altijd het eerste contact uit de lijst. Ga ervan uit dat het opgelost wordt bij de update. Als ik gebeld word door voor de gsm bekend nummer staat er bij mij ook even "Unknown", maar binnen ca. 2 sec laat hij wel de contactnaam zien. Quote
Rob D Geplaatst 25 April, 2010 Geplaatst 25 April, 2010 De testauto waarmee ik gereden heb, had bluetooth via de ingebouwde navigatie. Hoe werkt het als je via het X-ecutive comfortpakket waar ook bluetooth in zit? Krijg je dan ook in beeld te zien wie je belt, als de telefoon gekoppeld is? En zijn er ervaringen met de Iphone bekend? Quote
paulkok Geplaatst 24 Juni, 2010 Geplaatst 24 Juni, 2010 Ik heb de Cee'd Seven en gebruik Bluetooth met Nokia 6303. Dat type staat niet op de lijstjes van de importeur, maar het doet het. Maar met vreemde gebreken.Zo synchroniseerde mijn telefoonboek niet. Dat deed die pas nadat ik mijn telefoonboek had leeggehaald en alles handmatig had ingebracht. Kost even tijd, maar vooruit. Dan komt het volgende rare verschijnsel. Als iemand "anoniem" belt, dan verschijnt de eerste naam uit mijn lijst in beeld. Ik heb het nu ondervangen door de naam Anoniem met een paar nullen in te voeren en als er nu iemand anoniem belt, dan pakt die de bovenste en dat is dus de Anoniem. Dan komt het volgende probleem. Als iemand belt uit mijn adressenlijst, dan staat wel het nummer in beeld, maar bij de naam staat "unknown". Ik weet niet waar ik dat moet zoeken. Steeds ga ik een stapje vooruit en dit zal ook wel op te lossen zijn, maar nu weet ik het even niet. Heeft iemand dit zelfde probleem gehad en het ook opgelost? Zoja, hoe? Overigens staat in de laatste twee gevallen de naam wel gewoon goed in de Nokia zelf. Hallo, ik zag dat je namen handmatig hebt opgevoerd, maar is dat in de auto of gewoon in je telefoon zelf? Als dat in de auto is kun je me dan vertelen hoe je dat hebt gedaan? want ik krijg dat niet voor elkaar. ik heb ook een seven uitvoering. alvast dank , Paul Quote
koolmees Geplaatst 24 Juni, 2010 Geplaatst 24 Juni, 2010 Ik heb dat gedaan met het programma Nokia PC Suite, dat vanaf de website van Nokia is te downloaden. In de auto zelf is m.i. onmogelijk. Ik zou nou wel eens een NL-gebruiksaanwijzing willen zien, weet iemand of die er nu is? Quote
Smart Geplaatst 24 Juni, 2010 Geplaatst 24 Juni, 2010 Ik ben ook heel benieuwd naar die NL gebruiksaanwijzing, alhoewel het Duits en Engels mij goed afgaat! Zal wel tegelijkertijd met de NL taalversie op de navi ge Quote
rednAS77 Geplaatst 25 Juni, 2010 Geplaatst 25 Juni, 2010 Ik vind de bluetooth nog steeds bagger, ook na de update. Anderen kunnen mij zeer slecht verstaan. heb me er maar bij neer gelegd en gebruik nu mijn Konig PS3 headset. Werkt Super. Snap niet dat men geen overeenkomst met Parrot sluit. Zijn tenminste wel goede systemen. Quote
koolmees Geplaatst 25 Juni, 2010 Geplaatst 25 Juni, 2010 Ik vind het ook helemaal niets. Het gebeurt regelmatig, dat ik mijn telefoon hoor gaan en dan is de verbinding niet automatisch gemaakt. Quote
snackey Geplaatst 27 Juni, 2010 Geplaatst 27 Juni, 2010 Dealer in Ede vertelde mij dat er wel een update is uitgekomen, maar bij diverse auto's gaf deze foutmeldingen. Dus snel weer ingetrokken. We wachten dus maar weer gewoon af. Quote
Richard Limburg Geplaatst 27 Juni, 2010 Geplaatst 27 Juni, 2010 (aangepast) Oh dan zal het nog wel even gaan duren, hadden ze ook even op mijn kia kunnen vermelden toch? Maar ze laten niks weten. 27 Juni, 2010 aangepast door twinky tikfout Quote
monneke Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 kan mij iemand helpen in verband bluetooth heb juist een nieuwe ceed first edition mijn gsm is aan gesloten maar kan de mensen wel horen als ik bel maar zij horen mij niet hoe zou dit komen ligt het aan mijn gsm of is mijn micro stuk in de wagen heb een samsung GT2530 juist gekocht Quote
Specialmade Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 @monneke, Probeer eerst eens een andere telefoon te pairen met je Cee'd. Als deze dezelfde "problemen" geeft weet je dat het aan je micro ligt. Is het bij dát toestel wel goed, moet je het zoeken bij je telefoon. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.