Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kerstmis & Oud en Nieuwjaar

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

BTW, Alex is goed bezig met zijn dubbele filmpjes.......:roll:

Had m'n rood/groene brilletje al opgesnord..........

Helaas pindakaas....

Geplaatst

Inderdaad, wel als jullie morgen ochtend naar buiten kijken is het vast en zeker wit van de sneeuw, ik moet wel een behoorlijk afstand afleggen dus laten wij hopen dat het morgen mee zal vallen met de files

Geplaatst
Inderdaad, wel als jullie morgen ochtend naar buiten kijken is het vast en zeker wit van de sneeuw, ik moet wel een behoorlijk afstand afleggen dus laten wij hopen dat het morgen mee zal vallen met de files

Me vriendin studeert in groningen, die liep al te melden dat het daar al helemaal wit was.

Hier nog steeds geen vlokje gevallen :|

Hopen dat me pro'ceedje morgen spontaan een 4x4 is geworden :-P (als het hier nog wit wordt)

Geplaatst

BTW, Alex is goed bezig met zijn dubbele filmpjes.......:roll:

En toch zijn de links naar deze films maar 1 keer geplaatst... Maar dat mag de pret niet drukken of wel... 1 Filmpje is voor de blinde en de ander voor de dove.. ;)

Geplaatst
En toch zijn de links naar deze films maar 1 keer geplaatst... Maar dat mag de pret niet drukken of wel... 1 Filmpje is voor de blinde en de ander voor de dove.. ;)

Maak daar maar grappen over.. Ik ging laatst de film oorlogs winter kijken en daar kan je dus voor het hoofd menu van de DVD serieus kiezen of je een normaal hoofdmenu wil of een hoofdmenu voor blinden/slecht zienden. :roll:

Geplaatst

We hebben last van spoken of dergelijke... Klik ik voor de gein op wijzigen mbt mijn dubbele leuke kerstfilmpjes en daarna op opslaan zonder iets te wijzigen zijn ze opeens enkel.... k050.gif

Geplaatst
We hebben last van spoken of dergelijke... Klik ik voor de gein op wijzigen mbt mijn dubbele leuke kerstfilmpjes en daarna op opslaan zonder iets te wijzigen zijn ze opeens enkel.... k050.gif

Zit je nou als NederBelg een mop te vertellen? Je zit ons toch niet voor de gek te houden h

Geplaatst
Zit je nou als NederBelg een mop te vertellen? Je zit ons toch niet voor de gek te houden h
  • 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Ik wens alle forumleden, en hun (eventuele) gezin, een goed en vooral gezond 2010 toe!

happy-new-year-2010.gif

aangepast door Smart
Geplaatst

Hallo allemaal.

Tjonge Tjonge, ik ben een aantal dagen het Kia club cafe uit het oog geraakt, Moeten de servers al aangepast worden voor extra ruimte?

Als we niet gaan oppassen wordt de Kiaclub overbelast :lol::wink:

Volgens mij is dit een van de gezelligste forums.

Even zonder gekheid

Ik wens iedereen gezondheid toe!!! PROOST

Geplaatst

IEDEREEN NOGMAALS EEN GEZOND, GELUKKIG, VEILIG, 2010!!! :D

Gr Daiz

Geplaatst

Ik wens iedereen een gelukkig gezond en veilig

nieuwjaar.

Dat we maar veel plezier van onze KIA`S mogen hebben.

Groeten,

Aart.

post-1278-1297852918,7_thumb.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...