Smart Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 (edited) Ik wens iedereen prettige Kerstdagen en een goed maar vooral gezond 2010 toe! Edited December 21, 2009 by Smart Quote
Guest Jantje Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 Haha, je bent er vroeg bij. Maar toch van hetzelfde! Quote
Smart Posted December 11, 2009 Author Posted December 11, 2009 Haha, je bent er vroeg bij. Maar toch van hetzelfde! Dank je! Ik dacht ik open een topic zodat iedereen zijn/haar wensen kan overbrengen naar de rest, a happy family! Quote
riodriver Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 alle kia rijders het zelfde ,fijne dagen en een goed nieuwjaar Quote
Guest GreyGriffin Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 Hallo allemaal, Nu het wensen op deze site is losgebarsten zal ik ook een duit in het zakje doen. Ik wens jullie allemaal plezierige Kerstdagen. En voor het jaar 2010 veel veilige kilometers in al jullie Kia's en bovenal een goede gezondheid! Ho ho ho van GreyGriffin Quote
Aart.S Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 Ook ik kan niet achterblijven. Dus voor iedereen hele gezellige kerstdagen en een Gezond en Veilig 2010. :-P Aart. Quote
Venga1 Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 Natuurlijk mag ik dit natuurlijk niet overslaan. Goed gedaan Smart om dit te starten, zie mijn handtekening Voor mij begint 2010 erg goed, de Venga wordt in de eerste week afgeleverd Quote
Rick Horst Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 de eerste kerstkaarten vallen ook al weer op de deurmat. dus bij deze vrolijke kerstdagen en dat het een spetterend nieuwjaar mag worden Quote
leeuw Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 Hartelijk dank voor al deze wensen, en ook vanuit zuid limburg, Hele fijne kerstdagen, een economisch goed, maar vooral, een gezond 2010. :angel: :angel: Quote
brouwer2001 Posted December 13, 2009 Posted December 13, 2009 bij deze ook de beste wensen van mijn kant aan ieder die het leest. een heel gezond en plezierig 2010. gr ronald Quote
Guest Daiz Posted December 13, 2009 Posted December 13, 2009 Voor alle leden van de club: Prettige kerstdagen en een goed 2010!!!! Gr daiz Quote
bigwade Posted December 13, 2009 Posted December 13, 2009 (edited) HOHOHOHOHO.......... Have Fun ! Edited December 13, 2009 by bigwade Quote
Guest GreyGriffin Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 't Is maar goed dat ik in de jaren zestig van de vorige eeuw een poos in Groningen heb gewoond, zodat ik de wens van rdlanenga moeiteloos kan vertalen! GreyGriffin Quote
bigwade Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Knap hoor, zelfs google-translate trok het niet Quote
Smart Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 Knap hoor,zelfs google-translate trok het niet Quote
Giovanny Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 (edited) Ja jullie ook allemaal, nog fijne dagen toegewenst. Ik zag de berichtgeving van vanochtend op RTL4 over het feit dat door de Kredietcrisis het bevolkingsaantal zal afnemen, mensen minder gelukkig zullen zijn en er meer zelfdodingen gaan plaatsvinden. Wel erg jammer dat het nu in deze mooie periode van het jaar zo in het nieuws moet komen. Laten wij met zijn alle hopen dat kinderen, vaders en moeders met wat geluk in hun hart door deze bare tijden heen worden geholpen. Want wij kunnen alles verliezen behalve goede hoop. Edited December 16, 2009 by Giovanny Quote
Smart Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 (edited) Ja jullie ook allemaal, nog fijne dagen toegewenst.Ik zag de berichtgeving van vanochtend op RTL4 over het feit dat door de Kredietcrisis het bevolkingsaantal zal afnemen, mensen minder gelukkig zullen zijn en er meer zelfdodingen gaan plaatsvinden. Wel erg jammer dat het nu in deze mooie periode van het jaar zo in het nieuws moet komen. Laten wij met zijn alle hopen dat kinderen, vaders en moeders met wat geluk in hun hart door deze bare tijden heen worden geholpen. Want wij kunnen alles verliezen behalve goede hoop. Ik begrijp je boodschap heel goed. In mijn vak maak ik maar al te vaak mee dat zelfdodingen in het najaar plaatsvinden, gelijktijdig wanneer de blaadjes van de bomen vallen. Een, voor deze vaak eenzame mensen, blijkbaar triest jaargetijde. Daar valt niet aan te ontkomen. Belangrijk is dat de omgeving van deze mensen de signalen oppikken en er iets mee doen. Edited December 16, 2009 by Smart Quote
Giovanny Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 @SMART: Bedankt, een terechte opmerking het gaat natuurlijk om "ongelukkige mensen". Ik weet niet in welke vak je precies zit, maar het lijkt mij onaangenaam om steeds in situaties van zelfdoding terecht te komen. Ik kan me wat bij voorstellen dat zo een machinist (bijvoorbeeld) het op een gegeven moment psychisch zwaar krijgt. Quote
Smart Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 @SMART: Bedankt, een terechte opmerking het gaat natuurlijk om "ongelukkige mensen". Ik weet niet in welke vak je precies zit, maar het lijkt mij onaangenaam om steeds in situaties van zelfdoding terecht te komen. Ik kan me wat bij voorstellen dat zo een machinist (bijvoorbeeld) het op een gegeven moment psychisch zwaar krijgt. Ik ben geen zieltjesknijper o.i.d. Ik zit als co Quote
Alex VB Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 (edited) Ook van mij en mijn gezin een geweldig en hopelijk wit kerstfeest en een spetterend en succesvol KIA 2010 Edited December 17, 2009 by Alex VB Quote
Giovanny Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Maar goed laten we niet al te negatief blijven hangen. We hebben leuke en gezellige feestdagen voor de boeg, mogelijk met sneeuw heb ik begrepen. Sowieso kunnen we aanstaand weekend op ondergelopen weilanden schaatsen. Een vaak gezellige, maar ook drukke periode. Inderdaad, laten wij van het positieve uitgaan en prettige en leuke dagen tegemoed gaan. Quote
Smart Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 Inderdaad, laten wij van het positieve uitgaan en prettige en leuke dagen tegemoed gaan. Inderdaad Giovanny. Ik heb het zelf helaas van heel dichtbij meegemaakt mogen meemaken en dat is op z'n zachtst gezegd niet leuk. Daarom is het zo belangrijk om nu te leven. Met beide benen op de grond genieten van het leven, ondanks de soms kleine irritaties en tegenslagen. Let it snow! BTW, Alex is goed bezig met zijn dubbele filmpjes....... Quote
Recommended Posts