Ga naar inhoud

Kerstmis & Oud en Nieuwjaar


Smart

Aanbevolen Berichten

Haha, je bent er vroeg bij. Maar toch van hetzelfde!

Dank je! Ik dacht ik open een topic zodat iedereen zijn/haar wensen kan overbrengen naar de rest, a happy family!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast GreyGriffin

Hallo allemaal,

Nu het wensen op deze site is losgebarsten zal ik ook een duit in het zakje doen. Ik wens jullie allemaal plezierige Kerstdagen. En voor het jaar 2010 veel veilige kilometers in al jullie Kia's en bovenal een goede gezondheid!

Ho ho ho van

GreyGriffin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja jullie ook allemaal, nog fijne dagen toegewenst.

Ik zag de berichtgeving van vanochtend op RTL4 over het feit dat door de Kredietcrisis het bevolkingsaantal zal afnemen, mensen minder gelukkig zullen zijn en er meer zelfdodingen gaan plaatsvinden. Wel erg jammer dat het nu in deze mooie periode van het jaar zo in het nieuws moet komen.

Laten wij met zijn alle hopen dat kinderen, vaders en moeders met wat geluk in hun hart door deze bare tijden heen worden geholpen. Want wij kunnen alles verliezen behalve goede hoop.

aangepast door Giovanny
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja jullie ook allemaal, nog fijne dagen toegewenst.

Ik zag de berichtgeving van vanochtend op RTL4 over het feit dat door de Kredietcrisis het bevolkingsaantal zal afnemen, mensen minder gelukkig zullen zijn en er meer zelfdodingen gaan plaatsvinden. Wel erg jammer dat het nu in deze mooie periode van het jaar zo in het nieuws moet komen.

Laten wij met zijn alle hopen dat kinderen, vaders en moeders met wat geluk in hun hart door deze bare tijden heen worden geholpen. Want wij kunnen alles verliezen behalve goede hoop.

Ik begrijp je boodschap heel goed. In mijn vak maak ik maar al te vaak mee dat zelfdodingen in het najaar plaatsvinden, gelijktijdig wanneer de blaadjes van de bomen vallen. Een, voor deze vaak eenzame mensen, blijkbaar triest jaargetijde. Daar valt niet aan te ontkomen. Belangrijk is dat de omgeving van deze mensen de signalen oppikken en er iets mee doen.

aangepast door Smart
Link naar reactie
Delen op andere sites


@SMART: Bedankt, een terechte opmerking het gaat natuurlijk om "ongelukkige mensen".

Ik weet niet in welke vak je precies zit, maar het lijkt mij onaangenaam om steeds in situaties van zelfdoding terecht te komen. Ik kan me wat bij voorstellen dat zo een machinist (bijvoorbeeld) het op een gegeven moment psychisch zwaar krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@SMART: Bedankt, een terechte opmerking het gaat natuurlijk om "ongelukkige mensen".

Ik weet niet in welke vak je precies zit, maar het lijkt mij onaangenaam om steeds in situaties van zelfdoding terecht te komen. Ik kan me wat bij voorstellen dat zo een machinist (bijvoorbeeld) het op een gegeven moment psychisch zwaar krijgt.

Ik ben geen zieltjesknijper o.i.d.

Ik zit als co

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar goed laten we niet al te negatief blijven hangen. We hebben leuke en gezellige feestdagen voor de boeg, mogelijk met sneeuw heb ik begrepen. Sowieso kunnen we aanstaand weekend op ondergelopen weilanden schaatsen. Een vaak gezellige, maar ook drukke periode.

Inderdaad, laten wij van het positieve uitgaan en prettige en leuke dagen tegemoed gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad, laten wij van het positieve uitgaan en prettige en leuke dagen tegemoed gaan.

Inderdaad Giovanny. Ik heb het zelf helaas van heel dichtbij meegemaakt mogen meemaken en dat is op z'n zachtst gezegd niet leuk.

Daarom is het zo belangrijk om nu te leven. Met beide benen op de grond genieten van het leven, ondanks de soms kleine irritaties en tegenslagen.

Let it snow!

BTW, Alex is goed bezig met zijn dubbele filmpjes.......:roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...