Huynh Geplaatst 2 December, 2024 Geplaatst 2 December, 2024 In mei een Kia Ceed gekocht uit 2020. Helaas heb ik al 2 keer een soort van lekkage op mijn achterbank ontdekt. De eerste keer was het nat bij de middelste zitplek en vermoed ik dat het ergens heeft gelekt bij de stoelgordelconnector. Het rook niet naar ruitenvloeistof dus dat kan het niet zijn geweest. Ik heb de achterbank naar voren geklapt en de auto met een hogedruk spuit gewassen, maar kon nergens een lekkage vinden. Aangezien er amper iemand achterin zit heb ik er nooit meer op gelet. Totdat ik gisteren toevallig een behoorlijk opgedroogd vlek zag. Wederom bij de middelste zitplek en stoelgordelconnector voelde viezig aan. Heeft iemand hier ervaring mee en wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn? Quote
ehombie Geplaatst 3 December, 2024 Geplaatst 3 December, 2024 evt proberen e.a los te maken. zie je niks via kofferbak? misschien komt het via achterlichtunit? Quote
Breeze Geplaatst 3 December, 2024 Geplaatst 3 December, 2024 Mijn KIA Ceed (SW) is ook van 2020. Net gecheckt, geen lekkage. dus de kans dat het een exemplarisch probleem is, is aanwezig. Gezien de plaats zou het mogelijk door lekkage uit het dak komen, Schuifdak aanwezig? Adri Quote
Rob18 Geplaatst 3 December, 2024 Geplaatst 3 December, 2024 Zit er binnenverlichting op deze plek? Zo ja, dan misschien daar vandaan. Quote
Huynh Geplaatst 3 December, 2024 Topic Starter Geplaatst 3 December, 2024 Kofferbak is geheel droog en ook de zitgedeelte van de stoelen omhoog getrokken. Daar is ook niks te bekennen. Tevens geen schuifdak aanwezig. Na al de regen van gisteravond is er geen lekkage te zien. Blijft een raadsel. Quote
Breeze Geplaatst 3 December, 2024 Geplaatst 3 December, 2024 Incontinente passagier gehad? Adri Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.