Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Lekkage achterbank Kia Ceed

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

In mei een Kia Ceed gekocht uit 2020. Helaas heb ik al 2 keer een soort van lekkage op mijn achterbank ontdekt. De eerste keer was het nat bij de middelste zitplek en vermoed ik dat het ergens heeft gelekt bij de stoelgordelconnector. Het rook niet naar ruitenvloeistof dus dat kan het niet zijn geweest. Ik heb de achterbank naar voren geklapt en de auto met een hogedruk spuit gewassen, maar kon nergens een lekkage vinden.

Aangezien er amper iemand achterin zit heb ik er nooit meer op gelet. Totdat ik gisteren toevallig een behoorlijk opgedroogd vlek zag. Wederom bij de middelste zitplek en stoelgordelconnector voelde viezig aan.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn?

20241201_144722.jpg

20241201_144727.jpg

20240504_155317.jpg

20240504_155303.jpg

20240504_155307.jpg

Geplaatst

Mijn KIA Ceed (SW) is ook van 2020. Net gecheckt, geen lekkage. dus de kans dat het een exemplarisch probleem is, is aanwezig. Gezien de plaats zou het mogelijk door lekkage uit het dak komen, Schuifdak aanwezig?

Adri

Geplaatst

Kofferbak is geheel droog en ook de zitgedeelte van de stoelen omhoog getrokken. Daar is ook niks te bekennen. Tevens geen schuifdak aanwezig. Na al de regen van gisteravond is er geen lekkage te zien. Blijft een raadsel.  

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...