Javaniro Geplaatst 29 December, 2024 Geplaatst 29 December, 2024 Bij mijn Kia Niro HEV 2024 brandt na vertrek altijd het gordellampje achterbank middelste zitplaats. Gaat ook steevast na zo'n 800 meter uit. De rugleuning meerdere keren neer- en opgeklapt, maar dat bood geen oplossing. Het is niet dat de wereld vergaat, maar een raar terugkerend verschijnsel. Quote
Murcielaygo Geplaatst 30 December, 2024 Geplaatst 30 December, 2024 De buitenste lichten niet op?Zijn die dan ingeklikt of niet? Want dat die lichtjes aan gaan is volgens mij deel van een self-check, mijn Picanto doet dat ook, maar ze gaan uit als je een gordel insteekt OF na een vaste periode.Bij mij was recentelijk 1 van de slot-schakelaars stuk en toen lichtte die positie dus niet op. Iets wat mijn zoontje vanaf de achterbank eerder door had dan ik... Quote
Breeze Geplaatst 30 December, 2024 Geplaatst 30 December, 2024 'k Had dezelfde vraag als de TS en na wat zoeken blijkt dat het het keurig staat omschreven in het instructieboekje. De 2 buitenste controlelampjes van de achtergordels blijven 6 sec branden en de middelste 70 sec. De redenering hier achter is mij nog een raadsel. Dus: RTFM. Adri Quote
SpeedyG Geplaatst 30 December, 2024 Geplaatst 30 December, 2024 Irriteert mij ook. Mijn oplosing: middelste gordel altijd vast zetten. Wij gebruiken de auto meestal met 4 personen. Quote
Breeze Geplaatst 30 December, 2024 Geplaatst 30 December, 2024 Net even gesjekt. De vermelde tijden van de achtergordelcontrolelampjes van 6 en 70 sec kloppen en aangezien het branden is en niet knipperen is het niet irritant en laat ik het zo zitten. Adri Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.