Smart Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 Heb zojuist via de TomTom site een refurbished (opgeknapte) TT One iQ aangeschaft.109,- eu incl. btw en verzenden. Kaartupdate van mijn "oude" TT One 2008 zou 65 eu zijn en dan is de keuze gauw gemaakt. De TT One iQ heeft een makkelijke montagering/zuignap en kan ook gewoon staand neergezet worden. Dat " refurbished" moet met een pak zout genomen worden, dit ding oogt splinternieuw. Als 109,- de schade voor 2 jaar navigatie is ga ik braaf zo verder.. Niks dure, altijd achterlopende, inbouw systemen met peperdure updates Quote
Venga OK Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 Bigwade en Smart, Jullie zijn lekker bezig met jullie afbeelding.... Puur toeval zeker...?? Quote
bigwade Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 http://nl.wikipedia.org/wiki/Statler_en_Waldorf Quote
Smart Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 Bigwade en Smart,Jullie zijn lekker bezig met jullie afbeelding.... Puur toeval zeker...?? Ongelooflijk toevallig..... Quote
Venga OK Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 Wie van jullie is getrouwd met Astoria? Quote
Kalian Geplaatst 5 Maart, 2010 Geplaatst 5 Maart, 2010 Dag KalianIk ben overgestapt op een Mio Moov spirit 500 http://eu.mio.com/nl_be/moov-spirit-500-live-tmc.htm de houder is hiervan echt veel beter. En de Live TMC werkt echt heel goed. Ik was een groot voorstander van TomTom, maar dat is met de aankoop van deze Mio volledig verdwenen. De Mio werkt veel sneller als mijn oude TomTom 720 Go. En ik vind hem nog mooier ook Dat ziet er zeer netjes uit. Veel dunner of heb ik dat mis? Quote
Venga1 Geplaatst 6 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2010 Dat ziet er zeer netjes uit. Veel dunner of heb ik dat mis? De Mio is inderdaad veel dunner Dit zijn de maten. Breedte 132mm, Hoogte 85mm, Diepte 13.95mm http://eu.mio.com/media/specifications/pdf/Mio_Moov_Spirit_Datasheet_NL_S500.pdf http://eu.mio.com/media/specifications/pdf/Mio_Moov_Spirit_Leaflet_NL.pdf tot nu toe ben ik er zeer tevreden over, Deze Mio doet zeker niet minder dan de TomTom. Met sommige dingen vind ik het zelfs beter. Live tmc werkt gewoon super handig Quote
Remko .me Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Venga1 kun je even een foto maken hoe hij in de auto lijkt of gaat dat niet lukken? Ik wil een ander systeem gaan kopen. Dat kunnen ze boven op je dashboard maken, of anders die clip van de venga zelf, kan ik dan voor me iphone doen en dan tomtom op me iphone ofzo. Quote
Venga OK Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 In mijn vorige auto (Swift, 2006) wilde ik de tomtom niet op het raam hebben zitten. Heb toen een extra steuntje gemaakt waar de zuignap van de tt op zat. Het geheel stond dan boven op het dashboard, recht boven de klokken. Onder het steuntje en onder de tomtom zijn anti slip nokjes aangebracht (Tesa) Heb dit even in de Venga gezet voor de beeldvorming. Zie foto's. In de Swift zat er een rand in het dashboard, waar het steuntje tegen aan stond voor fixatie. De venga heeft dit niet. In combinatie met de stuggere vering weet ik niet of dit goed blijft staan. Misschien komt iemand anders op basis van dit idee op een goede oplossing voor de Venga. Het plaatje is gemaakt van een stukje epoxyplaat 3mm, beplakt met mat zwart plakplastic, randjes zwart gemaakt. Om de zuignap langdurig goed te laten kleven op het steuntje, smeerde ik de nap licht in met vaseline. De werking van de kleine anti slip nokjes is enorm goed. Succes voor de volgende "creators!" Peter Quote
Venga1 Geplaatst 6 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2010 (aangepast) Ik heb het Navigatie systeem gefotografeerd incl het aansluitsnoer. Zo krijg je een totaal beeld. Sorry voor de witte strepen, maar ik had geen zin om mijn adres neer te zetten De Mio hangt zeer stil, de Tomtom ging bij elk hobbeltje op en neer, hier heeft de Mio geen last van. O ja, over het zicht naar voren kan ik vermelden dat het niet in het niet in de weg hangt, je kijkt erover heen! 5 Januari, 2011 aangepast door Venga1 foto Quote
Smart Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Gebruik je vaak tipp-ex bij een verkeerde route? Quote
Venga1 Geplaatst 6 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2010 Dit is nou echt een Statler en Waldorf opmerking hahaha Quote
bigwade Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Vaak verhuist de laatste tijd zo te zien.. Quote
Venga1 Geplaatst 6 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2010 Vaak verhuist de laatste tijd zo te zien.. Vertel??? Quote
bigwade Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Al die straten getipp-exed, hahahahahaha! Quote
Smart Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 (aangepast) Hele families die dat doen..... 6 Maart, 2010 aangepast door Smart Quote
Venga1 Geplaatst 6 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2010 He oudjes. Jullie zijn weer lekker bezig met z'n twee Quote
Remko .me Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Ik heb het Navigatie systeem gefotografeerd incl het aansluitsnoer.Zo krijg je een totaal beeld. Sorry voor de witte strepen, maar ik had geen zin om mijn adres neer te zetten De Mio hangt zeer stil, de Tomtom ging bij elk hobbeltje op en neer, hier heeft de Mio geen last van. O ja, over het zicht naar voren kan ik vermelden dat het niet in het niet in de weg hangt, je kijkt erover heen! Oww dat ziet er best strak uit! Hmmm, mijn Tom Tom viel ook vaak van de raam, de zuignap is niet zo best. Quote
Venga1 Geplaatst 8 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2010 Oww dat ziet er best strak uit! Hmmm, mijn Tom Tom viel ook vaak van de raam, de zuignap is niet zo best. Echt, deze MIO blijft hangen!!! Prima zuignap!! Quote
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=29073&postcount=6 heeft ook een zeer zuigende zuignap........ Quote
Remko .me Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 wat vinden jullie van die telefoonhouders voor je iphone? dus de originele van Kia.. (eerder in deze topic te vinden) .. daarop de iphone plakken (lol) .. op me iphone kan je ook tomtom doen Quote
Venga1 Geplaatst 8 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2010 wat vinden jullie van die telefoonhouders voor je iphone? Dus de originele van kia.. (eerder in deze topic te vinden) .. Daarop de iphone plakken (lol) .. Op me iphone kan je ook tomtom doen lelijk!!! Quote
Kalian Geplaatst 19 Maart, 2010 Geplaatst 19 Maart, 2010 Die nieuwe navigatie ziet er inderdaad wel heel erg slick uit. apart dingetje, functioneerd hij ook net zo goed? en hoe zit het met de gebruiks vriendelijkheid ? Quote
antonief Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Heb zojuist via de TomTom site een refurbished (opgeknapte) TT One iQ aangeschaft.109,- eu incl. btw en verzenden. Kaartupdate van mijn "oude" TT One 2008 zou 65 eu zijn en dan is de keuze gauw gemaakt. De TT One iQ heeft een makkelijke montagering/zuignap en kan ook gewoon staand neergezet worden. Dat " refurbished" moet met een pak zout genomen worden, dit ding oogt splinternieuw. Als 109,- de schade voor 2 jaar navigatie is ga ik braaf zo verder.. Niks dure, altijd achterlopende, inbouw systemen met peperdure updates Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.