Venga1 Geplaatst 20 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2010 Die nieuwe navigatie ziet er inderdaad wel heel erg slick uit.apart dingetje, functioneerd hij ook net zo goed? en hoe zit het met de gebruiks vriendelijkheid ? Het bevalt mij prima.. Het is even wennen nadat ik de tomtom heb gehad. Het werkt iets anders, maar je vind de benodigde schermen zonder al te veel problemen. Het is wel sneller als mijn tomtom 720. Als de route gezocht wordt, af als het wordt herberekend gaat het heel erg snel. Kijk anders een bij een Mediamarkt, daar mag je ook gewoon het systeem in de winkel uitproberen. Quote
bigwade Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Kijk waar zo'n forum al niet goed voor is, was ook al aan het kijken naareen los navigatiesysteem (gebruik nu mijn Android) heb een refurbished XL routes IQ voor 119 EURO gekocht dat ding oogt inderdaad splinternieuw. Kan ik ook wel weer een paar jaar mee vooruit H Quote
Venga OK Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 (aangepast) H 20 Maart, 2010 aangepast door Venga OK typefout Quote
bigwade Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Snel rekenen: Dit kun je dan letterlijk bijna 11 keer doen!!! Het geeft wat rommel, maar ehhhhhh eindelijk weer iemand die het snapt:-) Quote
Venga OK Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Het geeft wat rommel, maar ehhhhhh eindelijk weer iemand die het snapt:-) Wel wat laat dan, want ik heb zelf wel het NAV pakket er in laten schroeven..... Leerpuntje zeg maar... Quote
Venga1 Geplaatst 20 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2010 Wel wat laat dan, want ik heb zelf wel het NAV pakket er in laten schroeven..... Leerpuntje zeg maar... Je hebt er toch geen spijt van? Quote
bigwade Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Zet em in Amsterdam Utrecht Rotterdam neer en je bent er zo van af hoor..... Quote
Venga OK Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Je hebt er toch geen spijt van? Nee hoor. Bevalt me prima. Mocht ik de NAV zat worden dan volg ik de tip op van Bigwade! Quote
Smart Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Het geeft wat rommel, maar ehhhhhh eindelijk weer iemand die het snapt:-) Heej, je hebt een medestander! Het heeft even geduurd...... Quote
bigwade Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Heej, je hebt een medestander! Het heeft even geduurd...... Heb er meer hoor.... Het duurt alleen even voordat mensen beseffen dat ze voor iets simpels als navi, wat nogal onderhavig is aan wijzigingen, beter iets los kunnen kopen (en het raam uit kunnen kieperen als dat niet werkt) Die 11 refurbished TT vs Kia Navi/Audio vond ik een leuke, HAHA. Zoals eerder gemeld, voor zo'n kekke inbouwset heb je bijv. 4 maanden kamerhuur studerende zoon, een fraaie LED TV, een iMac, bankstel, wasdroger etc. En daar heb je allemaal in real life veel meer aan.......dan een jat-item in een AUTO.... Maar ehhhh, da's maar een mening hoor. HAHAHAHA! Quote
Smart Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Tja, daar heb je mogelijk een punt. Ik overweeg nog steeds om een iPhone aan te schaffen met TT, maar heb een fullmap navi nog steeds niet afgeschreven. Je moet keuzes maken in het leven. Daarbij spelen nu eenmaal omgevingsfactoren een rol. In sommige gebieden in NL wordt minder gejaagd op die systemen, en mensen komen minder in de gevarenzone, waardoor de aanschaf van de navi een vast onderdeel blijft van het accessoirepakket. Je kunt het ze nu eenmaal niet kwalijk nemen, mogelijk ben ik er Quote
bigwade Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Tja, daar heb je mogelijk een punt. Ik overweeg nog steeds om een iPhone aan te schaffen met TT, maar heb een fullmap navi nog steeds niet afgeschreven. Je moet keuzes maken in het leven. Daarbij spelen nu eenmaal omgevingsfactoren een rol. In sommige gebieden in NL wordt minder gejaagd op die systemen, en mensen komen minder in de gevarenzone, waardoor de aanschaf van de navi een vast onderdeel blijft van het accessoirepakket. Je kunt het ze nu eenmaal niet kwalijk nemen, mogelijk ben ik er Quote
Gast Jantje Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 zon mobiele navigatie is natuurlijk alleen al leuk omdat je via bijvoorbeeld navigoat zelf een tomtom stem kan maken en programmeren Quote
Smart Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Gelukkig, geen schade door een gebroken nachtrust.... Volgens mij zijn onze standpunten voldoende bekend en staan daarmee tegelijkertijd lijnrecht tegenover elkaar. Wat ik wil is dat er een keuze gemaakt kan worden op rationele en niet om emotionele gronden. Het laatste blijft een moeilijk gegeven, omdat de emotie vaak de ratio overstijgt. Vanuit jouw redenatie is de gedachte om een simpel systeem te kopen niet verkeerd, dat zal ik ook niet ontkennen. Wat blijft hangen is een mooi en makkelijk te bedienen audiosysteem, navigatie en een bluetooth carkit. Die combinatie vervat in een compact ingebouwd systeem in het dashboard, spreekt nu eenmaal boekdelen. En ja, we kunnen altijd nog gaan voor een audiosysteem zonder navi, zonder daaraan een waardeoordeel te geven. Quote
bigwade Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Gelukkig, geen schade door een gebroken nachtrust....Volgens mij zijn onze standpunten voldoende bekend en staan daarmee tegelijkertijd lijnrecht tegenover elkaar. Wat ik wil is dat er een keuze gemaakt kan worden op rationele en niet om emotionele gronden. Het laatste blijft een moeilijk gegeven, omdat de emotie vaak de ratio overstijgt. Vanuit jouw redenatie is de gedachte om een simpel systeem te kopen niet verkeerd, dat zal ik ook niet ontkennen. Wat blijft hangen is een mooi en makkelijk te bedienen audiosysteem, navigatie en een bluetooth carkit. Die combinatie vervat in een compact ingebouwd systeem in het dashboard, spreekt nu eenmaal boekdelen. En ja, we kunnen altijd nog gaan voor een audiosysteem zonder navi, zonder daaraan een waardeoordeel te geven. Als ik dit goed lees maak ik juist op rationele gronden keuzes en hoop jij op de heilige all-in one graal op emotionele gronden. Daarnaast staan wij helemaal niet lijnrecht tegen over elkaar, dat denk je maar.....HAHAHAHAHA Mind You we zitten hier in het draadje LOSSE NAVIGATIE.... Quote
Smart Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 (aangepast) Als ik dit goed lees maak ik juist op rationele gronden keuzes en hoop jij op de heilige all-in one graal op emotionele gronden.Daarnaast staan wij helemaal niet lijnrecht tegen over elkaar, dat denk je maar.....HAHAHAHAHA Mind You we zitten hier in het draadje LOSSE NAVIGATIE.... Dat klopt helemaal, jij maakt op rationele gronden de keuze voor een navi. Helemaal niet verkeerd hoor, zelfs heel gezond voor je portemonnee. Je weet ook waarom ik telkens reageer. Dat doe ik omdat iedereen zelf die keuze moet maken, rationeel danwel emotioneel. En ja, een los navigatiedraadje...........gekker moet het niet worden;-) 21 Maart, 2010 aangepast door Smart Quote
antonief Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Zet em in Amsterdam Utrecht Rotterdam neer en je bent er zo van af hoor..... Nou hier in het oosten kan dat ook wel, van de week m'n airbag gestolen swift and clean op de oprit naast het huis moet er niet aan denken dat er ook nog een ingebouwde navi in zou zitten Quote
Remko .me Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 USB OP DASHBOARD IS Nog steeds geen offerte van binnen.. Quote
bigwade Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Nou hier in het oosten kan dat ook wel, van de week m'n airbag gestolen swift and clean op de oprit naast het huis moet er niet aan denken dat er ook nog een ingebouwde navi in zou zitten Ik heb dat nooit begrepen, wat moeten ze in hemelsnaam met een....airbag ?? Quote
Gast Jantje Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Ik heb dat nooit begrepen, wat moeten ze in hemelsnaam met een....airbag ?? die gebruiken ze in oost europa voor het goedkoop opknappen van de schade auto's die ze bij ons kopen/stelen.. Ze hebben laatst bij ons in hilversum op het industrie terrein van elke vrachtwagen alle lampjes gestolen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.