Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

CarPlay PEV alleen op linker speaker?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik rij nu 2 weken in mijn nieuwe PEV en het valt mij op dat Apple Carplay met, met bv Apple maps,  alleen te horen is op de linker speaker, voor. Raar, want in mijn vorige wagen (Skoda Octavia) klonk het over alle speakers. 

Vanavond een poos bezig geweest met het doornemen van handleiding en de settings in de Niro, maar helaas..

Iemand misschien hetzelfde probleem?

Geplaatst (aangepast)

Hoi, ik heb een Niro EV en ook alleen over linkerspeaker. Persoonlijk vind ik dat prima. Het is toch vooral voor de bestuurder bedoeld. 

aangepast door Piet65
Geplaatst
7 minuten geleden, zei Piet65:

Hoi, ik heb een Niro EV en ook alleen over linkerspeaker. Persoonlijk vind ik dat prima. Het is toch vooral voor de bestuurder bedoeld. 

Ook bij mij het geval maar ik vind het het een voordeel. De muziek blijf je dan (gedempt) uit de rechter speaker horen

Geplaatst

Zoals andere al aangeven is dit normal system behaviour. Althans ik neem aan dat je bedoelt dat je melding voor de navigatie alleen over de linker voor speaker krijgt. Wanneer je muziek afspeelt via je iPhone moet dat uiteraard over alles speakers komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...