Rupke70 Geplaatst 6 Februari, 2025 Geplaatst 6 Februari, 2025 Goedemorgen. Ik heb een probleem met thuislanden. De Niro phev laad op met 1,2 kWh op mijn stopcontact thuis op een aparte groep. De thuislader die ik heb gekregen van de dealer is van Ford. Nu denk ik dat deze 6 ampère is en daarom begrenst op 1,2 kWh. Ik ben niet technisch maar dat concludeer ik na alle info die ik gekregen heb. Ik heb 2 foto's van de lader er bij gedaan. Kunnen jullie mij vertellen of deze inderdaad de begrenzer is nu voor mijn laadproces. Ik hoor graag van jullie Gr. Rob Quote
HenkM Geplaatst 6 Februari, 2025 Geplaatst 6 Februari, 2025 In het witte gedeelte lees ik U (spanning) 230 V en I (stroom) 6A. Lijkt dus een lader met een uitgang van 6 ampere. Quote
Murcielaygo Geplaatst 6 Februari, 2025 Geplaatst 6 Februari, 2025 Dat is idd een 6A lader, dus aan 230V~ maximaal 1380W.Hij lijkt ook nog eens voor de Deense markt te zijn, maar dat maakt niet zo veel uit.De meeste stopcobtactladers zijn overigens vaak begrensd op 12A, of daarop maximaal in te stellen, om te voorkomen dat het stopcontact overbelast raakt en/of de groep er uit klapt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.