Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Ennuh, vandaag nog jarig ook nog! Hieperdepiep HOERA.....(3x)

Nou Smart, van harte gefeliciteerd, nog vele jaren op het Kia forum erbij :-P

aangepast door Venga1
Geplaatst
Mijn gemiddelde heb ik gehaald doordat mijn vrouw graag boeken leest en af en toe op Hyves haar pagina opschoont en haar vriendenkring aan het uitbreiden is. Toch maar eens over de schouder meekijken!:shock:

Maar ook mannen kunnen multitasken hoor. Ik kan tv kijken, werken en eten tijdens het surfen op KiaClub.nl. Dit is gelukkig niet alleen voorbehouden aan de vrouwen onder ons.

Ook van mij de hartelijke felicitaties.

Als je zo doorgaat wordt je nog een SUPERDELUX GEBRUIKER.

Maar een vraagje, kun je nog meer dingen tegelijk?

Aart.

Geplaatst
Ook van mij de hartelijke felicitaties.

Als je zo doorgaat wordt je nog een SUPERDELUX GEBRUIKER.

Maar een vraagje, kun je nog meer dingen tegelijk?

Aart.

Bedankt Aart.

Nou, daar moet ik even over nadenken.

Ik heb het ook eigenlijk bij toeval ontdekt. Mijn vrouw keek 'Boer zoekt vrouw' op de zondag ik zat dan met mijn laptop op schoot (lap!) mee te kijken, mee te praten en gewoon te mailen op KiaClub.nl. Zij ontdekte dat ik twee dingen tegelijk kon. Een wereld ging er open.....:shock:

Daarvan te zijn bekomen ben ik dit gaan uitbouwen, met mijn huidige status als resultaat. Ik probeer er ook niet teveel ruchtbaarheid aan te geven, anders wordt ik nog behandeld als een freak en moet ik optreden in circussen.:mrgreen:

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo multitaskende supergebruiker,

Wist je eigenlijk al dat je bij het uploaden van je duizendste berichtje kunt rekenen op een spontaan in brand vliegende computer? Zou me dus maar een beetje kalm houden gedurende de feestdagen...

Ok

Geplaatst

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie aardige woorden, maar ik weet niet waar ik het allemaal aan verdiend heb. Ja, ik heb het verdiend aan Bigwade, hij moest weer zo nodig......:cool: Kortom, we komen erop terug:!:

Eten jullie wel? Er is nog genoeg taart over hoor!

Geplaatst

ik pak wel een 2e stukje als jullie niet willen ;)

ik zou zelf pas schrikken als ik het aantal post inhaal van de forumbeheerder van het celicaforum. die zit al boven de 5.000. en dat in bijna 4 jaar tijd :shock:

Geplaatst

Och ja, Een derde stukje gaat er wel in... Het is eigenlijk best gezellig zo... Rio-man jarig en Smart genomineerd tot megagebruiker... Wat is het volgende??

Het lijkt me tijd om een KIA Forum cafe te openen waar iedereen terecht kan met zijn (onzin)verhaal en waar hij/zij een luisterend oor krijgt van de barman...

Geplaatst
Och ja, Een derde stukje gaat er wel in... Het is eigenlijk best gezellig zo... Rio-man jarig en Smart genomineerd tot megagebruiker... Wat is het volgende??

Het lijkt me tijd om een KIA Forum cafe te openen waar iedereen terecht kan met zijn (onzin)verhaal en waar hij/zij een luisterend oor krijgt van de barman...

Het is Super Gebruiker hoor!:mrgreen:

Je bedoelt zo'n caf

Geplaatst (aangepast)
Het is Super Gebruiker hoor!:mrgreen:

Je bedoelt zo'n caf

aangepast door Alex VB
Geplaatst
Het is eigenlijk best gezellig zo... Rio-man jarig en Smart genomineerd tot megagebruiker... Wat is het volgende??

de 21e is Smart jarig.

Ik weet het, er is kans op iets te veel aandacht.......

Geplaatst
de 21e is Smart jarig.

Ik weet het, er is kans op iets te veel aandacht.......

Mmmm.. Moeten we iets verzinnen... Misschien een paaldanseresje of zo...??? Of hem die dag "doodzwijgen" ? is ook eens iets anders...

of.... of...... of......??

Geplaatst

Heeft iemand iets gehoord???? Ik dacht dat iemand riep... Het zal mijn verbeelding wel zijn... a015.gif

Geplaatst
Misschien een paaldanseresje of zo...??? Of hem die dag "doodzwijgen" ? is ook eens iets anders...

We gooien het in de groep, zelf denk ik beiden .......

Jij regelt paal en danseresje ? dan doe ik doodzwijgen (tenzij daar bezwaar tegen is natuurlijk)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...