bigwade Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Dames, Heren.. Het zal natuurlijk niemand ontgaan zijn maar de status van Smart is per vandaag van UITSTEKEND-gebruiker naar SUPER-gebruiker gegaan. Dat deelt hij "slechts" met Rio-man, de andere topper. Kiaclub Nederland - Ledenlijst En dat in 4 (!) maanden met een halve Kia onder zijn kont. Smart, respect en CHAPEAU !!!!!!! Dank voor je messcherpe observaties, pittige antwoorden, Venga promotie, hoop (prettige) onzin en meer.. Ga vooral zo door ! grtz Frank Het receptieboek mag getekend worden..))))))))) Quote
Venga1 Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Ik feliciteer hem pas als er een Venga is gekocht. Nou vooruit: Toppie Smart!!:clap::clap: Quote
Alex VB Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Nou dan...Eindelijk weer eens iets te vieren na ontvangst van een beetje slecht nieuws deze week... Van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal.. Dat er nog duizenden mogen volgen die net zo luidruchtig vermeld worden... Quote
Smart Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Ik ben ontroerd! Dat dit mij nog eens mag overkomen. Ik heb met jullie het gevoel in een warm bad terecht te zijn gekomen. Waar feest is, hoort natuurlijk taart. Bedankt voor alle felicitaties! Quote
Guest Jantje Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 wanneer kunnen we een stukje verwachten smart? Quote
Smart Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 wanneer kunnen we een stukje verwachten smart? Ik twijfel nog Jantje of ik jou nog een stukje moet geven. Ik zie steeds jouw avatar voorbijkomen met 'Wow, you make me look smart'. We worden toch niet persoonlijk h Quote
Guest Jantje Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Ik twijfel nog Jantje of ik jou nog een stukje moet geven. Ik zie steeds jouw avatar voorbijkomen met 'Wow, you make me look smart'. We worden toch niet persoonlijk h Quote
Giovanny Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Van Harte mr SMART, ik vraag me af hoeveel uur je achter je pc per dag heb moeten doorbrengen om deze mijlpaal te behalen? Quote
bigwade Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 Van Harte mr SMART, ik vraag me af hoeveel uur je achter je pc per dag heb moeten doorbrengen om deze mijlpaal te behalen? Ah joh, als je met tabs in je browser werkt kun je heel snel schakelen hoor. Anderen kijken boer zoekt koe oid. Quote
Guest Jantje Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Ah joh,als je met tabs in je browser werkt kun je heel snel schakelen hoor. Anderen kijken boer zoekt koe oid. boer zoekt hoer was het toch? Nee, giovanny je kan ook in korte tijd een hoop berichtjes posten Quote
Giovanny Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Ah joh,als je met tabs in je browser werkt kun je heel snel schakelen hoor. Anderen kijken boer zoekt koe oid. @ Bigwade: iedereen zijn ding natuurlijk, maar ik moet wel bekennen, de KIA leden zijn gezellige lui. Quote
Smart Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 (edited) Ah joh,als je met tabs in je browser werkt kun je heel snel schakelen hoor. Anderen kijken boer zoekt koe oid. Mijn gemiddelde heb ik gehaald doordat mijn vrouw graag boeken leest en af en toe op Hyves haar pagina opschoont en haar vriendenkring aan het uitbreiden is. Toch maar eens over de schouder meekijken! Maar ook mannen kunnen multitasken hoor. Ik kan tv kijken, werken en eten tijdens het surfen op KiaClub.nl. Dit is gelukkig niet alleen voorbehouden aan de vrouwen onder ons. Edited December 17, 2009 by Smart Quote
bigwade Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 Nee, giovanny je kan ook in korte tijd een hoop berichtjes posten Een enkeling heeft nog wat moeite met relevante berichtjes, dat dan weer wel. Quote
Guest Jantje Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Een enkeling heeft nog wat moeite met relevante berichtjes, dat dan weer wel. ik heb overal moeite mee, dacht dat je dat onder tussen wel begrepen had Quote
bigwade Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 ik heb overal moeite mee, dacht dat je dat onder tussen wel begrepen had Fijn dat je dat weer even opheldert, maar ik dacht niet direct aan jou, HAHA ! Quote
Giovanny Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Tja allemaal prima, als het maar relevante en bruikbare informatie is waar anderen wat aan hebben. En nee multi tasking is en blijft niet mijn ding, dat laat ik wel over aan mijn vrouw. Quote
Guest Jantje Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Fijn dat je dat weer even opheldert, maar ik dacht niet direct aan jou, HAHA ! ag ik ga zo vaak off topic dat het wel richting mij had kunnen/mogen zijn:-P En inderdaad giovanny, laat het multi tasken maar aan moeders de vrouw over Quote
bigwade Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 Ah, da's weer zo'n onnozele van me. verkeerde copy/paste scuzzi Giovanny, heeft niks met jou te maken. Je kan ook in korte tijd een hoop berichtjes posten Een enkeling heeft nog wat moeite met relevante berichtjes, dat dan weer wel. dat zou em moeten zijn. Quote
Smart Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 ag ik ga zo vaak off topic dat het wel richting mij had kunnen/mogen zijn:-PEn inderdaad giovanny, laat het multi tasken maar aan moeders de vrouw over Kijk mijn zoon, gedresseerde kippen, die zich de regels en wetmatigheden van moeder de vrouw laten opleggen. De emancipatie heeft in deze huishoudens wederom toegeslagen alsof de 60'er jaren terug zijn. 'Going back in time for the sound of the nation, is a flashback!' Quote
Guest Jantje Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Kijk mijn zoon, gedresseerde kippen, die zich de regels en wetmatigheden van moeder de vrouw laten opleggen. De emancipatie heeft in deze huishoudens wederom toegeslagen alsof de 60'er jaren terug zijn. 'Going back in time for the sound of the nation, is a flashback!' Haha maar het is wel waar. als ik me met 2 dingen tegelijk bezig houdt, komt het allebij niet goed Quote
Rio-man Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Welkom bij de club "der groten", Smart! Het zal denk ik niet zo lang meer duren voor je me oversteigd hahahahaha Quote
bigwade Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 maar niet in die bijna 5 1/2 jaar trouwe dienst...... Voor jou mag ook de vlag uit hoor Quote
Smart Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 maar niet in die bijna 5 1/2 jaar trouwe dienst......Voor jou mag ook de vlag uit hoor Ja, toegetreden tot de club 'der groten'. Ik voel mij bijzonder gevleid, maar ben niet speciaal. Jij hebt het heel zorgvuldig opgebouwd, een stevig fundament van jaren. Ennuh, vandaag nog jarig ook nog! Hieperdepiep HOERA.....(3x) Quote
Recommended Posts