MarcelE Posted April 2 Posted April 2 Nieuwe software is nu te downloaden met de Navigation Updater app. Hoewel nog niet voor alle Kia modellen. Quote
Derksen Posted April 7 Posted April 7 Op 4-4-2025 om 09:21, zei Babbelz: Helaas nog (steeds) niet voor de Niro HEV my25 Vervelend hé. Heb ik ook last van. Gisteren nog gechat met Kia NL. Is er nog niet en ook niet bekend wanneer deze beschikbaar komt. Ze geven mijn dealer door om mij te mailen zodra deze er is. Misschien ook even chatten met ze? Quote
MarcelE Posted April 7 Author Posted April 7 ik heb hem er afgelopen weekend opgezet, en inderdaad ook de oude van juli 2024. Hij deed er wel een uur over. Quote
MarcelE Posted Thursday at 07:36 AM Author Posted Thursday at 07:36 AM Heeft iemand al een idee wanneer de nieuwe software voor de Niro beschikbaar komt? Ik kreeg afgelopen week op mijn scherm te zien dat er nieuwe software beschikbaar is via OTA. Maar in de download app zie ik het nog niet. Alleen die van maart 2025 voor de ccNC systemen. Welk systeem zit er trouwens in de NIRO MY23? Quote
SatJunk Posted Thursday at 03:05 PM Posted Thursday at 03:05 PM (edited) Volgens de site zou de update voor NIET "OTA" systemen in april uitkomen. Niet dus.... Edited Thursday at 03:06 PM by SatJunk Typo Quote
shun Posted Thursday at 06:57 PM Posted Thursday at 06:57 PM Ik heb gisteren een update gekregen voor mijn Niro PHEV. Heb nog niet echt kunnen kijken wat er veranderd is. De link voor de update ging wel naar de pagina voor de nieuwere ev kias Quote
Recommended Posts