Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Cee'd duurtest 100.000 km: uitstekend!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik rijd de mijne na al meer dan 52.000km en blijf en ben meer dan tevreden. De enige vervanging die bij mij nodig was was de linker buitenspiegel.. De motor voor het in en uitklappen was doorgebrand.. Gevalletje garantie....

Geplaatst
Ik ben even aan het zoeken geweest voor deze duurtest bij AutoBild maar kon (nog) niets vinden m.b.t. de C'eed, wel gewone testen, heb wel een overzicht lijstje gevonden (zie onder), het leek mij wel interessant om het complete artikel te lezen.

Das gro

Geplaatst (aangepast)

Leuk om te horen als je net een nieuwe kia gekocht hebt!

Zeker als je hun conclusie even vertaald:

Levert wat het belooft

‡ Kia doet geen loze beloften: zeven

Jaar garantie. De Cee'd is afgestudeerd aan de

100 000-kilometer afstand, zeer onopvallend.

En zo duidelijk wordt: Onmiddellijk

Hij behoort tot de beste in de hit lijst

AUTO BILD-runner van alle tijden. Dit

Kia is betrouwbaar, loopt gekweekte

en comfortabel. Niets over

het is goedkoop, zelfs niet de prijs.

Leuk!

aangepast door Arista
Geplaatst
Leuk om te horen als je net een nieuwe kia gekocht hebt!

Zeker als je hun conclusie even vertaald:

Levert wat het belooft

Geplaatst
Coppy past van " google translate" mijn Duits is niet zo goed om het zelf te doen hehe.

Ik woon relatief dichtbij de Duitse grens (8 km), dus dat vertalen is voor mij inderdaad niet zo moeilijk. Eigenlijk een 2e moedertaal geworden, omdat ik zo vaak in Duitsland kom.

waarom zijn er dan relatief eigenlijk zo weinig KIA rijders? :|

Ja, een goede vraag Venga1. Het heeft o.a. te maken met imago en met de vooruitgang die Kia de afgelopen jaren heeft geboekt. Niet iedereen is al overtuigd over de kwaliteiten van de Kia's. Ook zal de modellijn niet iedereen aanspreken. Dat Kia goed bezig is, bewijzen de verkoopstatistieken en de bewezen kwaliteit in de autotesten. Wordt vervolgd zal ik maar zeggen.....

Geplaatst

Het lijkt langzamerhand wel te veranderen. KIA stond begin 2000 vooral bekend om de Sorento, kanjer van een auto. Mijn moeder heeft er ook een tijdje mee gereden. Tot dat hij toch nog het imago van een "Asso-SUV-bak" begon te krijgen en relatief duur in aanschaf en onderhoud bleek. Met de komst van de Picanto, Carens, Ceed en nu de Venga gaat het merk zeker flink doorgroeien. Misschien ook mede vanwege het feit dat een groot deel van het ontwerp staf afkomstig is van het voormalig R&D team van Volkswagen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...