leen Plas Geplaatst 22 April Geplaatst 22 April kan het signaal neem een pauze {koffie} uitgezet of verwijderd worden na een paar kilometer gaat dit vervelende signaal al werken of de interval verlengen nu komt deze vrij snel achter elkaar en blijft soms lang piepen 1 Quote
Henri497 Geplaatst 23 April Geplaatst 23 April Op 22-4-2025 om 13:54, zei leen Plas: kan het signaal neem een pauze {koffie} uitgezet of verwijderd worden na een paar kilometer gaat dit vervelende signaal al werken of de interval verlengen nu komt deze vrij snel achter elkaar en blijft soms lang piepen Huh dat is wel vreemd, ik kan tot halverwege Duitsland rijden en dan meldt dat signaal zich nog steeds niet?? Je kunt het volgens mij handmatig uitzetten via het instelling menu maar na een nieuwe start staat het toch weer aan. Lijkt me dat je even iemand na de instelling moet laten kijken want dat lijkt me wel heel irritant als dat zo snel voorkomt. Quote
leen Plas Geplaatst 23 April Topic Starter Geplaatst 23 April Bedankt Henri voor het advies ga even langs de dealer, gr LP Quote
PhaseShifter Geplaatst 23 April Geplaatst 23 April Bij snelle verandering in stuurbewegingen volgt die irritante melding, wanneer je b.v. een object wilt omzeilen, dan wordt door de software al snel de conclusie getrokken dat je “zat te slapen en plots een correctie moest maken” en je dus moet pauzeren om te rusten en weer scherp op pad gaat…… Quote
leen Plas Geplaatst 24 April Topic Starter Geplaatst 24 April klopt zeer vervelend hoop dat Kia in toekomst er een oplossing voor vindt Quote
Henri497 Geplaatst 24 April Geplaatst 24 April Nou dan ben ik een rustige stabiele chauffeur want ik heb die melding nog nooit gehad?? 1 Quote
leen Plas Geplaatst 25 April Topic Starter Geplaatst 25 April ja dat zal wel zo zijn maar ik heb ook iets gevonden waar je deze melding uit kan zetten of hoge gevoeligheid, lage gevoeligheid of uit en dat is in Setup - voertuig- bestuurdershulp -DAW alleen moet dat wel elke gebeuren als je auto weer gebruikt dit heb ik van de dealer gekregen gr LP je kan daar nog meer meldingen uit zetten Quote
Ben Wouters Geplaatst 27 April Geplaatst 27 April Vanmiddag voor het eerst de "koffiepauze" waarschuwing gekregen. Lag zeker niet aan de rijtijd of rijstijl. Zeer waarschijnlijk veroorzaakt door het meerdere malen afwijken van de nav. route naar de ingestelde bestemming. (sightseeing langs de tulpenvelden hier ) In de KIA app een melding: (Notification) Check the route to your destination. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.