Ga naar inhoud

We gaan weer naar de lente


bigwade

Aanbevolen Berichten

NEEEEE... Bigwade.. gvrddm... Ik had toch zo gehoopt dat je het doodzwijgen goed had voorbereidt... Jammer..!!

Nou ok dan..:

SMART!!! Ook van mij een welgemeend gefeliciteerd met je verjaardag... Geniet ervan en neem er 1 van mij in het cafe..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor de felicitaties........!:mrgreen:

Het idee doodgezwegen te worden in een bericht met een l...ig lenteverhaal is natuurlijk niet leuk.:(

Ik was juist zo gecharmeerd van alle aandacht die ik kreeg als 'super gebruiker'. Dat heeft kennelijk niet lang(er) mogen duren.:?

Ach, ben blij dat er iets van aandacht is (zucht!).:wacko::no::whistling:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou ok dan..:

SMART!!! Ook van mij een welgemeend gefeliciteerd met je verjaardag... Geniet ervan en neem er 1 van mij in het cafe.....

Bedankt Alex!

Bedoel je een paaldanseres......?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat krijg je als zo'n vrolijk, niet ter zake doende, subforum niet meer op de "homepage" staat w.b. nieuwe berichten.......

Ach, is ook een leermomentje nederigheid :-)

Was voor mij ook even zoeken. Ik denk dat meesten het over het hoofd zullen zien. Heel jammer overigens van die paaldanseres, was het hoogtepunt van de dag geweest.:shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat krijg je als zo'n vrolijk, niet ter zake doende, subforum niet meer op de "homepage" staat w.b. nieuwe berichten.......

Ach, is ook een leermomentje nederigheid :-)

ik klik altijd op de link nieuwe berichten en dan zie ik alle berichten die ik nog niet gelezen heb verschijnen.. Ook die van een niet doende subdorum als deze...;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goeie tip Alex..

btw merk je het al ?

Ietsie langer licht ?

Heeeeeerlijk, en dat is nog maar dag 1..

Jullie begrijpen daarom ook vast wel dat ik in een behoorlijke depressie schiet op 21 juni als we weer naar de Kerst gaan........ :-(

Het is eigenlijk tijd voor je winterslaap vind je ook niet?:roll:

Sleeping_Bear.jpg

aangepast door Smart
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...