Rick Horst Geplaatst 26 December, 2009 Geplaatst 26 December, 2009 weet niet of ik 20.00 kan halen heeft te maken met mijn werk. denk dat 21.00 meer slagingskans heeft
Alex VB Geplaatst 26 December, 2009 Geplaatst 26 December, 2009 20.00 uur en 21.00 uur zijn voor mij ok... Helaas was die op 24-12 niet echt gelukt... We moesten om de bioscoop uit te komen na Avatar gezien te hebben onze schaatsen aantrekken. Van de parkeerplaats tot aan de trappen voor dee ingang 1 en al ijs.. Totale afstand toch ong. 100 - 250 mtr. We hebben wel giga gelachen..
bigwade Geplaatst 26 December, 2009 Geplaatst 26 December, 2009 Ennnnnnnuh, die recordpoging doen we zeker nog wel een keer. In een ander topic had ik dit wel ruim voor de Kerstdagen geopperd. Toen was er nog geen avond vastgesteld. OP WOENSDAG 30 DECEMBER 2009 NOG EEN POGING? Lijkt me prima, maar ik zou toch eerst even inventariseren wat er nou op die 30e in 2008 om 13.02 aan de hand was...... Een heerlijke KiaKanjer (V) op de frontpage of een verschrikkelijke storing in de stats teller... Anders blijft de frustratie natuurlijk.....
Smart Geplaatst 26 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 26 December, 2009 Lijkt me prima, maar ik zou toch eerst even inventariseren wat er nou op die 30e in 2008 om 13.02 aan de hand was......Een heerlijke KiaKanjer (V) op de frontpage of een verschrikkelijke storing in de stats teller... Anders blijft de frustratie natuurlijk..... Nee, dat is niet meeeeeer belangrijk.... Welk tijdstip kun je?
bigwade Geplaatst 26 December, 2009 Geplaatst 26 December, 2009 pas me zoals altijd heel flexibel aan, u vraagt, wij draaien......
Rio-man Geplaatst 26 December, 2009 Geplaatst 26 December, 2009 De KiaKestKnallerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr???
bigwade Geplaatst 26 December, 2009 Geplaatst 26 December, 2009 Nou die foto leverde al 12 gasten op. We zullen met iets beters moeten komen
Smart Geplaatst 26 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 26 December, 2009 Misschien moeten we een Quiz uitschrijven! Ik heb wel een verkeersvraag liggen.....
bigwade Geplaatst 26 December, 2009 Geplaatst 26 December, 2009 Gaat wel de goeie kant op, denk ik.. Vergeet onze dames leden ook even niet....
Smart Geplaatst 26 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 26 December, 2009 Oh ja, sorry! Bij deze......
bigwade Geplaatst 26 December, 2009 Geplaatst 26 December, 2009 Zoiets liever niet, daar hebben ze al dagelijks mee te maken..... Gebruik je fantasie, laat je desnoods helpen door een expert......
Smart Geplaatst 27 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 27 December, 2009 Normaal gesproken zou ik daar niet aan meewerken, maar vooruit je blijft aandringen. Om ook de female-leden tevreden te stellen. Maar je stelt jezelf zo wel in de schaduw h
bigwade Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Ik heb er natuurlijk niet echt kijk op, maar als dame zou ik plaatje 2 prevaleren boven plaatje 1 Als je dat soort plaatjes nou eens in verhouding 1(voor-V):20(voor-M) doet, met een leuke, toepasbare, scherpe, maar niet te moeilijke, autogerelateerde quiz, en de looptijd van de poging oprekt naar van... tot... dan KAN het wat worden.......
bigwade Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Zoiets ? Met...... hey, wat rijdt daar nu weg ??????????
Venga1 Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Misschien moeten we een Quiz uitschrijven! Ik heb wel een verkeersvraag liggen..... Gaat wel de goeie kant op, denk ik..Vergeet onze dames leden ook even niet.... Goedemorgen Bigwade, die worden niet vergeten. Kijk maar aan de rechterkant van de foto. Ze staat er erg mooi op
Ton K Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Oke Boys and Girls, Nu even serieus , Tijdstip: 21.00 uur dan maar!! [ATTACH]573[/ATTACH] sorry ,mijn vinger glipte van mijn keyboard (stoute chantalleke)
El-Rio-Grande Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 El-Rio-Grande,Wil jij een algemene email rond sturen naar alle leden? Zo hebben we alleen maar meer kans om de world guinness book of records te halen. Smart heb je je al aangemeld? http://www.guinnessworldrecords.com/ nou ik zal er zijn hoor Nou nou Zeg maar gewoon Peter hoor... Ik zal zometeen eens even de mail gaan schrijven en rond sturen. Ik stel bij deze dan voor dat we de tijd op 21.00 uur houden. Ook zal ik erbij aankaarten dat het geen zin heeft om om 19.00 in te loggen en ingelogd te laten staan... Waarom? Omdat je na een bepaalde tijd als non-actief word gezien en dus niet meer als ingelogd word weergegeven... Dus aan iedereen: ALS je deel wilt nemen, zorg dat je op 30 december 2009 om 21.00 uur actief ingelogd bent, om de recordpoging te doen slagen. Groetjes, Peter
Venga1 Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Nou nou Zeg maar gewoon Peter hoor... Groetjes, Peter Peter zal ik doen Groet Peter
El-Rio-Grande Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Als het goed is heeft iedereen intussen een mailtje gehad...??? Als niet, dan check ff je spamfilters... sommige spamfilters vissen zelfs de bevestigingsmail voor het registreren op het forum eruit als spam.. Groetjes, Peter
Alex VB Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Mailtje inderdaad ontvangen... Wil je dit straks ook gaan doen aub voor je Kia speed meeting? Misschien dat je dan meer bereik hebt en zo dus ook meer mensen (misschien) aanwezig?
Ton K Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Als het goed is heeft iedereen intussen een mailtje gehad...???Als niet, dan check ff je spamfilters... sommige spamfilters vissen zelfs de bevestigingsmail voor het registreren op het forum eruit als spam.. Groetjes, Peter Oke Peter, mailtje luid en duidelijk ontvangen, IK ZAL ER ZIJN!! Groetjes, Ton
El-Rio-Grande Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Mailtje inderdaad ontvangen...Wil je dit straks ook gaan doen aub voor je Kia speed meeting? Misschien dat je dan meer bereik hebt en zo dus ook meer mensen (misschien) aanwezig? Dit was al de bedoeling inderdaad. Ook als Andr
i2Paq Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Als we thuis zijn ben ik zeker van de partij!
Alex VB Geplaatst 27 December, 2009 Geplaatst 27 December, 2009 Ik merk wel dat je mailing toch een effect heeft gehad... Ik zie opeens weer namen verschijnen die lang niet meer geweest zijn...
Aanbevolen Berichten