O Posted February 13 Posted February 13 Weet iemand of het mogelijk is om een functie op afstand aan te zetten middels de app, bijv auto starten, verwarmen, stoelverwarming oid? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wim-A Posted February 14 Posted February 14 Voorzover ik weet alleen bij volledig elektrische auto's. Quote
Breeze Posted February 14 Posted February 14 Bij mijn PHEV MY20 werkt het in ieder geval niet. Adri Quote
cismo14 Posted February 14 Posted February 14 Enige opties die remote mogelijk zijn, is het vergrendelen en ontgrendelen van de deuren, starten cq stoppen van het laad process indien de stekker erin zit. Maar dat spreekt voor zich. Het aanzetten van de alarmlichten met of zonder claxon en activeren parkeren Valet-modus Voor zover ik ervaar is al het overige enkel status overzicht van het voertuig. Quote
Breeze Posted February 14 Posted February 14 Klopt, mijn Ceed heeft dezelfde functionaliteit. Adri Quote
Recommended Posts