O Geplaatst 13 Februari Geplaatst 13 Februari Weet iemand of het mogelijk is om een functie op afstand aan te zetten middels de app, bijv auto starten, verwarmen, stoelverwarming oid? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wim-A Geplaatst 14 Februari Geplaatst 14 Februari Voorzover ik weet alleen bij volledig elektrische auto's. Quote
Breeze Geplaatst 14 Februari Geplaatst 14 Februari Bij mijn PHEV MY20 werkt het in ieder geval niet. Adri Quote
cismo14 Geplaatst 14 Februari Geplaatst 14 Februari Enige opties die remote mogelijk zijn, is het vergrendelen en ontgrendelen van de deuren, starten cq stoppen van het laad process indien de stekker erin zit. Maar dat spreekt voor zich. Het aanzetten van de alarmlichten met of zonder claxon en activeren parkeren Valet-modus Voor zover ik ervaar is al het overige enkel status overzicht van het voertuig. Quote
Breeze Geplaatst 14 Februari Geplaatst 14 Februari Klopt, mijn Ceed heeft dezelfde functionaliteit. Adri Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.