Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Dringend Hulp gevraagd bij elektronische ellende Niro HEV 2023

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn Niro  heeft vanaf dag 1 een hoop elektronische ellende en daar ben ik  nu  6 keer mee naar 2 dealers geweest en  helaas wordt er niets opgelost. Ik kan vrijwel niet bellen via de bluetooth, de temperatuur instellingen houdt hij niet vast, bij koud weer brandt het SOS lampje,  soms kan ik de auto  niet afsluiten, de navi gaat soms op  zwart. Nu ben ik afgelopen vrijdag bij de garage geweest voor een beurt en wederom is er nada,0 opgelost. Wel zitten er foutcodes in de auto en ook  daar doen ze niets mee.  De codes zijn B250500 en B28B000. Iemand die hier een oplossing voor heeft? Verder oxideren de velgen dat het een lieve lust is en ook daar geeft Kia geen garantie op.

Grt. Bert

Geplaatst

lijkt mij de hoogste tijd om daar Kia Nederland eens uitgebreid over te informeren. Als dealers dit blijkbaar niet kunnen oplossen moet je het een stapje hoger zoeken. Auto is van '23 dus ruim binnen de garantie termijn. Ik zou geen dag wachten.

Tip: stuur het hele dossier met alle uitgevoerde werkzaamheden tot heden mee.

Geplaatst

Vanmiddag heb ik nog telefonisch contact gehad met Kia Nederland en die beweren geen enkele technische man/vrouw in dienst te hebben en verwijzen naar de dealers en die zijn niet vooruit te branden.  De importeur doet helemaal  niets voor de klanten.  Op trustpilot krijgt Kia niet voor niets een 1.5.

Geplaatst

Uw klachten hebben veel overeenkomst met enkele reviews in Autoweek, zelfs één van 2 jaar geleden waarin melding werd gemaakt over een schade auto te beschikken. Mocht u dat zijn, dan zijn er al legio aanbevelingen geweest om juridische actie te ondernemen. 

Geplaatst

Als dat inderdaad jou auto is die ze noemen weet je wat te doen. Zoniet, toch de dealer eventueel met rechtshulp.  Maar ik snap je frustratie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...