Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Nu Smart er deze week door is gegaan (>>1000 berichten)

hebben vandaag een verse.....

Dames, heren El-Rio-Grande is tijdens de recordpoging ongemerkt door de 1000 heengegaan.

Peter, VAN HARTE.

Rio-man staat inmiddels ook voor de deur van de 1000......

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Toch leuk dat het iemand (nou ja iemand) het opvalt dat een ander iemand een 1000e posting haalt.:shock:

El-Rio-Grande van harte proficiat met het behalen van deze mijlpaal.

thousand.jpg

Posted

Danku... zo stilzwijgend gaat het ineens hard met het aantal posts... :wink:

Ik heb hier nog 3 kwart fust bier over van de recordpoging.. iemand een pilsje?? dan proosten we er nog eens ff op!

Groetjes en op naar de 2000,

Peter

Posted

Peter,

Van harte met het behalen van deze mijlpaal... En inderdaad naar de 2.000 of meer...

Ik wens iedereen alvast een succesvol en plezierige start van 2010...!!

2152615538_66cd674907_o.jpg

Sydney_verwelkomt_N_993906b.jpg

Posted

Rio-Man van harte proficiat met je 1000e posting ook van mij uiteraard. Net wat Frank zegt, zit je nog zo goed op te letten en schiet jij zomaar van 998 naar 1000 postings.

1000-730369.jpg

Posted

Het zat er inderdaad al een tijdje aan te komen ja! En nu is het dan eindelijk zo ver! 1000!

Bedankt voor de felicitaties! :D

Enneh... Op naar de 2000!

EDIT: Zie nu trouwens pas dat ik al enkele dagen nauwlettend in de gaten wordt gehouden hahaha :P

Posted

Man......

eindeloze PM's met Smart, is Rio-man online, wat bekijkt hij, gaattie het doen, dat werk, haha !!!

Log ik weer es in zit je op 1001..........:-(

Jammer....... :-)

Guest Jantje
Posted

ja en de volgende die scherp in de gaten gehouden gaat worden is BigWade. nog 1 weekje dan is hij er ook wel :lol:

Posted
Het zat er inderdaad al een tijdje aan te komen ja! En nu is het dan eindelijk zo ver! 1000!

Bedankt voor de felicitaties! :D

Enneh... Op naar de 2000!

EDIT: Zie nu trouwens pas dat ik al enkele dagen nauwlettend in de gaten wordt gehouden hahaha :P

Gefeliciteerd met je duizendste.. nu 1.007ste post.. Dat er nog velen mogen komen...

@Bigwade,

Big Brother is watching you!!

Posted

Frank (Bigwade)

Aangezien ik een film ga kijken wil ik je alvast feliciteren.

Ik weet zeker dat je vanavond of morgen op de 1000 zit.

Op naar de 2000 zou ik zeggen!!!:lol:

Posted (edited)

Hallo Frank,

Ik weet dat jij ontzettend verlegen bent en bang bent om die psychische grens van 1000 postings te ronden, maar ik zal je een handje helpen om dit te bereiken.

DUS FRANK

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE

1000ste POSTING VANDAAG.

GENIET ERVAN!!

Edited by Smart
Posted (edited)

Frank,

Ook van mij alvast een felicitatie met je 100ste uuuhhh, sorry 1000ste posting...

Biertje en borrelhappje staan klaar in het cafe...

Edited by Alex VB
tikfout
Posted

Volgens mij durft Frank niet.

Heb je angst om over de 1000 heen te gaan?

Ik zag je wel vandaag op het forum kijken, en niet reageren is niets voor jou.

Nou proost zou ik zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted

Nou mooi dames, omdat jullie zo aandringen......

Tap open !

Bitterballen erin, Aart vuurtje ?

Jutterbittertje erbij,

Geef die Daiz een baantje jongens....

De 1000, het is niet niks.

Ik hoop dat het percentage zinnig net iets boven de 50 heeft gelegen:roll:

Ter viering van deze 1000e stort ik bij deze 50 eu in het KiaClubsticker fonds.

krijg t.z.t. van Alex wel gegevens..

Mooi en nu dooooooooooooor :lol:

Posted

Ter viering van deze 1000e stort ik bij deze 50 eu in het KiaClubsticker fonds.

krijg t.z.t. van Alex wel gegevens..

Frank, dit vind ik een super gebaar.

Applaus hiervoor!!!

:clap:

Posted
Nou mooi dames, omdat jullie zo aandringen......

Tap open !

Bitterballen erin, Aart vuurtje ?

Jutterbittertje erbij,

Geef die Daiz een baantje jongens....

De 1000, het is niet niks.

Ik hoop dat het percentage zinnig net iets boven de 50 heeft gelegen:roll:

Ter viering van deze 1000e stort ik bij deze 50 eu in het KiaClubsticker fonds.

krijg t.z.t. van Alex wel gegevens..

Mooi en nu dooooooooooooor :lol:

Frank,

Zodra er iets concreet is krijg je van mij de gegevens.. Ik wil niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is...

Ik wil straks sowieso de stickers pas geven als de mensen op de meeting komen die door El-Rio-grande wordt georganiseerd.. Zo hoop ik een groot aantal auto's op locatie te krijgen.. Maar Frank, jij komt toch foto's maken of niet dan als de meeting zover is?

  • 5 weeks later...
Posted

Alex VB, jij kleine smiecht.......

Zomaar sneaky door de 1000, 1.036 inmiddels

Gozert, VAN HARTE !

Ik trek effen een blik van je open.

Cheers !!!

Posted

Dank u dank u... Ik wilde het inderdaad een beetje low profile houden...

Maar, omdat jullie het ontdekt hebben een rondje in het Cafe.. Voor de carnavalisten zal ik wel enkel goede carnavalsschljlagers draaien..

Posted
Dank u dank u... Ik wilde het inderdaad een beetje low profile houden...

Maar, omdat jullie het ontdekt hebben een rondje in het Cafe.. Voor de carnavalisten zal ik wel enkel goede carnavalsschlagers draaien..

Alex gefeliciteerd

De carnavals schlagers mag je houden.

Brrrr, ben blij als die ellende weer voorbij is.

Daar ben ik een te nuchtere Nederlander voor

Posted

Ik heb het ook niet zo op dat feest.. Ik heb wel 2 dagen verlof om het te ontlopen..

Het weekend van de 20ste gaan we naar Nurnberg. Een goede vriend van ons heeft daar een hotel en we zijn uitgenodigd om te komen logeren. Misschien dat we ook gaan neuzen bij enkele bezienswaardigheden...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...