bigwade Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Nu Smart er deze week door is gegaan (>>1000 berichten) hebben vandaag een verse..... Dames, heren El-Rio-Grande is tijdens de recordpoging ongemerkt door de 1000 heengegaan. Peter, VAN HARTE. Rio-man staat inmiddels ook voor de deur van de 1000...... Quote
Smart Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Toch leuk dat het iemand (nou ja iemand) het opvalt dat een ander iemand een 1000e posting haalt. El-Rio-Grande van harte proficiat met het behalen van deze mijlpaal. Quote
El-Rio-Grande Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Danku... zo stilzwijgend gaat het ineens hard met het aantal posts... Ik heb hier nog 3 kwart fust bier over van de recordpoging.. iemand een pilsje?? dan proosten we er nog eens ff op! Groetjes en op naar de 2000, Peter Quote
Alex VB Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Peter, Van harte met het behalen van deze mijlpaal... En inderdaad naar de 2.000 of meer... Ik wens iedereen alvast een succesvol en plezierige start van 2010...!! Quote
bigwade Posted January 4, 2010 Author Posted January 4, 2010 Kan m'n kont ook niet even keren hoor...... http://www.kiaclub.nl/forum/3407-wat-zouden-jullie-doen.html#post22305 RIO-MAN VAN HARTE !!!! (je had er even tegenaan zitten hikken, we hielden je al in de gaten.....)) Quote
El-Rio-Grande Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Rio-man, proficiat! Zoals ik in de andere post al tussen neus en lippen door zei: welkom bij de 1000jes! Groetjes, Peter Quote
Smart Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Rio-Man van harte proficiat met je 1000e posting ook van mij uiteraard. Net wat Frank zegt, zit je nog zo goed op te letten en schiet jij zomaar van 998 naar 1000 postings. Quote
Rio-man Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 Het zat er inderdaad al een tijdje aan te komen ja! En nu is het dan eindelijk zo ver! 1000! Bedankt voor de felicitaties! Enneh... Op naar de 2000! EDIT: Zie nu trouwens pas dat ik al enkele dagen nauwlettend in de gaten wordt gehouden hahaha Quote
bigwade Posted January 4, 2010 Author Posted January 4, 2010 Man...... eindeloze PM's met Smart, is Rio-man online, wat bekijkt hij, gaattie het doen, dat werk, haha !!! Log ik weer es in zit je op 1001.......... Jammer....... Quote
Guest Jantje Posted January 4, 2010 Posted January 4, 2010 ja en de volgende die scherp in de gaten gehouden gaat worden is BigWade. nog 1 weekje dan is hij er ook wel Quote
Alex VB Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Het zat er inderdaad al een tijdje aan te komen ja! En nu is het dan eindelijk zo ver! 1000!Bedankt voor de felicitaties! Enneh... Op naar de 2000! EDIT: Zie nu trouwens pas dat ik al enkele dagen nauwlettend in de gaten wordt gehouden hahaha Gefeliciteerd met je duizendste.. nu 1.007ste post.. Dat er nog velen mogen komen... @Bigwade, Big Brother is watching you!! Quote
Venga1 Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Frank (Bigwade) Aangezien ik een film ga kijken wil ik je alvast feliciteren. Ik weet zeker dat je vanavond of morgen op de 1000 zit. Op naar de 2000 zou ik zeggen!!! Quote
Smart Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 (edited) Hallo Frank, Ik weet dat jij ontzettend verlegen bent en bang bent om die psychische grens van 1000 postings te ronden, maar ik zal je een handje helpen om dit te bereiken. DUS FRANK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1000ste POSTING VANDAAG. GENIET ERVAN!! Edited January 10, 2010 by Smart Quote
Alex VB Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 (edited) Frank, Ook van mij alvast een felicitatie met je 100ste uuuhhh, sorry 1000ste posting... Biertje en borrelhappje staan klaar in het cafe... Edited January 10, 2010 by Alex VB tikfout Quote
Venga1 Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Volgens mij durft Frank niet. Heb je angst om over de 1000 heen te gaan? Ik zag je wel vandaag op het forum kijken, en niet reageren is niets voor jou. Nou proost zou ik zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
bigwade Posted January 10, 2010 Author Posted January 10, 2010 Nou mooi dames, omdat jullie zo aandringen...... Tap open ! Bitterballen erin, Aart vuurtje ? Jutterbittertje erbij, Geef die Daiz een baantje jongens.... De 1000, het is niet niks. Ik hoop dat het percentage zinnig net iets boven de 50 heeft gelegen:roll: Ter viering van deze 1000e stort ik bij deze 50 eu in het KiaClubsticker fonds. krijg t.z.t. van Alex wel gegevens.. Mooi en nu dooooooooooooor Quote
Venga1 Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Ter viering van deze 1000e stort ik bij deze 50 eu in het KiaClubsticker fonds. krijg t.z.t. van Alex wel gegevens.. Frank, dit vind ik een super gebaar. Applaus hiervoor!!! Quote
Alex VB Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 Nou mooi dames, omdat jullie zo aandringen......Tap open ! Bitterballen erin, Aart vuurtje ? Jutterbittertje erbij, Geef die Daiz een baantje jongens.... De 1000, het is niet niks. Ik hoop dat het percentage zinnig net iets boven de 50 heeft gelegen:roll: Ter viering van deze 1000e stort ik bij deze 50 eu in het KiaClubsticker fonds. krijg t.z.t. van Alex wel gegevens.. Mooi en nu dooooooooooooor Frank, Zodra er iets concreet is krijg je van mij de gegevens.. Ik wil niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is... Ik wil straks sowieso de stickers pas geven als de mensen op de meeting komen die door El-Rio-grande wordt georganiseerd.. Zo hoop ik een groot aantal auto's op locatie te krijgen.. Maar Frank, jij komt toch foto's maken of niet dan als de meeting zover is? Quote
Guest Jantje Posted January 10, 2010 Posted January 10, 2010 bigwade, van harte met je 1000 posts! Quote
bigwade Posted February 10, 2010 Author Posted February 10, 2010 Alex VB, jij kleine smiecht....... Zomaar sneaky door de 1000, 1.036 inmiddels Gozert, VAN HARTE ! Ik trek effen een blik van je open. Cheers !!! Quote
Alex VB Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Dank u dank u... Ik wilde het inderdaad een beetje low profile houden... Maar, omdat jullie het ontdekt hebben een rondje in het Cafe.. Voor de carnavalisten zal ik wel enkel goede carnavalsschljlagers draaien.. Quote
Venga1 Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Dank u dank u... Ik wilde het inderdaad een beetje low profile houden...Maar, omdat jullie het ontdekt hebben een rondje in het Cafe.. Voor de carnavalisten zal ik wel enkel goede carnavalsschlagers draaien.. Alex gefeliciteerd De carnavals schlagers mag je houden. Brrrr, ben blij als die ellende weer voorbij is. Daar ben ik een te nuchtere Nederlander voor Quote
Alex VB Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Ik heb het ook niet zo op dat feest.. Ik heb wel 2 dagen verlof om het te ontlopen.. Het weekend van de 20ste gaan we naar Nurnberg. Een goede vriend van ons heeft daar een hotel en we zijn uitgenodigd om te komen logeren. Misschien dat we ook gaan neuzen bij enkele bezienswaardigheden... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.